فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سریال «تایتانیک» به زودی می آید


سریال کوتاه «تایتانیک: خون و فولاد» با بودجه 30 میلیون دلار تولید می‌شود و درک جاکوبی به جمع بازیگران آن اضافه شده است.

سریال کوتاه «تایتانیک: خون و فولاد» با بودجه 30 میلیون دلار تولید می‌شود و درک جاکوبی به جمع بازیگران آن اضافه شده است.

کریس ناث و نو کمپل هم برای بازی در این مجموعه وارد مذاکره شده‌اند که کمپانی دِآنجلیس در ایتالیا تولید می‌کند.

جاکوبی که آخرین بار در فیلم موفق «گفتار پادشاه» دیده شده در «تایتانیک: خون و فولاد» نقش لرد ویلیام پیری را بازی می‌کند. او رئیس شرکت کشتی‌سازی هارلند و وولف است، کمپانی که کشتی نفرین‌شده تایتانیک را ساخت.

اگر ناث با تهیه‌کنندگان به توافق برسد در «تایتانیک: خون و فولاد» نقش جی.پی. مورگان را بازی می‌کند که بخشی از سرمایه ساخت کشتی را تامین می‌کند. نو کمپل هم در صورت موافقت نقش خبرنگاری را بازی می‌کند که اولین سفر کشتی را پوشش می‌دهد، سفری که دلایل پنهانی متعددی دارد.



ویدیو مرتبط :
تریلر 1 سریال 7 عامل غیرنظامی - به زودی .......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر توقف سریال/ «قلب یخی» به زودی جلوی دوربین می‌رود



کمال طباطبایی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تکذیب خبر توقف سریال/ «قلب یخی» به زودی جلوی دوربین می‌رود

خبرگزاری فارس: فصل سوم مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی سید‌کمال طباطبایی در لوکیشن‌های متعدد جلوی دوربین می‌رود و تهیه‌کننده خبر تعطیلی این پروژه را تکذیب کرد.

«سید کمال طباطبایی» تهیه‌کننده مجموعه «قلب یخی» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در واکنش به خبر یکی از خبرگزاری‌ها درباره تعطیلی پروژه گفت: برای آن دسته از خبرنگاران که این نوع خبرها را می‌زنند و پروژه‌ای که هنوز فیلمبرداری‌اش آغاز نشده خبر تعطیلی‌اش را اعلام می‌کنند، متاسف هستم. من به عنوان  تهیه‌کننده کار چه زمانی شروع فیلمبرداری را اعلام کردم که رسانه‌ها اخبار تعطیلی آن را اعلام می‌کنند. برخی از خبرنگاران علاقمندند تنها ستون‌های‌شان را پر کنند. ضمن اظهار تاسف برای برخی از خبرنگاران که در محیط سلامت رسانه رسوخ کردند، باید بگویم پروژه کارش را انجام می‌دهد و با تکمیل شدن شرایط کار مراحل فیلمبرداری شروع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: من هنوز تست گریم کار را آغاز نکردم، نمی‌دانم خبرنگار خبرگزاری چه نشانه‌هایی از شروع فیلمبرداری دیدند که مجموعه را شروع نکرده تعطیل کردند. من هنوز کارم را شروع نکردم، ابتدایی‌ترین کار برای آغاز فیلمبرداری تست گریم است که هنوز آغاز نشده است.

تهیه‌کننده «در انتظار معجزه» درباره فیلمنامه گفت: فیلمنامه در حال نگارش است و توسط آقای سامان مقدم بازنویسی نهایی‌اش انجام می‌شود. در اولین فرصت که فیلمنامه تکمیل شد، ما مجموعه را جلوی دوربین می‌بریم، منتظر هستیم تا آخرین مراحل نگارش مجموعه انجام و ‌ظرف یک یا دو هفته آینده تست گریم بازیگران صورت می‌گیرد و مطابق برنامه‌ریزی فیلمبرداری بعد از انجام تست گریم و لباس انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: همه گروه منتظر هستند از جمله بازیگر، تولید، صحنه، تدارکات و لباس، ‌معطل آخرین روتوش‌های فیلمنامه هستیم و فیلمنامه مشکل لاینحل سینما  است‌. بازیگرانی که قرارداد داریم هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا کیانیان، رضا عطاران، هانیه توسلی، پژمان بازغی، علی طباطبایی و حسین یاری هستند که  حضورشان قطعی است؛ طبیعتا ظرف چند روز آینده که فرصت داریم به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.

طباطبایی در ادامه به لوکیشن‌های مجموعه اشاره کرد و گفت: از هشتاد لوکیشنی که مجموعه نیاز دارد، دو لوکیشن را به گونه‌ای آماده کردیم که امکانی برای جلوه‌های ویژه کامپیوتری کار فراهم کند، در این لوکیشن‌ها صحنه‌های اکشن و بخشی از صحنه‌ها که به شرایط ویژه نیاز دارد را خواهیم گرفت. این محیط به ما اجازه می‌هد که از بالاترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم.

وی در خاتمه افزود: هدف اصلی ما و تلاش گروه این است که همسو با سیاست‌های وزارت ارشاد عمل کنیم و تمام مراحل فیلمنامه و تولید همسو با سیاست‌‌های وزارت ارشاد انجام خواهد گرفت، از رسانه‌ها می‌خواهیم تا به جای شایعه پراکنی‌ها اجازه بدهند در شرایط سخت پروژه‌ها کارشان را در آرامش انجام دهند و طبیعتا در اولین فرصت ظرف چند روز آینده با انجام تست گریم اخبار شروع فیلمبرداری و تست عکس‌ها را به سمع و نظر تمام رسانه‌ها و مخاطبین ارایه می‌شود./فارس