فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«شرلوك هلمز» نقش جولین آسانژ را بازی می‌كند



  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«شرلوك هلمز» نقش جولین آسانژ را بازی می‌كند

«بندیكت كامبرباچ» ـ بازیگر نقش «شرلوك هلمز» ـ قرار است در فیلم زندگی «جولین آسانژ» نقش اصلی را ایفا كند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بندیكت كامبرباچ كه نقش اصلی سریال پرطرفدار «شرلوك» را ایفا می‌كند، در حال انجام مذاكره برای بازی در فیلم زندگی جولین آسانژ ـ بنیان‌گذار وب‌سایت «ویكی‌لیكس» ـ است.

«جوئل كینامان» كه پیش از این در فیلم «روباكاپ» ایفای نقش كرده بود، نیز قرار است نقش «دنیل دامشیت‌ـ‌برگ» همراه همیشگی آسانژ را بازی كند.

دامشیت‌ـ‌برگ كه مرد دست راست موسس سایت جنجالی ویكی‌لیكس محسوب می‌شود، كتابی را به نگارش درآورده است كه فیلمنامه اثر پیش رو با اقتباس از آن نوشته شده است.

به گزارش ددلاین، «بیل كاندون» كه قسمت ‌های اول و دوم فیلم پرطرفدار «گرگ و میش» را كارگردانی كرده، قرار است ساخت فیلم زندگی آسانژ را در دست بگیرد.

«دریم وركز» كمپانی فیلمسازی است كه فیلم زندگی آسانژ را براساس كتاب «درون ویكی لیكس: دوران من با جولین آسانژ در خطرناك‌ترین وب‌سایت جهان» و بخش‌هایی از آن را براساس نوشته مشترك «دیوید لی» و «لوك هاردینگ» با عنوان «ویكی‌لیكس: جنگ آسانژ بر سر مخفی‌كاری» تولید می‌كند.

«جاش سینگر» فیلمنامه این اثر اقتباسی را به نگارش درآورده است. پیش ازاین گفته شده بود «جرمی رنر» از بازیگرانی بوده كه برای پذیرفتن نقش آسانژ در این فیلم ابراز علاقه‌مندی كرده است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سفارش پیتزا برای محل اقامت جولین آسانژ در لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایمی آدامز نقش جنیس جاپلین را بازی می کند




ایمی آدامز نقش جنیس جاپلین را بازی می کند

 

ایمی آدامز در فیلم " هر وقت تونستی بگیرش" نقش جنیس جاپلین را بازی می کند.به گزارش مهر از توتال فیلم تولید این فیلم زندگی نامه ای که فرناندو میره یس کارگردان برزیلی آن را می سازد اواخر سال جاری میلادی آغاز می شود.

ادامز با نقش آفرینی در فیلم های زندگی نامه ای نا آشنا نیست.او سال گذشته در فیلم " جولی و جولیا" همراه با مریل استریپ بازی قابل توجهی ارائه داد .ضمن آنکه دو سال پیش نیز برای ایفای نقش در فیلم " شک" نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن بود.

میره یس که ساخت فیلم هایی چون " شهر خدا " ، " باغبان وفادار" و " کوری" را در کارنامه دارد هم اکنون مشغول کارگردانی فیلمی با عنوان " ۳۶۰" است و پس از آن پیش تولید " هر وقت تونستی بگیرش " را آغاز می کند.

در ده سال اخیر نام دو پروژه بر اساس زندگی جنیس جاپلین خواننده دهه ۷۰ بر سر زبان ها افتاد ونام بازیگرانی چون رنی زلوگر و لیلی تیلوربرای ایفای نقش این خواننده مطرح شد اما هیچ یک به مرحله تولید نرسید.ایمی آدامز نیز در فیلم هایی چون " شک" ، " جولی و جولیا" و " لیپ یر" نقش آفرینی کرده است..../ خبرگزارى مهر