فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سریال های جذابی که منتظر پخش آن‌ها هستیم


در نخستین سری از معرفی برترین‌های ماه جاری میلادی، به معرفی 5 فیلم برتر ماه آوریل که منتظر اکران آن‌ها هستیم پرداختیم.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: در نخستین سری از معرفی برترین‌های ماه جاری میلادی، به معرفی 5 فیلم برتر ماه آوریل که منتظر اکران آن‌ها هستیم پرداختیم. حال در این مقاله قصد داریم تا نگاهی نیز به مجموعه‌های تلویزیونی داشته باشیم و به معرفی 5 سریال برتر ماه آوریل بپردازیم. در این مقاله سعی شده تا محبوب ترین سریال‌ها در نظر گرفته شود بنابر این شاید سریال‌های زیادی باشند که جای خالی آن‌ها در این لیست حس شود.

فصل دوم سریال The Odd Couple

سریال برتر ماه آوریل که منتظر پخش آن‌ها هستیم

فلیکس آنگر و اسکار مدیسون دو هم دانشگاهی در اواخر دهه 80 میلادی هستند که سرنوشت آن‌ها را پس از گذشت 20 سال به عنوان هم اتاقی یکدیگر درآورده است. فلیکس شخصیت شلوغ و عصبی دارد، در عین حال اسکار فردی بسیار آرام و منطقی است که البته هر دو آن‌ها به سرعت با یکدیگر رابطه دوستانه‌ای پیدا می‌کنند.

داستان از دعوای این دو دوست با همسرانشان آغاز می‌شود که منجر به زندگی این دو فرد در یک خانه می‌شود. با توجه به تفاوت رفتاری این دو دوست در سبک زندگی، اتفاقات جالبی می‌افتد که می‌تواند ساعت‌ها بینندگان را سرگرم کند. پخش فصل دوم این سریال از 7 آوریل ( 18 فروردین ) در شبکه CBS آمریکا آغاز خواهد شد.



فصل دوم سریال Outlander

سریال برتر ماه آوریل که منتظر پخش آن‌ها هستیم

سریال Outlander ( بیگانه ) برگرفته از کتابی به نوشته دیانا گابالدون و با همین نام ساخته شده است. این سریال حول زندگی خانم پرستاری به نام ” کلایر راندال ” و همسر آن ” فرانک ” است که در حین جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد.  این زوج پس از اتمام جنگ به سمت اسکاتلند بروند. در حین این سفر صداهای مرموزی شنیده می‌شود که آن‌ها را به سمت آن می‌کشد.

بی خبر از آن که کلایر پس از یک اتفاق سر از حدود 200 سال قبل، 1743 میلادی درمی‌آورد. ستارگانی همچون ” کایتریونا بالف ” ، ” سم هگوان ” و ” توبیاس منیزیس ” در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. پخش فصل دوم سریال جذاب Outlander از 10 آوریل ( 22 فروردین ) در شبکه Starz آمریکا آغاز خواهد شد.



فصل دوم سریال The Night Manager

سریال برتر ماه آوریل که منتظر پخش آن‌ها هستیم

سریال The Night Manager تفسیر معاصر درام جاسوسی le Carré است و درواقع این مجموعه تلویزیونی را می‌توان نخستین سریال اقتباس گرفته از این رمان طی 20 سال گذشته دانست.

The Night Manager ( مدیر شب ) یک داستان پیچیده‌ای از عشق، جرم و جنایت است که بوی انتقام می‌دهد. داستان این مینی سریال حول زندگی یک سرباز سابق بریتانیایی به نام ” جاناتان کاج ” است. وی که مأمور شیفت شب یک هتل در اروپا است توسط مأمورین اطلاعات بریتانیا به استخدام درمی‌آید و بایستی به شبکه‌های قاچاقچیان سلاح نفوذ کند. فصل دوم این سریال جذاب از 19 آوریل ( 31 فروردین ) در شبکه AMC آغاز به پخش خواهد کرد.



فصل ششم سریال Game of Thrones

سریال برتر ماه آوریل که منتظر پخش آن‌ها هستیم

به نظر می‌رسد که سریال بازی تاج و تخت آنقدر محبوب است که نیازی به معرفی نداشته باشد، اما شاید در این بین کسانی باشند که تا به حال به تماشای آن نشسته باشند. Game of Thrones نام یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با سبکی حماسی است.

 داستان این سریال در دو قاره کاملاً خیالی به نام‌های وستروس و اسوس رخ می‌دهد. شما در این سریال چندین داستان به هم پیوسته را دنبال خواهید کرد که بین خانواده‌های اشرافی اتفاق می‌افتد. فصل ششم این سریال به همراه فصل پنجم آن در سال 2014 میلادی سفارش داده شده است.

 این فصل هم به صورت عمده اقتباسی از رمان‌های ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین می‌باشد و همچنین انتظار می‌رود شامل محتوایی که در رمان‌های مارتین نیز وجود ندارد، باشد.

از بازیگران این سریال جذاب می‌توان به ” پیتر دینکلیج ” ، ” نیکولای کاستر-والدو ” ، ” لینا هیدی ” ، ” امیلیا کلارک ” و ” ناتالی دورمر ” اشاره کرد. پخش فصل ششم سریال Game of Thrones از تاریخ 24 آوریل ( 5 اردیبهشت ) آغاز خواهد شد.



فصل سوم سریال Silicon Valley

سریال برتر ماه آوریل که منتظر پخش آن‌ها هستیم

اما آخرین مجموعه از 5 سریال برتر ماه آوریل Silicon Valley خواهد بود. اگر خاطرتان باشد چندی پیش نگاه جامعی به سریال دره سیلیکون ( Silicon Valley ) داشتیم. این سریال در ارتباط با ریچارد هندریکس یک برنامه نویس خجالتی و تودار است.

وی اپلیکیشنی در ارتباط با موسیقی ساخته است که می‌تواند فایل‌های کاربران را پس از آپلود به صورت خودکار فشرده کند و از حجم آن‌ها بکاهد. طی دو فصل این سریال اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که می‌تواند برای هر علاقه مند به تکنولوژی جذاب باشد.

 همانطور که گفته شد فصل سوم این سریال جذاب 24 آوریل ( 4 اردیبهشت ) از طریق شبکه HBO پخش خواهد شد. علاقه مندان به مجموعه تلویزیونی دره سیلیکون منتظر هستند تا ببینند ریچارد و تیم Pied Piper چه چالش‌هایی را در فصل جدید این سریال تجربه خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
Asheghane P5 - علت تاخیر در پخش قسمت پنجم 5 سریال عاشقانه و زمان پخش آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروز چه سریال هایی پخش می شود؟



 

نوروز چه سریال هایی پخش می شود؟ + تصاویر

 

 سه هفته دیگر تا نوروز نود مانده و صدا و سیما سعی می کند به سنت هر ساله اش با مجموعه های نمایشی مخاطبانش را پای تلویزیون بنشاند.

سه هفته دیگر تا نوروز نود مانده و صدا و سیما سعی می کند به سنت هر ساله اش با مجموعه های نمایشی مخاطبانش را پای تلویزیون بنشاند. هر ساله فهرست این مجموعه های نمایشی از طریق پایگاه های اطلاع رسانی منتشر می شدند اما به نظر می رسد امسال با نوعی عدم قطعیت در اعلام این سریال های تلویزیونی روبرو هستیم.

شبکه یک سیما در پاییز ماه سال جاری «توطئه فامیلی» را به عنوان سریال نوروزی خود اعلام کرده بود. در این میان زمزمه هایی نیز از دست به کار شدن سیروس مقدم برای ساخت سومین تجربه نوروزی اش به نام«پایتخت» نیز به گوش می رسید.

«توطئه فامیلی» به کارگردانی رامبد جوان، بر اساس فیلمنامه ای از فلورا سام، قصه مردی به نام رحمانی را روایت می کند که شرکت تجاری بزرگی دارد. او در آستانه مرگ، تصمیم می گیرد اموالش را به پسر شریک سابقش ببخشد و او را مدیر شرکت کند.

لادن نوه او و پوران عروسش که با تصمیم او مخالف هستند، تلاش می کنند تا از هر راهی که شده مانع این امر شوند و ... . سعید پورصمیمی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی، گوهر خیراندیش، فلورا سام، آناهیتا همتی، سحر دولتشاهی، کمند امیرسلیمانی، خسرو احمدی، مجید مظفری و امیر جعفری از بازیگرانی هستند که در این سریال بازی دارند.

«پایتخت» نیز ماجرای خانواده ای را روایت می کند که قبل از تحویل سال نو تصمیم می گیرند به تهران مهاجرت کنند. محسن تنابنده، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، سارا فوقانی اصل، نیکا فوقانی اصل، خسرو احمدی، کیانوش گرامی، حسین توشه، نعیمه نظام دوست، افشین سنگ چاپ، احمد مهران فر و آرش نوذری بازیگران این مجموعه هستند.

شبکه دو سیما نیز دو سریال «بچه ها نگاه می کنند» و «نامه های بالدار» را به عنوان مجموعه های نوروزی اعلام کرده است.

مجموعه نمایشی «بچه ها نگاه می کنند» با موضوعی اجتماعی و رگه های از طنز توسط علیرضا محمودی نوشته شده و به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۰ از شبکه دو سیما در حال تهیه و تولید است.

مجموعه طنز «نامه های بالدار» هم ماجرای چند نوجوان را روایت می کند که در یک اتفاق چند نامه عجیب و غریب به دستشان می رسد و به سفری عجیب و ماورایی می روند. این نوجوانان در سفرشان در مواجهه با اتفاقات، سخت کوش تر می شوند و برای حفظ یک میراث فرهنگی مشترک تلاش می کنند.این مجموعه نمایشی توسط امیر فیض کارگردانی شده است.

از طرفی دیگر شبکه سه سیما نیز سریال های «رادر رو» و «چهارچرخ» به عنوان گزینه های پخش در نوروز ۹۰ در نظر دارد.

«رادر رو» در ۱۵ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی برای پخش از شبکه سه آماده می شود. این دومین همکاری آقاخانی و مهام و محمدی برای یک سریال نوروزی است که سال گذشته مجموعه «زن بابا» را برای تعطیلات نوروز ۸۸ روی آنتن شبکه سه برده بودند.

مصطفی کیایی، نویسندگی «رادر رو» را بر عهده دارد و تاکنون حضور مرجانه گلچین، مهران غفوریان، حمید لیقوانی و امیر غفارمنش در این سریال قطعی شده است.

مهران مهام ـ تهیه کننده رادررو به ایسنا گفت: ممکن است «رادررو» را برای نوروز نسازیم چون افراد دیگری در هم در حال تولید سریال های نوروزی هستند.

«چهارچرخ» نیز در ۱۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای توسط محمدرضا فاضلی نوشته شده و درباره ی مردی به نام ذبیح است که سال ها آرزوی خرید یک ماشین را دارد، اما در زمانی که قصد خرید ماشین را دارد، اتفاقات دیگری رخ می دهد.

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی، مجید یاسر، مصطفی طاری و اصغر سمسار زاده از جمله بازیگران «چهار چرخ» هستند. «چهارچرخ» را محمدرضا شجاعی تهیه کنندگی می کند و درحالی که اصغر نعیمی حدود نیمی از سریال را کارگردانی کرده بود، کارگردانی نیمه دوم «چهارچرخ» به جواد مزدآبادی سپرده شده است...../ گزارش : پایگاه خبری تحلیلی فرارو