فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر



 

 

پایان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در سه استان لرستان ،ایلام و کرمانشاه

 

سومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر در نگارخانه ملت واقع در پردیس سینما گالری ملت آغاز بکار کرد، مانند دوره های قبل آیدین آغداشلو در مراسم افتتاحیه بعد از یک ساعت و نیم تاخیر به ایراد سخنانی پرداخت.

 

سومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر در نگارخانه ملت واقع در پردیس سینما گالری ملت آغاز بکار کرد، مانند دوره های قبل آیدین آغداشلو در مراسم افتتاحیه سخنرانی کرد.

نمایشگاه در حالی که قرار بود ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۶ مهر ۱۳۸۹ افتتاح شود پس از یک ساعت و نیم تاخیر آغاز به کار کرد اما هنرمندان قبل از این ساعت از تمامی آثار بازدید کرده بودند و این در حالی است که حضور هنرمندی مانند آیدین آغداشلو و حرف های او کمی از ناراحتی ها بابت تاخیر کاست.

نکته قابل توجه بخش پوستر و شکایات هنرمندان بخش پوستر بود. در این بخش که به دلیل کمبود بیش از اندازه فضا، آثار منتخب پوستر در یک تلویزیون ال ای دی در گوشه ای به طرزی غیر حرفه ای در حال پخش بود و شکایات مبنی بر تغییر ابعاد و تغییر بیش از حد رنگها و همینطور تعدد آثار و گردش نامنظم آنها بود به طوری که هنرمندانی که آثارشان به بخش پوستر راه یافته بود طی شکایتی به مسئول گرافیک این جشنواره خواستار خذف بخش پوستر از ابتدا یا هم اکنون شدند که پس از موضع گیری های جالب این مسئول فقط با معذرت خواهی رو برو شدند.

در آخر آیدین آغداشلو بدون اشاره به بخش پوستر این نمایشگاه را باعث افتخار و امیدوار کننده خواند و به هیچ وجه به بخش پوستر اشاره ای نکرد، فقط راجع به بخش نقاشی و تصویر سازی صحبت شد. این خود مهر تاییدی بود که حتی وی که از هنرمندان بنام کشور است نیز از وجود بخش پوستر بی اطلاع و به ال ای دی کوچک واقع در کنج سالن توجهی نکرده است..../ اخبار ارسالی به آفتاب


ویدیو مرتبط :
هنرمندان اردبیلی در ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره هنرهای تجسمی بانوان شاهد...



 

جشنواره هنرهای تجسمی بانوان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.ششمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بانوان شاهدو ایثارگرکشوردر تبریزبرگزار می شود.

 

روابط عمومی سازمان بنیاد شهید وامورایثارگران به نقل از معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی اعلام كرد: جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بانوان با همکاری معاونت فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدت ۳ روزدرمجتمع فرهنگی ورزشی ایثار تبریز برگزار می شود.

قاسم صمدیان افزود: ۱۸۰ نفر از بانوان هنرمند شاهد و ایثارگر در این جشنواره در۶ رشته نقاشی ، خطاطی، خوشنویسی ، نگارگری ، عکاسی و طراحی رقابت می کنند.

صمدیان با اشاره به اینکه دهکده توریستی کندوان ازجاذبه های طبیعی شگفت آوری برخورداراست گفت: هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره از دهکده کندوان نیز بازدید می کنند .

این جشنواره از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مرداد ماه به مدت ۳روزبرگزار می شود.... / خبرگزارى ایلنا