فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سورپرایز شدن هوادار این هالیوودی پر حاشیه +تصاویر



اخبارفرهنگی - سورپرایز شدن هوادار این هالیوودی پر حاشیه +تصاویر

هنگامیکه یکی از هواداران کیم کارداشیان در صفحه شخصی این هالیوودی 31 ساله پیغام گذاشت هرگز تصور نمیکرد تا چند ساعت دیگر در کنار او روی صندلی بخش " وی آی پی" در حال تماشای کنسرت " کانیه وست " باشد.

هنگامیکه یکی از هواداران کیم کارداشیان در صفحه شخصی این هالیوودی 31 ساله پیغام گذاشت هرگز تصور نمیکرد تا چند ساعت دیگر در کنار او روی صندلی بخش " وی آی پی" در حال تماشای کنسرت " کانیه وست " باشد. این هوادار نوجوان سیاه پوست قبل از شروع کنسرت در صفحه توئیتر " کیم کارداشیان" نوشت : در میان جمعیت به دنبال شما بودم. و وقتی کیم کارداشیان این پیغام را دید در جواب نوشت: شماره صندلی ات را بده یک نفر را میفرستم تا بتوانی در کنار من باشی. لطفا سریع جواب بده.  و به این ترتیب این دختر سیاه پوست جوان به قسمت " وی آی پی " برده شد تا با کیم کارداشیان ملاقات کند. او که به همراه دوستش به جایگاه ویژه رفته بود میگوید : وقتی با دوستم به جایگاه رسیدیم کیم سریعا از جایش بلند شد و به ما خوشامد گفت و از ما به خاطر حضورمان در کنسرت تشکر کرد. بعد از اجرای کنسرت نیز این نوجوان به همراه کیم کارداشیان به پشت سن اجرا رفت تا بتواند با کانیه وست از نزدیک ملاقات داشته باشد. او در این رابطه میگوید : هیچکدام از این صحنه ها را باور نمیکنم. این بهترین لحظات طی عمر 19 ساله ام بود.

اخبار,اخبارفرهنگی,کیم کارداشیان

اخبار,اخبارفرهنگی,کیم کارداشیان

منبع:پرداد

 


ویدیو مرتبط :
وقتی دل پیرو هوادار ایرانی خود را سورپرایز کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلات فوتبالیست پر حاشیه در ایتالیا +تصاویر



 اخبار ورزشی -  تعطیلات فوتبالیست پر حاشیه در ایتالیا +تصاویر

 لیونل مسی تعطیلات آرام و مجللی را در جزیره کاپری ایتالیا آغاز کرده است. پیش از سفر مسی به جزایر کاپری شایعاتی مبنی به کمک یک میلیون یورویی‌اش به رژیم صهیونیستی به گوش می رسید که البته تکذیب شد.

او در حالی او به همراه همسر و پسرش به این جزیره رفته و هفته آینده برای آغاز تمرینات پیش فصل بارسلونا به اسپانیا برمی گردد. او در حال گشت و گذار به همراه همسرش در مراکز خرید و فروشگاه های این جزیره می بینید:
 

اخبار,اخبارورزشی,  تعطیلات  لیونل مسی

 

اخبار,اخبارورزشی,  تعطیلات  لیونل مسی

اخبارورزشی - جام جم ورزشی