فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سرانجام «تلفن همراه رییس‌‌جمهور» در سینماها زنگ می‌زند؟



سرانجام «تلفن همراه رییس‌‌جمهور» در سینماها زنگ می‌زند؟

محسن علی‌اكبری گفت: قرار است مالكیت فیلم‌ «تلفن همراه رییس جمهور» به دولت فروخته شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تهیه‌كننده فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور» در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا، درباره‌ی سرنوشت اكران فیلمش گفت: این فیلم در حال حاضر عملا در وضعیت توقیف به‌سر می‌برد.

وی درباره وضعیت‌آتی این فیلم هم بیان كرد: طبق صحبت‌هایی كه انجام شده است، قصد داریم «تلفن همراه رییس جمهور» را به دولت واگذار كنیم تا آن‌ها در زمان مقتضی خودشان درباره اكران فیلم تصمیم بگیرند.

علی‌اكبری توضیح داد: اكنون قرار است همه آنچه را كه ما برای تولید این فیلم سینمایی هزینه كرده‌ایم، وزارت ارشاد به ما پرداخت كند و فیلم به مالكیت دولت در بیاید.

وی همچنین یادآور شد: در گذشته «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌كیا هم در مقطعی توقیف شد و با پرداخت هزینه‌های آن به مالكیت دولت درآمد، پس از آنكه فیلم رفع توقیف شد پول پرداخت شده بازگردانده و «به رنگ ارغوان» اكران شد.

به گزارش ایسنا، «تلفن همراه رییس جمهور» با بازی مهدی هاشمی، قرار بود در اكران دوم عید نوروز روی پرده سینماها برود اما در همان زمان در پی اكران نشدن فیلم، برخی مسوولان می‌گفتند كه فعلا اكران فیلم به تعویق افتاده، اما توقیف نشده است.

«تلفن همراه رئیس جمهور» سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و... بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم «تلفن همراه رییس جمهور»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"تلفن همراه رئیس جمهور" سرانجام زنگ زد


فیلمبرداری فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس جمهور" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در حالی به پایان رسید که گروه تولید این پروژه از سه ماه قبل پیش تولید آن را آغاز کردند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس جمهور" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در حالی به پایان رسید که گروه تولید این پروژه از سه ماه قبل پیش تولید آن را آغاز کردند.

 فیلمنامه این فیلم نوشته جابر قاسمعلی طی چند سال گذشته چندین بار برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده است که مورد موافقت قرار نگرفته بود، سوژه فوق العاده حساس این فیلمنامه شاید دلیل ساخته نشدن آن طی سالهای اخیر بوده است.

اما در شهریور ماه امسال با صدور پروانه ساخت این فیلم با تلاش و همت تیم سازنده به پایان رسید و تدوین فیلم، که همزمان توسط حسین زندباف شروع شده است، هم اکنون ادامه دارد.