فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سلطه یخهای «فروزن» بر گیشه این هفته سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

اخبارفرهنگی - سلطه یخهای «فروزن» بر گیشه این هفته سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر

انیمیشن سه بعدی «فروزن» (یخ زده) نیز در سومین هفته اكران با 31 میلیون و 600 هزار دلار در جایگاه اول قرار گرفت.

انیمیشن سه بعدی «فروزن» (یخ زده) نیز در سومین هفته اكران با 31 میلیون و 600 هزار دلار در جایگاه اول قرار گرفت. «یخ زده» پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری بعد از فروش 57 میلیون دلاری «هری پاتر و سنگ جادوگر»‌ در سال 2001 است. «فروزن» اكران خود را به كارگردانی «كریس باك» و «جنیفر لی» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است. داستان فیلم درباره دختری به نام «آنا» است كه به همراه یك ماجراجو و آدم برفی سعی در پیدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلی یخبندان ابدی و سلطه بر سرزمین یخ زده است. كریستن بل ، جاش گاد و ایدنیا منزل گویندگان اصلی این انیمیشن هستند. مجم.ع فروش این فیلم در سه هفته اکران به 134 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

اكشن ماجراجویانه و علمی – تخیلی «بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» (The Hunger Game Catching Fire) در حالی نمایش خود را از 22 نوامبر آغاز كرده كه در سومین هفته اكران با 27 میلیون دلار جایگاه دوم جدول پرفروشترینهای آمریكای شمالی را بدست آورد.«بازیهای گرسنگی» همچنین در روز افتتاحیه نزدیك به 75 میلیون دلار در گیشه سینماهای آمریكای شمالی فروش داشته است و ركورد بالاتری را نسبت به افتتاحیه قسمت اول بدست آورد. «بازیهای گرسنگی» فیلمی به كارگردانی «فرانسیس لارنس» است و «سیمون بیوفوی» فیلمنامه آن را نوشته است . جنیفر لارنس ، جاش هاچرسون و لیام همسورث هفتاد و چهارمین دوره از «بازیهای گرسنگی» و حضور «كتینس اوردین» را به تصویر می كشد.مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 337 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

درام پرهیجان و جنایی «خارج از کوره» از 6 دسامبر اکران خودر را در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 5 میلیون و 330 هزار دلار موفق شد در جایگاه سوم جدول پرفروشترینها قرار بگیرد. «خارج از کوره» فیلمی به کارگردانی اسکات کوپر است و کریستین بیل، کیسی افلک، و زویی سالدانا در آم ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم درباره مردی به نام راسل بیز است که برادرش ناپدید شده و پس از اینکه از جستجوهای  پلیس ناامید می شود، خودش برای پیدا کردن برادرش دست به کار می شود.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

فانتزی اكشن و ماجراجویانه «ثور :‌دنیای تاریك» از 8 نوامبر اكران خود را  در 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در پنجمین هفته اكران با 4 میلیون و 740 هزار دلار در جایگاه چهارم  قرار گرفته است. «ثور 2»‌ فیلمی به كارگردانی «آلن تایلور» است و «كریس همسورث» ، «ناتالی پورتمن» و «تام هیدلستون» نقشهای اصلی این فیلم را ایفا می كنند ، «ثور 2» از 4 هفته گذشته در بیش از 71 سینمای جهان به نمایش درآمده و به ركورد مجموع فروش 570 میلیون دلاری نزدیك می شود. فروش این فیلم در آمریکای شمالی به 194 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

نسخه جدید از كمدی «مرد پخش»‌ Delivery Man» به كارگردانی و نویسندگی «كن اسكات» در سومین هفته اكران با 3 میلیون و 380 هزار دلار عنوان پنجمین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كرد . فیلم درباره مردی است كه 533 فرزند دارد . ونیس واگن در نقش اصلی این فیلم بازی كرده است. مجموع فروش این فیلم در سه هفته اکران به 15 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری

فیلمهای هومفرانت، دزد کتاب، تعطیلات مرد خوب، فیلومنا، و کلوب خریداران دالاس به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول پرفروشترینها قرار دارند.

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
ادعای آمریکای در خصوص سلطه جویی و رفتار بی ثبات کننده ایران!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سینماهای آمریکای شمالی در سلطه کوتوله های «هابیت2» + تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - سینماهای آمریکای شمالی در سلطه کوتوله های «هابیت2» + تصاویر

پرفروشترین فیلمهای این هفته سینماهای آمریکای شمالی (از 13 تا 15 دسامبر) به شرح زیر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 

فانتزی اقتباسی هابیت: ویرانی اسماگ (The Hobbit: The Desolation Of Smaug) در حالی اکران خود را از 13 دسامبر در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده که در دو روز اکران به فروش 73 میلیون و 700 هزار داری دست یافت و موفق شد نام خود را راس فهرست پرفروشترینهای این هفته قرار دهد. در حالی که گفته می­شد احتمال رکورد 80 میلیون دلاری در اولین هفته اکران برای این فیلم وجود دارد ، هابیت2 حتی رکورد 84 میلیون دلاری قسمت اول هابیت را بدست نیاورده است.

 

هابیت: ویرانی اسماگ فیلمی برگرفته از کتاب آر آر تالکین است و پیتر جکسون کارگردانی آن را برعهده داشته است. مارتین فریمن در نقش اول بیلبو باگینز به همراه چند کوتوله برای نابودی اژدهایی به نام اسماگ که سمبل بدی هاست به میانه زمین می روند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 
انیمیشن سه بعدی «فروزن» (Frozen)(یخ زده) نیز درچهارمین هفته اكراندر بیش از 3هزار و 700 سینما با 22 میلیون و 200 هزار دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. «فروزن» اكران خود را به كارگردانی «كریس باك» و «جنیفر لی» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است.

داستان فیلم درباره دختری به نام «آنا» است كه به همراه یك ماجراجو و آدم برفی سعی در پیدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلی یخبندان ابدی و سلطه بر سرزمین یخ زده است. كریستن بل ، جاش گاد و ایدنیا منزل گویندگان اصلی این انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم در چهار هفته اکران به 164 میلیون و 400 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 

 درام کمدی کریسمس مادئا (Tyler Perry's A Madea Christmas) به کارگردانی تایلرپری از 13 دسامبر اکران خود را در بیش از 2 هزار سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 16 میلیون دلار در جایگاه سوم پرفروشترینهای این هفته قرار دارد. داستان فیلم که به قلم پری نوشته شده همزمان با عید کریسمس مادئا را برای کمک به یکی از دوستانش جهت ملاقات غیر منتظره دخترش به تصویر کشیده است. تایلر پری، چاد مایکل مورای ، تیکا سومپتر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 
اكشن ماجراجویانه و علمی – تخیلی «بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» (The Hunger Game Catching Fire) در حالی نمایش خود را از 22 نوامبر آغاز كرده كه در چهارمین هفته اكران با 13 میلیون و 200هزار دلار جایگاه چهارم جدول پرفروشترینهای آمریكای شمالی را بدست آورد.«بازیهای گرسنگی» همچنین در روز افتتاحیه نزدیك به 75 میلیون دلار در گیشه سینماهای آمریكای شمالی فروش داشته است و ركورد بالاتری را نسبت به افتتاحیه قسمت اول بدست آورد.

«بازیهای گرسنگی» فیلمی به كارگردانی «فرانسیس لارنس» است و «سیمون بیوفوی» فیلمنامه آن را نوشته است . جنیفر لارنس ، جاش هاچرسون و لیام همسورث هفتاد و چهارمین دوره از «بازیهای گرسنگی» و حضور «كتینس اوردین» را به تصویر می كشد.مجموع فروش این فیلم در چهار هفته اكران به 357 میلیون دلار رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 
فانتزی اكشن و ماجراجویانه «ثور :‌دنیای تاریك» (Thor: The Dark World) از 8 نوامبر اكران خود را  در 2هزار و 200 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در ششمین هفته اكران با 2 میلیون و 700 هزار دلار در جایگاه پنجم قرار گرفته است. «ثور 2»‌ فیلمی به كارگردانی «آلن تایلور» است و «كریس همسورث» ، «ناتالی پورتمن» و «تام هیدلستون» نقشهای اصلی این فیلم را ایفا می كنند. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی به 198 میلیون و 100هزار دلار رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی هنری,پرفروشترین فیلمهای سینمایی

 
فیلمهای خارج از کوره، مرد پخش، فیلومنا، دزد کتاب، و هوم فرانت به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول پرفروشترنهای این هفته قرار دارند.

اخبار فرهنگی هنری - سینما خبر