فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستایش بچه هایش را به حشمت فردوس تحویل می دهد



 

ستایش بچه هایش را به حشمت فردوس تحویل می دهد

 

نگاه های پیرزن حسود نسبت به ستایش و بچه هایش به جایی می رسد که ستایش تصمیم می گیرد از آن جا هم برود و بچه هایش را به حشمت فردوس تحویل دهد.

سی وچهارمین قسمت سریال «ستایش» در حالی به روی آنتن رفت که ستایش به همراه پدر و دو فرزندش، به کارخانه ای به دور از پایتخت رفت تا در آن جا مدتی زندگی و کار کند. «عزیز» و «سبحان» پیرزن و پیرمردی هستند که ستایش و پدرش قرار است جایگزین آن ها در این کارخانه شوند؛ ستایش به عنوان آشپز و پدر ستایش به عنوان انباردار.

اما از بدو ورود آن ها به خانه عزیز و سبحان، ستایش متوجه نگاه های سرد و حسدگونه عزیز نسبت به نازگل و محمد شده و از او روی خوشی نمی بیند، حتی شب اول هم خواب بدی می بیند که حشمت فردوس به کمک «عزیز»، بچه هایش را از دست می دهد. این نگاه های عزیز نسبت به ستایش و بچه هایش به جایی می رسد که ستایش تصمیم می گیرد از آن جا هم برود و بچه هایش را به حشمت فردوس تحویل دهد؛ اما ...

در قسمت بعدی می بینیم که ستایش تصمیم می گیرد بچه ها را به حشمت فردوس تحویل دهد و دیگر در این کارخانه نماند که عمه «عزیز» لب به سخن می گشاید و ....

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامین کبریتی، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، شایسته تهرانی، قربان نجفی و شیوا خنیاگر در مجموعه «ستایش» ایفای نقش کرده اند.

عوامل «ستایش» عبارتند از تهیه کننده: آرمان زرین کوب، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر چهره پردازی: مسعود ولدبیگی، صدابردار: محمد علیزاده، تدوین: ژیلا ایپکچی، عکاس: نادر پیرزاده.... / گزارش : شبکه خبری برنا


ویدیو مرتبط :
حشمت فردوس قسمت اخر ستایش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس


تصویربرداری سریال «ستایش 2» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.

شبکه ایران: تصویربرداری سریال «ستایش 2» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است. عوامل و دست اندرکاران تولید این مجموعه در حال حاضر مشغول ضبط سکانس های مربوط به خانه حشمت فردوس در منطقه کامرانیه هستند.



گروه تولید این سریال که از یازدهم اردیبهشت ماه تا دوازدهم مرداد سال جاری سکانس های مربوط به شمال کشور را تصویربرداری کردند بعد از 9 روز وقفه در تاریخ 21 مرداد تصویربرداری لوکیشن های مربوط به تهران را از سر گرفتند.



داستان سری دوم به 20 سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که ستایش همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.



داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.



همچنین سعید پیردوست، مجید مشیری، محمد مهدوی، ساقی زینتی، صفا آقاجانی، سعیده رودبارکی، آتیه جاوید، فرج گل سفیدی، محمد الهی و... نیز به عنوان بازیگران مهمان در برخی از قسمت های این سریال به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط سعید مطلبی نگاشته شده و آرمان زرین کوب نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.