فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سفر افسانه بایگان، هانیه توسلی، لادن مستوفی، آناهیتا نعمتی و ...به آلمان



افسانه بایگان,هانیه توسلی,لادن مستوفی,آناهیتا نعمتی

 

سینما - هفته فیلم ایران در برلین با نمایش پنج فیلم ایرانی با محوریت نقش زنان در آینه جامعه امروز آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، هفته فیلم ایران در برلین از روز یکشنبه 25 تیر با اکران فیلم سینمایی « اینجا بدون من» و با حضور « بهرام توکلی» کارگردان و« آتوسا قلم فرسایی» طراح صحنه و لباس این فیلم کار خود را آغاز نمود.

 

همچنین در طول برگزاری این هفته فیلم سینمایی «آقا یوسف» با حضور هانیه توسلی و لادن مستوفی فیلم سینمایی «کنعان» با حضور افسانه بایگان و تهیه کننده آن مصطفی شایسته، فیلم سینمایی«دعوت» با حضور «محمد پیر هادی» تهیه کننده و «آناهیتا نعمتی» بازیگر این فیلم برای دوستداران سینمای ایران به نمایش در خواهد آمد.

 

در اختتامیه این هفته فیلم نیز فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» با حضور «علی سرتیپی» تهیه کننده این فیلم برای مخاطبان به نمایش در می آید. این فیلم‌ها با زیر نویس آلمانی پخش خواهد شد، و بعد از اکران هر فیلم جلسه پرسش و پاسخ و گفت و گو با عوامل آن انجام خواهد شد.

 

این هفته از سوی  موسسه رسانه‌های تصویری و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزرا می‌شود.

 

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
هانیه توسلی- از سیر تا پیاز هانیه توسلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش بستن شال به سبک هانیه توسلی



 

آموزش بستن شال به سبک هانیه توسلی ( لیلا شمس العماره )

 


ابتدا شال را روی سر قرار دهید از سمت چپ، لبه داخلی شال را جلو بیاورید و روی شانه راستتان بیاندازید. (بعد از اینکه این کار را کردید) قسمتی از آن را از زیر چانه رد کنید و تا آنجا که مناسب است تا نزدیکی گوش راستتان با سنجاق محکم کنید. حالا سمت راست شال را روی شانه چپ بیاندازید.

 

 

 آموزش بستن شال به سبک هانیه توسلی



نکته: توجه داشته باشید که شال را عقب نبرید چون بدریخت می شود. همچنین از شال هایی استفاده کنید که پشت و رویشان شبیه به هم باشند. برای نگه داشتن موها از حد بند یا کلاه استفاده کنید. لبه شال را کمی تا کنید تا زیباتر شود. مواظب پیدا شدن موها و گردن از پشت سر باشید.

 

 

 آموزش بستن شال به سبک هانیه توسلی