فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

"سن پطرزبورگ 2" امسال كلید می خورد


تهیه کننده "سن پطرزبورگ" از کلید زدن بخش دوم این فیلم برای امسال در شهر سن پطرزبورگ و ایران خبر داد. حمید اعتباریان در این باره گفت: هم اکنون فیلمنامه بخش دوم این فیلم توسط پیمان قاسم خانی در حال نگارش است.


تهیه کننده "سن پطرزبورگ" از کلید زدن بخش دوم این فیلم برای امسال در شهر سن پطرزبورگ و ایران خبر داد. حمید اعتباریان در این باره گفت: هم اکنون فیلمنامه بخش دوم این فیلم توسط پیمان قاسم خانی در حال نگارش است و با برنامه ریزیهای انجام شده اواخر اردیبهشت ماه به پایان می رسد. برای گرفتن پروانه ساخت به زودی اقدام می کنیم.

وی افزود: هنوز کارگردان بخش دوم "سن پطرزبورگ" را انتخاب نکردیم و بعید می دانم دوباره با بهروز افخمی همکاری کنم. البته ترکیب بازیگران قطعا مانند نسخه اولیه خواهد بود. فیلمبرداری این بخش از فیلم در سن پطرزبورگ، ایران و به احتمال زیاد در ارمنستان انجام خواهد شد.

"سن پطرزبورگ" ساخته بهروز افخمی یک کمدی پرحادثه درباره رفاقت، عشق و بلوف است که فیلمنامه آن را پیمان و مهراب قاسم خانی نوشته‌اند.
محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم پاییز سال 89 به اکران عمومی در آمد و با استقبال زیادی روبرو شد. همچنین نسخه این فیلم در شبکه نمایش خانگی نیز با فروش قابل قبولی در سال گذشته روبرو بود.




منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
آموزش كلید كشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«اخراجی ها ۳» اول آذر كلید می خورد



 

«اخراجی ها ۳» اول آذر كلید می خورد

 

  مسعود ده نمكی «اخراجی ها ۳» را اول آذر ماه در تهران كلید می زند.این كارگردان سینما گفت: عوامل پشت دوربین تقریبا قطعی شده اند و مهدی بدرلو به عنوان مدیر تولید، نورالدین گودرزی و فروزان جلالی گروه كارگردانی، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، حسن روح پروری طراح صحنه و لباس، محمدرضا شریفی نیا انتخاب بازیگر و تورج منصوری به عنوان مدیر فیلمبرداری با این پروژه همكاری خواهند داشت.

 

وی افزود: مرحله ی انعقاد قرار داد با بازیگران از این هفته آغاز می شود و فیلمبرداری در ۱۰ تا ۱۵ لوكیشن در تهران خواهد بود كه در بعضی از صحنه ها بیش از هزار هنرور حضور خواهند داشت.

ده نمكی درباره ی فراخوانی كه درباره ی پیش بینی داستان فیلم «اخراجی ها۳» در روزنامه ها چاپ می شود اظهار كرد: برای «اخراجی ها ۱ و ۲ » هم این كار را كردیم و نقطه نظرات مردم جمع آوری شد. ضمن این كه آنهایی كه نظر دادند، عضو باشگاه هواداران «اخراجی ها» شدند. كه درحال حاضر بیش از ده هزار عضو در سراسر كشور دارد و اطلاع رسانی مراحل مختلف فیلم برایشان پیامك می شود و در مراسم ویژه فیلم هم از آنها دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: برای «اخراجی ها ۳» این كار ادامه پیدا كرد تا توقع مخاطبان را برآورد كنیم كه استقبال بسیار خوبی شده و توقعات در كلیات با مضمون فیلم نامه همخوانی دارد و این اظهارنظرها در روند كلی فیلم تاثیر خواهد داشت..../ خبرگزارى ایسنا