فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«شهاب بخارایی» مجاز شد



«شهاب بخارایی» مجاز شد

شهاب بخارایی از اولین خواننده هایی است که فعالیت خود را در موسیقی پاپ آغاز کرد.

تماشا: شهاب بخارایی از اولین خواننده هایی است که فعالیت خود را در موسیقی پاپ آغاز کرد. از آلبوم های او می توان به «بی قرار» و «منو بشناس» اشاره کرد.

 

 

شهاب بخارایی, عکس شهاب بخارایی, آلبوم جدید شهاب بخارایی

 

بخارایی مدتی به علت ممنوع الفعالیت بودن نتوانست در زمینه موسیقی فعالیت کند ولی خوشبختانه دوباره اجازه فعالیت او صادر شده است. این خواننده در این مورد به موسیقی روز گفت: «بعد از آلبوم دوم که در سال 85 به بازار آمد تاکنون حق هیچ گونه فعالیتی را در زمینه هنری نداشته ام از همکاری با شبکه های غیرمجاز ماهواره ای بسیار پشیمان هستم اما خوشبختانه از سال 87 تا به امروز هیچ گونه فعالیتی نداشته ام و از این به بعد دیگر با شبکه های ماهواره همکاری نخواهم کرد. به تمام هنرمندان عزیز توصیه می کنم که به هیچ عنوان با هیچ شبکه ای همکاری نکنند».

بخارایی در ادامه گفت: «در حال حاضر مشغول تولید آلبوم جدید خود هستم»..../تماشا


ویدیو مرتبط :
شهاب بخارایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهای جدید از لیلا حاتمی، شهاب حسینی ....



 

 

امسال با فیلم «آناهیتا» جدیدترین ساخته «عزیزا... حمیدنژاد» در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد. در این فیلم که بر مبنای بخش هایی از تحقیقات علمی «ایموتو» یک دانشمند نامدار ژاپنی، جلوی دوربین رفته است، بازیگران دیگری از جمله میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی و محمدرضا داوودنژاد،لیلا حاتمی در این فیلم نقش زنی به نام «عطیه» را بازی می کند که نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیویی است. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می دهد. وی به آن ها توصیه می کند که...

 

اخبار بازیگران

 

امین حیایی


در جشنواره فجر امسال، با فیلم سینمایی «سن پترزبورگ»، به کارگردانی «بهروز افخمی»، حضور می یابد. این فیلم که اکنون مرحله ساخت موسیقی متن و صداگذاری را، پیش رو دارد، یک اثر کمدی پرحادثه درباره «رفاقت»، «عشق» و «بلوف» است. در این فیلم که قرار است قسمت دوم آن پس از پایان جشنواره فجر، وارد مرحله پیش تولید شود، بازیگرانی چون الناز شاکردوست، محسن تنابنده، سروش صحت، پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، ماه چهره خلیلی، سیامک انصاری، امید روحانی، آرش تاج، بابک برزویه، اردشیر کاظمی، اصغر طبسی و نعیمه نظام دوست، به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم نامه «سن پترزبورگ» را پیمان و محراب قاسم خانی نوشته اند.
امین حیایی که یکی از پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران است، تا چندی پیش فیلم «پسر تهرونی» را، بر پرده سینماهای کشور داشت. وی که هم اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» است، فیلم «بیداری رویاها» را نیز در جشنواره فجر دارد. وی در این فیلم یک نقش متفاوت -برادر یک شهید- را ایفا کرده است.

 

اخبار بازیگران

 

پانته آ بهرام


با فیلم «طهران، تهران» اثر «داریوش مهرجویی»، میهمان جشنواره فجر امسال می شود. پیش از این شایعه شده بود که این فیلم، در جشنواره حضور نخواهد داشت، اما «محمدعلی حسین نژاد» تهیه کننده «طهران، تهران»، با تکذیب آن، از احتمال فراوان نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال خبر داد. این فیلم که هم اکنون مرحله تدوین توسط «حسن حسندوست» را پیش رو دارد، درباره جذابیت های تهران قدیم و امروز است. به جز پانته آ بهرام، بازیگران دیگری چون قربان نجفی، مهتاج نجومی، اکبر مشکاتی، فریده سپاه منصور، کتایون امیرابراهیمی، غلامرضا نیکخواه، علی عابدینی، ثریا نوری، مهدی طالب زاده و پرویز نوری، در «طهران، تهران» نقش آفرینی کرده اند. پانته آ بهرام که هفته گذشته به عنوان بازیگر میهمان در سریال «جستجوگران» محمدعلی سجادی ایفای نقش داشت، در فیلم هایی چون «اقلیما»، «چهارشنبه سوری» و «بچه های ابدی» بازی کرده است.

 

اخبار بازیگران

 

لیلا حاتمی


از امروز با فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، میهمان سالن های سینمای کشور می شود. لیلا حاتمی در این فیلم نقش زنی به نام «عطیه» را بازی می کند که نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیویی است. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می دهد. وی به آن ها توصیه می کند که چگونه با همسرشان، رفتار خوبی داشته باشند. او به مشهد مقدس می آید اما درگیر مناسبات خود و همسرش است چون مشکلی دارد که حل نشدنی به نظر می رسد. در فیلم «هر شب تنهایی» که فیلم نامه آن را رسول صدرعاملی و کامبوزیا پرتوی نوشته اند، بازیگران دیگری چون حامد بهداد، علی بکائیان، مرجان قره چه، محسن کریمی و تعدادی از بازیگران تئاتر مشهد ایفای نقش کرده اند. لیلا حاتمی که هم اکنون مشغول بازی در جدیدترین اثر «داریوش مهرجویی» با نام «آسمان محبوب» است، امسال با فیلم های «پرسه در مه» بهرام توکلی در جشنواره فجر حضور دارد. وی در «آسمان محبوب» مهرجویی، با همسرش «علی مصفا» همبازی است.

 

اخبار بازیگران


شهاب حسینی


امسال با فیلم «آناهیتا» جدیدترین ساخته «عزیزا... حمیدنژاد» در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد. در این فیلم که بر مبنای بخش هایی از تحقیقات علمی «ایموتو» یک دانشمند نامدار ژاپنی، جلوی دوربین رفته است، بازیگران دیگری از جمله میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی و محمدرضا داوودنژاد، نیز در این فیلم حضور دارند. شهاب حسینی که امسال با دوفیلم «سوپراستار» تهمینه میلانی و «درباره الی» اصغر فرهادی، میهمان سینماهای کشور بود، سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را برای بازی در فیلم «سوپراستار» از آن خود کرد. شهاب حسینی چندی پیش در واکنش به رقم دستمزدهای اعلام شده از سوی یک روزنامه نگار، اعلام کرد برای بازی در هر فیلم مبلغی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان دستمزد دریافت می کند.