فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سیروس گرجستانی: همیشه حسرت روزهای بچگی‌ام را می‌خورم/از حمام آخر سال می‌ترسیدم



اخبارفرهنگی وهنری,خبرهای فرهنگی وهنری,گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از صمیم قلب تبریک می گویم سال 1395 را به مردم ایران و امیدوارم که همیشه سلامت و پاینده باشند.

وی افزود: خاطرات نوروزی من از دوران کودکی ام زیباترین خاطره ها را برایم یادآور می شود و همیشه حسرت روزهای کودکی ام را می خورم.

گرجستانی افزود: همیشه در هفته آخر سال پدرم برای آخرین حمام سال کهنه من و بر ادرم را به حمام عمومی می برد اما ما همیشه از آن حمام می ترسیدیم چرا که آنقدر ما را محکم می شست که گرد و غبار سال کهنه از تنمان بیرون رود اما بدنمان می سوخت به همین خاطر من وبرادرم دعوا داشتیم که کداممان نفر آخر برای شستشو حاضر شویم.

این بازیگر سینما تصریح کرد: تصورات بچگی من در خصوص نوروز بسیار روشن و زیبا بود و قشنگ ترین خاطراتم پز دادن لباسهای نوروزی ام به بچه های فامیل بود والبته باید بگویم به طور کلی نوروز و اتفاقاتش را دوست داشته ودارم.

وی خاطر نشان کرد: امسال در نوروز قطعا به شمال می رویم چرا که شمال کشور را بسیار دوست داریم و این روزها با همسرم با وجود اینکه سن و سالی از ما گذشته است حتی کوچکترین لکه های خانه را هم پاک می کنیم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - میزان


ویدیو مرتبط :
حرکت باحال سیروس گرجستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزهای آخر سال و فروكش كردن سهمیه‌ها



 

وزهای آخر سال و فروكش كردن سهمیه‌ها

 

 

مصرف کل بنزین در هفته‌ منتهی به ۲۱ اسفند درمقایسه با هفت روز پیش از آن با کاهش ۲۰ میلیون لیتری به رقم ۴۲۹.۷ میلیون لیتر رسید.

 


مصرف كل بنزین در هفته مورد بررسی (۱۵ تا ۲۱ اسفند) ۴۴۹.۷ میلیون لیتر بود كه ضمن كاهش ۶.۶ میلیون لیتری نسبت به دو هفته قبل، بیانگر میانگین مصرف روزانه ۶۱.۳ میلیون لیتری این فراورده است.

 


بیشترین مصرف بنزین در هفته مورد بررسی براساس آمار شركت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با تفاوت کمی نسبت به روزهای دیگر این هفته مربوط به جمعه (۲۱ اسفند) با مصرف ۶۱.۶ میلیون لیتر و كمترین آن نیز مربوط به روز پنجشنبه (۲۰ اسفند) با مصرف ۶۱.۳ میلیون لیتر بوده است.

 


لازم به توضیح است كه در این مدت ۹۰.۱ میلیون لیتر بنزین نیز در تهران مصرف شد كه بیانگر میانگین مصرف روزانه ۱۲.۸ میلیون لیتر است.

 


بر اساس این گزارش، كل مصرف نفت‌گاز(گازوئیل) در هفته مورد بررسی با کاهش ۶۰.۸ میلیون لیتری به رقم ۶۶۴.۵ میلیون لیتر رسید و میانگین مصرف روزانه گازوییل در این هفته ۹۴.۹ میلیون لیتر بود. بیشترین مصرف گازوییل در هفته مورد بررسی مربوط به روز جمعه (۲۱ اسفند) با مصرف ۹۷.۱ میلیون لیتر و كمترین مصرف نیز مربوط به روز شنبه (۱۵ اسفند) با رقم ۹۲.۶ میلیون لیتر بوده است.

 


در این میان كل مصرف نفت گاز (گازوئیل) تهرانی‌ها در هفته گذشته با افزایش ۲ میلیون لیتری نسبت به هفته پیش از آن به ۶۸.۵ میلیون لیتر رسید كه بیانگر میانگین مصرف روزانه ۹.۷ میلیون لیتر است.

 


همچنین كل مصرف بنزین سوپر در هفته مورد بررسی به ۱۶.۵ میلیون لیتر رسید که بیانگر میانگین مصرف روزانه ۲.۳ میلیون لیتری این فراورده است.