فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سینماهای آمریکای شمالی در تسخیر «زندانیان» +تصاویر



  پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

سینماهای آمریکای شمالی در تسخیر «زندانیان» +تصاویر

درام پرهیجان و جنایی«زندانیان» (prisoners) در اولین هفته اکران با 21 میلیون و 400 هزار دلار موفق شد عنوان پرفروشترین فیلم این هفته گیشه سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کند.

درام پرهیجان و جنایی«زندانیان» (prisoners)در حالی اکران خود را از 20 سپتامبر آغاز کرده که در اولین هفته اکران با 21 میلیون و 400 هزار دلار موفق شد عنوان پرفروشترین فیلم این هفته گیشه سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کند. فیلم به کارگردانی دنیس ویلنو و فیلمنامه آرون گازیکوفسکی داستان ربوده شدن فرزند نجاری به نام کلر داور و دوستش است. پس از آنکه داور از جستجوی سهل انگارانه پلیس برای یافتن دخترش ناامید می شود، خودش اقدام به پیدا کردن او می کند. هیو جکمن، ملیسا لئو، پل دانو و جیک جیلنهال بازیگران اصلی این فیلم هستند.

  پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

درام پر هیجان و ترسناك «موذی 2»‌ (Insidious 2) در دومین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی موفق شد با 14 میلیون و 500 هزار دلار عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كند. این فیلم به كارگردانی جیز ون با بودجه چند میلیون دلاری ساخته شده و همانند قسمت قبل ركورد فروش موفقی از خود به جای گذاشته است. داستان فیلم به قلم «لی وانل» بار دیگر خانواده لمبرت را برای كشف یك طلسم كودكی كه آنها را به دنیای ارواح مرتبط می كند ، به تصویر می كشد. پاتریك ویلسون ، رز بایرن و باربارا هرشلی بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 55 میلیون و 600 هزار دلار رسیده است.

   پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

كمدی جنایی و اكشن «خانواده»‌ (The Family) در حالی اكران خود را از 13 سپتامبر در 3091 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده كه در دومین هفته اكران با 7 میلیون دلار سومین فیلم پرفروش گیشه شد ، «خانواده» به كارگردانی «لوك بسون» جریان خانواده بدنام و مافیایی مانزونی است كه در فرانسه مخفی می شوند ولی همچنان به اعمال خلاف خود ادامه می دهند. «رابرت دونیرو» و «میشل فایفر» بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 21 میلیون و 500 هزار دلار رسیده است.

   پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

 كمدی «دستور العمل غیر مشمول»(Instructions Not Included) به كارگردانی یوگینو دیبرز اكران خود را از 30 اوت در بیش از 2 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در چهارمین هفته اكران با 5 میلیون و 700هزار دلارعنوان چهارم جدول پرفروشترین ها را از آن خود كرد. این فیلم با بازی یوگینو دیبرز و كارلا سوزا جریان مردی مجرد است كه با حضور نابهنگام  دختر 6 ساله اش وارد مرحله جدیدی از زندگی می شود. مجموع فروش این فیلم در چهار هفته اكران به 32 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.

   پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

 مستند موزیکال «جنگ سال »(Battle of year)در اولین هفته اکران موفق شد با فروش 5 میلیون دلاری جایگاه پنجم جدول را به نام خود ثبت کند. این مستند به کارگردانی بنسون لی، زندگی حرفه ای و خصوصی کریس براون خواننده پاپ را به تصویر می کشد.

   پرفروشترین فیلم هفته,پرفروشترین فیلم

    فیلمهای ما خانواده میلرز هستیم، پیشخدمت، ریدیک، جادوگر اُز، و هواپیماها به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول پرفروشترینها قرار دارند.



منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
آب برای فیل ها به زودی سینماهای جهان را تسخیر می كند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیاطین سینماهای آمریكای شمالی را تسخیر كردند+ تصاویر



درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شیطان» (Evil Dead) در اولین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی موفق شد با 26 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كند.

 سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 گروه بین الملل – سینما خبر ؛ درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شیطان» (Evil Dead) در اولین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی موفق شد با 26 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كند. این فیلم به كارگردانی «قد آلوارز» از 5 آوریل اكران می شود. داستان فیلم به قلم «آلوارز» درباره سفر 5 دوست به كلبه ای در جنگل است. در آنجا موفق به كشف كتابی نفرین شده می شوند كه تمامی شیاطین اطراف كلبه را به سمت خود جلب می كنند و موجب تسخیر روح آنها به جز یك نفر می شود. «جین لوی» ، «شیلو فرناندز» و «جسیكا لوكاس»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

   انیمیشن «کرودز»(Croods) به کارگردانی کریک دی میکو و کریس ساندرز در  سومین هفته اکران در بیش از 3 هزار سینمای امریکای شمالی با 21 میلیون و 100 هزار دلار عنوان دومین فیلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد. این انیمیشن به نویسندگی دی میکو و ساندرز ماجراهای یک خانواده ماقبل تاریخ است که سفری را برای شناختن دنیا آغاز می کنند. نیکلاس کیج، اما استون، و رایان رینولدز از گفتارپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم به 126 میلیون دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 «جی آی جو : تلافی» (G.I.Joe : Retaliation) درامی اكشن ، ماجراجویانه و تخیلی است كه در دومین هفته اكران در سینماهای آمریكای شمالی با فروش 21 میلیون و 100 هزار دلاری عنوان سوم پرفروشترین ها را بدست آورد. فیلم به كارگردانی «جان ام چو» از 28 مارس به اكران درآمده است . داستان فیلم با هنرنمایی «دوآین جانسون» ، «بروس ویلیس»‌ ، «چنینگ تاتوم» و «دی جی كوترونا» درآمدی بر قسمت اول (سال 2009) است و گروه جی آی جو علاوه بر مبارزه با دشمن دیرینه شان «كبرا» مجبور می شوند با تهدیداتی كه از سوی دولت موقعیت آنها را به خطر می اندازد مقابله كنند. . مجموع فروش این فیلم به 86 میلیون و 700 هزار دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 نسخه سه بعدی این فیلم «پارك ژوراسیك»‌ محصول سال 1993 و به كارگردانی «استیون اسپیلبرگ» در  اولین هفته اكران ، 18 میلیون و 200 هزار دلار فروش كرد. این فیلم با بازی «سم نیل»‌ ، «لارا درن» و «جف گلدبلوم» در سال 1993 ركورد فروش 375 میلیون دلاری را به دست آورده بود و به نظر می رسد نسخه سه بعدی آن نیز بسیار مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

  جدیدترین فیلم «آنتونی فوکوآ» تحت عنوان «سقوط المپوس»(Olympus has fallen) در سومین هفته اکران با 10 میلیون دلارموفق شد رتبه پنجم پرفروشترین فیلمهای هفته را به دست آورد. این فیلم با بازی جرارد باتلر، آرون اکهارت، و مورگان فریمن جریان مایک بنینگ یک مامور حفاظت با سابقه ای تاریک و خراب است که طی یک عملیات تروریستی در کاخ سفید درگیر می شود ولی با نجات رئیس جمهور از دست آدم ربایان وجهه قبلی خود را باز می یابد. مجموع فروش این فیلم به 71 میلیون و100 هزار دلار رسیده است.

  سینماهای آمریكای شمالی,اخبار سینما,خبر سینما

 فیلمهای «وسوسه» ، «اُز بزرگ و قدرتمند» ، «میزبان» ،‌ «تماس» و «پذیرش» به ترتیب رتبه های ششم تا دهم جدول را بدست آوردند .
منبع:cinemakhabar.ir