فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سرقت نام تجاری یک محصول آرایشی توسط خواهران کارداشیان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: خواهران کارداشیان مدتی است که یک خط تولید لوازم آرایشی را راه اندازی کرده اند . این در حالی است که یک خانم آرایشگر به نام "تیلت لی" ادعا میکند نامی که آنها برای خط تولید خود استفاده کرده اند نامی است که وی سالهاست برای محصولات آرایشی خود استفاده میکند.

 کارداشیان,خواهران کارداشیان

او میگوید از سال 2004 میلادی این نام را به ثبت رسانده است و تمام کارهای قانونی برای این کار را انجام داده است و تمام مشتریان وی این نام را با محصولات وی میشناسند. او با طرح دعوی به دادگاه مدعی شد خواهران کارداشیان خواهان چیزی هستند که به آنها تعلق ندارد.
او از جولای سال گذشته به آنها تذکر داد که از نام تجاری او استفاده نکنند اما زمانیکه بی توجهی آنها را دید تصمیم گرفت کار را از طریق راههای قانونی دنبال کند.
این نام تجاری بحث برانگیز "کروما" ست که در زمان یونانی به معنای "رنگ " است . خانم لی این نام را مدت 22 است که برای آرایشگاه معروف خود استفاده میکند و مدتی است که محصولات آرایشی منحصر به فرد خود را با این نام به مشتریان عرضه میکند . او میگوید استفاده از این نام توسط خواهران کارداشیان باعث شده است بسیاری از مشتریان او تصور کنند وی کارش را با آنها شریک شده است. از سوی دیگر خواهران کارداشیان میگویند که با صرف هزینه ای بالغ بر 1 میلیون دلار این نام تجاری را به ثبت رسانده اند
این پرو
نده در حالی پیگیری میشود که هیچ یک از طرفین حاضر به قبول شرایط طرف دیگر نیست.

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش عکاسی تجاری/عکاسی از محصولات آرایشی/ عکاسی تجاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره متفاوت خواهران کارداشیان وقتی از لنز رنگی استفاده می کنند! عکس



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,خواهران کارداشیان

خواهران کارداشیان یعنی کایلی و کورتنی کارداشیان عکس جدیدی از خود منتشر کرده که در آن از لنز های رنگی استفاده کرده اند.

عکس جدی کایلی جنر و کورتنی کارداشیان

کایلی جنر Kylie Jenner خواهر کوچکتر خواهران کارداشیان, عکسی از خودش به همراه خواهر کورتنی کارداشیان kourtney kardashian منتشر کرده است.

کایلی جنر که به عنوان مانکن فعالیت می کند تنها 18 سال سن دارد.

کایلی در این عکس در کنار خواهرش کورتنی 36 ساله دیده می شود که هر دو از لنز های رنگی استفاده کرده و چهره ای متفاوت پیدا کرده اند.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,خواهران کارداشیان


اخبار فرهنگی - سیمرغ