فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سریال ماه رمضان شبکه دو کلید خورد



اخبار فرهنگی و هنری - سریال ماه رمضان شبکه دو کلید خورد

سریال «مثل من، مثل تو» به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی ویژه ماه رمضان روز گذشته،۳۰فروردین در خیابان ارتش تهران کلید خورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریالهای ماه رمضان

 

داوود قچاق با اعلام اینکه اکنون لوکیشن این سریال در بلوار ارتش تهران قرار دارد، گفت: تصویربرداری بخش‌های مربوط به خانه عمو با بازی شهرام عبدلی، نگین معتضدی و بازیگر خردسال، نگین پارسا آغاز شده است.
وی افزود: این سکانس درباره، عمو کوچک قهرمان «مثل من، مثل تو» است، تاجر ورشکسته‌ای که به دلیل مشکلات مالی و مراجعه طلبکار‌ها با یکسری مشکلات خانوادگی مواجه شده است.این تهیه کننده گفت: گروه برای تصویربرداری این سکانس حدود ۷روز در این خانه مستقر خواهند بود.


 فیلمنامه «مثل من، مثل تو» که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.
این سریال در ایام ماه مبارک رمضان با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر پزشک خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده) نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.


این سریال در ۳۳قسمت ۳۰دقیقه‌ای برای گروه کودک و خردسال شبکه دو تولید می‌شود و از دیگر عوامل آن می‌توان به محسن حسنپور دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، پژمان شفیع‌پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سید رضا حسینی مدیر تولید، بنیامین قچاق تدوین گرو آزاده قچاق پست پروداکشن اشاره کرد.

اخبار فرهنگی و هنری - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
آنونس برنامه ماه ملاقات خدا ویژه ماه مبارک رمضان - شبکه اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ابله» پس از «شاهگوش» می‌آید / سریال جدید کمال تبریزی برای شبکه نمایش خانگی کلید خورد



اخبار,اخبارفرهنگی,سریال جدید کمال تبریزی

اخبارفرهنگی - «ابله» پس از «شاهگوش» می‌آید 

سریال جدید کمال تبریزی برای شبکه نمایش خانگی کلید خورد

کمال تبریزی، که «طبقه حساس»اش یکی از میلیاردی‌های اکران بهار سینماها بود، حالا با یک سریال طنز خیال دارد عرصه تازه‌ای را آزمایش کند؛ عرصه شبکه نمایش خانگی.

تبریزی، اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌اش را با نام «ابله» اواخر مرداد مقابل دوربین می‌برد تا پس از اتمام پخش سریال «شاهگوش»، «ابله» در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

او که «سرزمین کهن‌»اش سال گذشته جنجال‌برانگیز شد، هنوز منتظر است تا تکلیف پخش این سریال از سوی صدا و سیما مشخص شود، هرچند که مسئولان صدا و سیما در آخرین اظهارنظر اعلام کردند پخش این سریال منوط به انجام پاره‌ای از اصلاحات است. اصلاحاتی که تبریزی باید بر روی سریالش انجام دهد. تبریزی تا به حال سریال‌هایی چون «دوران سرکشی» و «شهریار» را برای تلویزیون ساخته است.

اما«سرزمین کهن» تنها اثر توقیف شده تبریزی نیست. او در عرصه سینما هم کماکان با توقیف دو فیلم «پاداش» و «خیابان‌های آرام» روبروست.

سازنده «مارمولک» و «لیلی با من است» این روزها مشغول انتخاب بازیگران سریال «ابله» است اما در کنار آن مراحل تولید و ساخت جدیدترین فیلم سینمایی‌اش «دردسرهای شیرین» را پیش می‌برد. فیلمی که در آن بازیگرانی چون شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه و ... بازی می‌کنند.

باید دید، عرصه شبکه نمایش‌ خانگی، برای کمال تبریزی چه سرنوشتی را رقم می‌زند و آیا او می‌تواند موفقیت‌هایش در سینما و تلویزیون را در شبکه نمایش خانگی هم تکرار کند یا نه.

سریال «ابله» در ۲۶ قسمت و توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه می‌شود. نویسندگی این سریال را نیز علیرضا طالب‌زاده بر عهده دارد و بازیگران از اواخر مرداد جلوی دوربین می‌روند.
اخبارفرهنگی - خبرآنلاین