فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی



شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

فراخوان انتخاب بازیگر تلگرامی برای پروژه جدید فرهادی با نام “برسد به دست آهو” دیروز به اتمام رسید.

در این فیلم خبر از حضور شهاب حسینی و احتمالا ترانه علیدوستی بدست رسیده است. و حالا خبر رسیده که در اتفاقی جالب بناست شهاب حسینی به همراه فرزندانش در فیلم نقش آفرینی کند.

دومین همکاری شهاب و فرزندان بعد از “ساکن طبقه وسط”
شهاب حسینی به همراه همسرش پریچهر در درام "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی خودش، ایفای نقش کرده بود و البته در آنجا نیز هر دو فرزند این زوج حاضر بودند.

حالا گویا قرار است شهاب به همراه فرزندانش در "برسد به دست آهو" هم ایفای نقش کند.

محمدامین و امیرعلی که به ترتیب ۱۲ ساله و ۸ ساله هستند دو فرزند شهاب حسینی به شمار می روند که البته هر دو نیز مانند پدر هوش بالایی برای بازی در برابر دوربین دارند.

 

  پریچهر حسینی(همسر شهاب) و فرزندانش در تصویری مربوط به چند سال قبل

شهاب حسینی با دو پسرش در فیلم جدید اصغر فرهادی

 

مدیران فیلمبرداری “شیار”، “چ” و “دوران عاشقی” تصویربرداری کار را انجام می‌دهند
در کنار حضور شهاب و فرزندان و البته فیلمبرداری کار در لوکیشن هایی که بخش عمده آنها سالن تئاتر هستند، تیم تولیدی که فرهادی در کار جدیدش کنار خود دارد نیز از جمله نقاط قابل توجه پروژه است و جالب اینکه فرهادی همزمان سه مدیر فیلمبرداری درجه یک را در گروه تصویربرداری به خدمت گرفته است.

حسین جعفریان فیلمبردار آثاری چون “چ” و “کیفر” و “شب یلدا” که پیشتر با فرهادی در “درباره الی” همکاری داشت به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه حاضر است.

پیمان شادمانفر که خود مدیر فیلمبرداری آثاری چون “شیار۱۴۳” و “اعترافات ذهن خطرناک من” بوده و علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری آثاری چون “دوران عاشقی” و “جیب بر خیابان جنوبی” نیز به عنوان دستیاران جعفریان در کار حضور دارند.

به عبارت بهتر سه مدیر فیلمبرداری باتجربه سینمای ایران که دو نفر از آنها جوانانی در دهه سوم زندگی هستند و دیگری پیشکسوتی در دهه ششم، در کنار یکدیگر تصویربرداری “برسد به دست آهو” را انجام خواهند داد.

همکاران سابق همچنان حضور دارند…
حسن مصطفوی که پیشتر مدیریت تولید “جدایی نادر از سیمین” را برعهده داشته و در کارنامه اش مدیریت تولید آثاری چون “گناهکاران” و “لامپ صد” به چشم می خورد نیز مدیر تولید پروژه است.

مهرداد میرکیانی که تقریبا در تمامی کارهای ایرانی فرهادی از “رقص در غبار” تا “شهر زیبا”، “چهارشنبه سوری” و “درباره الی” چهره پرداز بوده در “برسد به دست آهو” نیز کار چهره پردازی را برعهده خواهد داشت.

کیوان مقدم طراح صحنه “جدایی نادر از سیمین” و “شهر زیبا” که اخیرا طراحی صحنه “نسیم” پرویز شهباری را برعهده داشت نیز طراح صحنه فیلم تازه فرهادی است.
اخبارفرهنگی - سینماژورنال


ویدیو مرتبط :
اصغر فرهادی مهمان ویژه نمایشگاه شهاب حسینی و همسرش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران اصلی فیلم جدید اصغر فرهادی مشخص شدند / ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در «فروشنده»



اخبار,اخبارفرهنگی,اصغر فرهادی

 شهاب حسینى و ترانه علیدوستى به همراه جمعی از بازیگران انتخابى فراخوان بازیگری این روزها مشغول تمرین هاى پیش از فیلمبردارى هستند.

 همچنان انتخاب بقیه بازیگران فیلم ادامه دارد. شهاب حسینى پیش از این در فیلم هاى "درباره الى..." و "جدایی نادر از سیمین" با فرهادى همكارى داشته و ترانه علیدوستى پس از فیلم هاى "شهر زیبا"، "چهارشنبه سورى" و "درباره الى..." چهارمین تجربه همكارى اش را با فرهادى در پیشرو دارد. این دو كه در فیلم "درباره الى..." تجربه مشترك حضور مقابل دوربین فرهادى را داشته اند، دو نقش اصلى "فروشنده" را برعهده دارند.

فروشنده به زندگى زن و شوهرى مى پردازد كه در حال بازى در نمایش «مرگ فروشنده» نوشته «آرتور میلر»هستند. فیلم سینمایی "فروشنده" پس از انتخاب بقیه بازیگران و انجام تمرین ها، اواخر آبان مقابل دوربین حسین جعفریان خواهد رفت.

برخلاف شایعات منتشر شده فراخوان بازیگرى این فیلم تنها براى انتخاب بازیگر انجام گرفته و هیچ كاربرد دیگرى در این فیلم ندارد.


عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: اصغر فرهادی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، فیلمبردار: پیمان شادمانفر، صدابردار: یدالله نجفی، تدوین: هایده صفی یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، آهنگساز: ستار اورکی، مدیر تولید: حسن مصطفوی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه سجادی حسینی، منشی صحنه: پریسا گرگین، دستیاران کارگردان: امین خنکال، سمیه میرشمسی، عکاس: حبیب مجیدی، فیلم پشت صحنه: تهمینه منزوی، وحید صداقت، مدیر تدارکات: امیر اسکندری، امور اداری : محمدرضارسولی، امور مالی: امیر آبگینه چی، امور بین الملل: ساحل بیات فرید
روابط عمومی: ثمین مهاجران

 اخبارفرهنگی  -  خبر انلاین