فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سوتی های عجیب فیلم های محبوب گلدن گلوب


نامزدهای گلدن گلوب بالاخره معرفی شدند، فیلم هایی نسبتا متوسط که آثار شاخصی مانند «لینکلن» و «آرگو» هم در میان آنها یافت می شود. در گزارش زیر به سوت ها و گاف های جالب و بعضا عجیب این فیلم های معتبر هالیوود پرداخته ایم.

 
 
 
 
  صبح بخیر: 



در فیلم "Silver Linings Playbook” که داستانی از بازی های تیم Eagles در سال 2008 دارد، طرفداران پیراهن های Nnamdi Asomugha و Michael Vick را پوشیده بودند. در حالیکه اولی تا سال 2011 به این تیم نپیوسته بود و دومی در سال 2008 در این تیم نبود.





در فیلم "لینکلن"، مری تاد لینکلن نگران است که شاید یک تک تیرانداز (sniper) پسرش را بکشد. ولی واژه تک تیرانداز تا پس از جنگ داخلی، استفاده نمی شد. کلمه درست تاریخی آن تیرانداز ماهر (sharpshooter) است. در این فیلم نیم تنه رئیس جمهور وودرو ویلسون هم نمایش داده شده که تا سال 1856 متولد نشده بود.





در فیلم "Paperboy” صحنه ای هست که اواخر دهه شصت را نشان می دهد و آهنگ ال ویلسون از رادیو پخش می شود و زک افرون و نیکول کیدمن در خودرویی در خارج از زندان نشسته اند. باید بگوییم این آهنگ تا سال 1973 هنوز ساخته نشده بود.





در فیلم "Moonrise Kingdom” خودروها از آینده آمده اند. فیلم سال 1965 را نشان می دهد. ولی خودروی پلیس یک Plymouth مدل 1968 است و خودرویی که با برج تصادف کرد، یک خودروی VW Beetle مدل دهه هفتاد است.





در فیلم "Cloud Atlas” تقویمی بر روی دیوار خانه هیلی بری، تاریخ سپتامبر 1973 را نشان می دهد که اولین روز ماه جمعه است. در حالیکه باید شنبه باشد.





در فیلم "آرگو" که سال 1979 را نشان می دهد، شخصیت بن افلک ساعت مچی رولکس مدل 2008 به دست دارد. در آخرین صحنه بین افلک و پسرش در فیلم، اسباب بازی Boba Fett روی قفسه است – در حالیکه این شخصیت فیلم "جنگ ستارگان" تا دهه هشتاد معرفی نشده بود.





در صحنه ای از فیلم "ارباب" (The Master) قرار است که خواکین فینیکس سعی کند پلک نزند، ولی اگر دقیق نگاه کنید می بینید که او چند بار پلک می زند.





در فیلم "صید قزل آلا در یمن" (Salmon Fishing in the Yemen) دو شخصیت اصلی یعنی امیلی بلانت و ایووان مک گرگور اولین بار در رستوران غذا می خورند، نوشیدنی مک گرگور اول نیمه پر است و سپس پر می شود. چند بار در این صحنه نوشیدنی او پر و خالی نشان داده می شود.





در فیلم "Django Unchained” نیم تنه ای از نفرتیتی در ویلای شخصیت لئوناردو دی کاپریو وجود دارد. این مجسمه نیم تنه تا سال 1912 کشف نشده بود، در حالیکه فیلم سال 1858 را نشان می دهد.





فیلم "زندگی پای" (Life of Pi) که نامزد بهترین فیلم انیمیشن است، قایق بالاخره به ساحل مکزیک می رسد. ولی وقتی ببر به سوی جنگل می پرد، اثری از شن زیر پای او دیده نمی شود.


ویدیو مرتبط :
این انیمیشن گلدن گلوب گرفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی عجیب "جنیفر لائورنس" در جشنواره فیلم برتر +عکس



سوتی عجیب "جنیفر لائورنس" در جشنواره فیلم برتر +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: لباس "جنیفر لائورنس" جلوی دیدگان حضار حاضر در مراسم جشنواره انتخاب فیلم برتر سال امریکا دو تکه شد و باعث شد این هنرپیشه 22 ساله هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن کاملا هیجانزده شده  و تبدیل به سوژه داغی برای عکاسان باشد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این لباس از برند معروف "کریستین دیور" بود و باعث شد این هنرپیشه جوان مقابل چشمان صدها هالیوودی دیگر در این مراسم پر زرق  برق دستپاچه شود.فاجعه زمانی شروع شد که نام او به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن خوانده شد و او از جایش پرید و شروع به بغل کردن و بوسیدن اطرافیانش از روی شادی شد . او به قدری خوشحال بود که متوجه نشد پایه صندلی یکی از آنها روی دنباله لباسش قرار گرفته و زمانیکه قصد داشت از میز دور شده و روی سن برود قسمت پایین دامن لباسش کاملا به دو قسمت تقسیم شد و پاهای او مشخص گشت.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

همه با تعجب به او نگاه میکردند و او ابتدا کاملا دستپاچه شد "نیکول کیدمن" سریعا به کمک او رفته و کمک کرد تا او بتواند خونسردی خود را حفظ کرده و قسمت جدا شده را دوباره سرجایش قرار داد و آن قسمت را با دست نگه داشت . سپس با سعی در حفظ خونسردی روی سن قرار گرفت و جایزه اش را دریافت کرد.او در حالیکه کاملا قرمز شده بود و هیجانزده به نظر میرسید از خانواده و همبازیهایش در فیلم و تهیه کنندگان تشکر کرده و جایزه اش را دریافت کرد./پرداد