فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سعید پیردوست در کنار همسر و فرزندانش+عکس



سعید پیردوست در کنار همسر و فرزندانش

سعید پیردوست در تازه ترین گفتگوی خود به همراه همسر و فرزندان دختر و پسرش در برابر دوربین نشسته است. در این گفتگو شهرزاد دختر این بازیگر و نیما پسر این بازیگر درباره چگونگی زندگی با یک پدر هنرمند صحبت کرده اند.

به گزارش شبکه ایران سعید پیردوست در گفتگو با مجله «خانواده» به همراه همسر و فرزندان دختر و پسرش در برابر دوربین نشسته است. در این گفتگو شهرزاد دختر این بازیگر و نیما پسر این بازیگر درباره چگونگی زندگی با یک پدر هنرمند صحبت کرده اند.

سعید پیردوست در کنار همسر و فرزندانش

منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
روش جدید پختن املت از سعید پیردوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سعید پیردوست در یک سریال جدید



تصویربرداری قسمت اول از مجموعه «دور کرج در هشت روز» به نویسندگی و کارگردانی سعید چاری به تازگی به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی آن در حال انجام است. این مجموعه قرار است به صورت اپیزودیک از شبکه نمایش خانگی عرضه شود و قسمت‌های آتی آن نیز در دست تولید قرار دارد.

 

عکس سعید پیردوست در یک سریال جدید

 

منبع:khabaronline.ir