فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شاکی مجری معروف صدا و سیما رضایت داد



شاکی مجری معروف صدا و سیما

رئیس شعبه 78 دادگاه کیفری خبر داد

شاکی مجری معروف صدا و سیما رضایت داد/ احتمال تخفیف در مجازات

رئیس شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران از گذشت شاکی مجری معروف صداوسیما خبر داد و گفت: با وجود شرایط جدید احتمال تخفیف در مجازات وجود دارد.

قاضی باقری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حکم پرونده مجری معروف صدا و سیما از سوی دیوان عالی کشور به تأئید رسیده و به اجرای احکام ارسال شده است.

وی افزود: شاکی پس از قطعی شدن حکم رضایت خود را از متهم اعلام کرده، بنابراین پرونده مجدداً به دادگاه ارسال می‌شود تا نسبت به تخفیف در مجازات از سوی قضات دادگاه تصمیم‌گیری شود.

رئیس شعبه 78 دادگاه کیفری خاطرنشان کرد: حکم صادره برای این مجری معروف 80 ضربه شلاق بوده که قطعی شده اما با وجود شرایط جدید و گذشت شاکی پرونده مجدداً مورد بررسی قرار خواهد گرفت./فارس


ویدیو مرتبط :
طناب‌ زدن دیدنی مجری معروف صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار مجری معروف صدا و سیما از کشور


یک سایت خبری مدعی شد که مجری معروف صداوسیما به دلیل مشخص شدن ارتباطات وی با اختلاس سه هزار میلیاردی ، از کشور فرار کرد.

عصر ایران مدعی شد: این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می کرد.

با مشخص شدن این روابط در روند رسیدگی به پرونده اختلاس، مجری معروف حدود سه ماه پیش ایران را به مقصد یکی از کشورهای غربی ترک و تاکنون از بازگشت خودداری کرده است.

منبع: عصر ایران