فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شبكه دو ۲۴ ساعته می شود



 

شبكه دو ۲۴ ساعته می شود

 

شبكه دو سیما از هفته آینده و همزمان با نیمه ی شعبان ۲۴ ساعته می شود.

پیرو درخواست معاون سیما و موافقت رییس رسانه ملی، پخش برنامه های شبكه دو سیما از نیمه شعبان ۲۴ ساعته می شود.

هم اینك شبكه دو سیما با تعریف «كودك، نوجوان و خانواده» از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ۶ صبح برنامه ندارد و در این مدت زمان آنتن شبكه دو به پخش برنامه های شبكه سه اختصاص دارد.

طی ماه های اخیر برخی شبكه های استانی و رادیویی نیز با افزایش مدت زمان پخش مواجه بوده اند. بر این اساس سیمای خراسان رضوی و سیمای فارس ۲۴ ساعته شده اند؛ شبكه های جهان بین و تابان و زاگرس با افزایش مدت زمان پخش برنامه های خود ۲۰ ساعته شده اند و رادیو آوا هم ۲۴ ساعته شده است...... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
سیمای اردو ۲۴ ساعته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اردوغان: ۲۴ ساعته میدان تقسیم پاکسازی می‌شود/سفارت آمریکا در محاصره معترضین



بحران ترکیه,رجب طیب اردوغان,میدان تقسیم

اردوغان: ۲۴ ساعته میدان تقسیم پاکسازی می‌شود/سفارت آمریکا در محاصره معترضین

همزمان با شدت گرفتن درگیری‌ها میان پلیس و تظاهرکنندگانِ معترض در نزدیکی سفارت آمریکا در آنکارا نخست وزیر ترکیه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت میدان تقسیم ترکیه را از وجود اخلال‌گران پاک خواهد کرد.

درگیری‌ها میان پلیس ضدشورش ترکیه و تظاهرکنندگانِ معترض در شب گذشته در نزدیکی سفارت آمریکا در آنکار شدت گرفت.این ناآرامی‌ها شامل درگیری‌های تازه میان نیروهای پلیس و تظاهرکنندگان در نزدیکی سفارت آمریکا در پایتخت ترکیه در شب پنجشنبه بود. 

در همین حال تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس نوشت؛ رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد که دولت طی 24 ساعت میدان تقسیم را از وجود اخلال‌گران پاک خواهد کرد.

این اظهارات نخست وزیر ترکیه در حالی بیان شده است که امروزیک وکیل ترک اعلام کرد یک معترض که در جریان درگیری با پلیس ضدشورش ترکیه زخمی شده بود، جان خود را از دست داد و بدین ترتیب تلفات درگیری‌های دو هفته اخیر بین نیروهای پلیس و معترضین ضد دولتی که خواهان کناره‌گیری رجب طیب اردوغان هستند به پنج کشته افزایش یافت.

یک گروه حقوق بشری اعلام کرده است که هزاران نفر در تظاهرات دو هفته گذشته ترکیه زخمی شده‌اند./خبر آنلاین