فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سقوط هواپیما در صحنه فیلمبرداری/ تام کروز زنده ماند



اخبار,اخبار فرهنگی,تام کروز

سانحه سقوط هواپیما در حین فیلمبرداری فیلم «منا» با بازی تام کروز منجر به کشته شدن دو نفر شد.

روز گذشته سقوط هواپیما در حین فیلمبرداری از فیلم «منا» در کلمبیا دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

تام کروز ستاره این فیلم در زمان حادثه در هواپیما حضور نداشت و دو خلبان از سه خلبان این هواپیما که یکی آمریکایی و دیگری کلمبیایی بودند،‌ کشته‌ شده‌ و خلبان سوم به بیمارستان منتقل شده است.

آلن پورین خلبان آمریکایی بنیانگذار موسسه فناوری فیلمبرداری هوایی در لس‌آنجلس بوده و پیش از این در فیلم‌هایی از جمله «تبدیل‌شوندگان» «بندر پول» و «دزدان دریای کارائیب» نیز حضور داشته است.

به گفته مقامات مسئول علت بروز حادثه، شرایط نامساعد جوی بوده است. «منا» داستان خلبان عیاش ماهری (کروز) است که از یک سو برای پابلو اسکوبار قاچاقچی کوکائین کار می‌کند و از سوی دیگر به مذاکراتی که موقعیت ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا را به خطر انداخت و به رسوایی مک فارلن شهرت پیدا کرد، ارتباط پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «منا» قرار است ژانویه 2017 میلادی اکران شود.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
صحنه ی زنده و واقعی از سقوط هواپیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سقوط هواپیما سر صحنه فیلم تام کروز


دو عکاس هوایی‌ که وظیفه عکس‌برداری از صحنه فیلمبرداری فیلم «منا»، جدیدترین فیلم تام کروز را داشتند، بر اثر سقوط هواپیمایشان در مدلین کلمبیا جان خود را از داست دادند.

فرادید: سقوط هواپیما در سر صحنه فیلمبرداری «منا» (Mena) جمعه شب در مدلین کلمبیا به مرگ دو تن و مجروح شدن یکی از عوامل فیلم منجر شد.

کشته شدگان شامل آلن دیوید پوروین خلبان هالیوودی و کارلوس برل کلمبیایی بودند؛ کروز که خود خلبانی تعلیم دیده است، در هواپیما حضور نداشت. جیم لی گاریند دیگر خلبان آمریکایی به شدت مصدوم شده و در بیمارستان بستری شده است.

کروز ۵۳ ساله ۲۰ آگوست راهی کلمبیا شد تا کار در فیلم جدیدش را شروع کند. داستان فیلم درباره خلبانی به نام بری سیل آمریکایی است که برای پابلو اسکوبار سلطان مواد مخدر کار می‌کند. او از سوی سیا ماموریت دارد تا سلطان کوکایین را گیر بیندازد. سیل در سال ۱۹۸۶ با شلیک گلوله کشته شد و گروه مسئول کشتن او را اسکوبار فرستاده بود.

گفته شده پرواز در هوای بد در واپسین ساعت‌های جمعه، موجب سقوط این هواپیما شد که از شهر مستعمراتی سانتافه دآنتیکیا بلند شده بود تا به مدلاین برود.

پوروین بینانگذار و رییس کمپانی هیلانت تکنولوژیز مستقر در لس‌آنجلس بود که مسئول تامین تجهیزات تکنولوژیکی است. در وب سایت این کمپانی از او به عنوان یکی از بهترین خلبانان نسل خودش یاد شده است. او در تولید شماری از فیلم‌های مهم از جمله «تبدیل شوندگان»، «پرل هاربر» و «دزدان دریایی کاراییب» نقش داشت و از ۱۶ سالگی خلبانی هواپیما را شروع کرده بود. او روز چهارشنبه در آخرین توییت خود از این که در این منطقه محاصره شده در میان کوه‌ها کار می‌کند، ابراز خوشحالی کرده بود.

سقوط هواپیما سر صحنه فیلم تام کروز + عکس

سقوط هواپیما سر صحنه فیلم تام کروز + عکس

سقوط هواپیما سر صحنه فیلم تام کروز + عکس

سقوط هواپیما سر صحنه فیلم تام کروز + عکس