فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت


سیروان خسروی 8 آبان در دو سانس و در برج میلاد روی سن رفت. این برنامه که بازهم با استقبال مخاطبان این خواننده توام شد حاشیه های ریز و درشتی داشت که در این گفت و گو به بخش هایی از آن پرداخته ایم.

سیروان خسروی  8 آبان در دو سانس و در برج میلاد روی سن رفت. این برنامه که بازهم با استقبال مخاطبان این خواننده توام شد حاشیه های ریز ودرشتی داشت که در این گفت و گو به بخش هایی از آن پرداخته ایم.


ویدیو مرتبط :
کنسرت سیروان خسروی درگرگان واجرای ساز میلاد درخشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت سیروان خسروی در برج میلاد


سیروان خسروی موزیسین نام آشنایی کشورمان بعد از غیبتی چند اوایل مرداد ماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

سیروان خسروی موزیسین نام آشنایی کشورمان بعد از غیبتی چند اوایل مرداد ماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

سیروان خسروی در این رابطه گفت: «در تاریخ‌های ۵ و ۶ مرداد ماه با همراهی‌‌ همان گروه سابق متشکل از آرش سعیدی، نیما رمضان، آرش مقدم، امیر میلاد نیکزاد، مسعود همایونی، امید حاجیلی و میلاد درخشانی برای اجرای نزدیک به ۱۳ یا ۱۶ قطعه در برج میلاد میزبان هوادارانمان هستیم.»

سیروان افزود: «در این اجرا دو قطعه یکی تیتراژ سریال‌ «ساختمان پزشکان» و همچنین قطعه «بارون پاییزی» نیز اجرا خواهد شد.»

سیروان خسروی در پایان گفت: «در این دوشب برنامه بعنوان هدیه‌ای کوچک به هوادارانم یکی از قطعات آلبوم جدیدم را نیز اجرا خواهم کرد.»