فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015



اگر می خواهید بدانید که نام بیشترین افراد جستجو شده در اینترنت در سال 2015 چه و به چه دلیلی بوده است، با ما همراه شوید.

1. کیتی پرایس

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
کیتی پرایس هنرپیشه، مانکن و خواننده اهل بریتانیایی است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. سال 2014 برای کیتی پرایس سال فوق العاده ای بوده اما چه چیزی در سال 2015 باعث شد که او جزو یکی از پر بحث ترین افراد در رسانه ها شود؟ هنگامی که او در مجموعه تلویزیونی «برادر بزرگ» که یک برنامه تلویزیونی در ژانر تلویزیون واقعی است شرکت کرد، تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

ما نمی توانیم منتتظر بمانیم تا ببینیم این ستاره در سال 2016 چه برنامه ای برای خود دارد.

2. ریتا اورا

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
ریتا اورا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر انگلستانی است. او جزو یکی از داروان مسابقه اکس فکتور نیز بوده است.

قبل از حضورش در مسابقه اکس فکتور، این خواننده مشهور در برنامه تلویزیونی واقعی «The Voice» شرکت کرد.

او پس از بهم زدن رابطه اش با ریکی هایلفیگر، اکنون با تراویس بارکر رابطه دوستی برقرار کرده است. تمام این ماجرا ها باعث شد که نام او در سال 2015 بر سر زبان ها بیافتد.

3. تیلور سوئیفت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
تیلور سوئیفت خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که پس از انتشار آلبوم پنجم اش با نام «۱۹۸۹» در اکتبر ۲۰۱۴ به اوج شهرت رسید. اما سال 2015 برای او سال منحصر بفردی بود، به طوری که نام او تیتر بسیاری از روزنامه ها شد. درگیری و بحث او با نیکی میناژ در توییتر یا رابطه رمانتیک او با کالوین هریس بر شهرت اش بی تاثیر نبود.

 او همچنین نامه ای سرگشاده به شرکت اپل موزیک نوشت و اعتراض خود را از این که چرا نمی خواهد آهنگ اش در آن سایت قرار گیرد بیان کرد. گویا اپل به مدت 3 ماه به کاربران خود حق استفاده مجانی از سرویس ها را می دهد. تیلور سوئیفت نیز به این موضوع اعتراض کرد که آنها نمی توانند به خوانندگان، نویسندگان و شرکت کنندگان آن آلبوم ها به مدت این سه ماه هیچ پولی ندهند.

پس از اینهمه ماجرا و درگیری های تیلور سوئیفت، این طور به نظر می رسد که او در سال 2016 آرام تر از قبل خواهد شد.

4. میشل کیگان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
میشل کیگان، بازیگر و مدل، از سوی مجله FHM زیباترین زن جهان لقب گرفت اما این تمام ماجرا نبود، بلکه ازدواج او با مارک رایت نیز بر شهرت او دامن زد. او همچنین با به تن کردن لباس زیبایی که خود طراحی کرده بود، تیتر مجله های بسیاری را به خود اختصاص داد.

5. کیم کارداشیان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
کیم کارداشیان در حال حاضر یکی از مطرح ترین شخصیت های دنیای رسانه است. اما سال 2015 برای او سالی کاملا متفاوت بود. این ستاره 35 ساله، با حضور در مجموعه واقع نمای «چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها» و با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستاره برنامه‌های واقع نما شد.

اما شهرت او در زمان بارداری اش چند برابر شد. او که صاحب فرزندی از همسرش کاینه وست است، در سال 2015 بار دیگر باردار شد. بارداری او به این دلیل که اعلام کرده بود از بارداری و گذراندن این دوران متنفر است و از بیماری های بسیاری مانند پره اکلامپسی و دیابت بارداری رنج می برد، تیتر بسیاری از رسانه ها شد.

6. کیتلین جنر

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
کیتلین جنر که پیش از این با نام بروس جنر شناخته می‌شد یک ورزشکار معروف آمریکایی است. او برنده مدال طلای المپیک تابستانی ۱۹۷۶ در رشته ده‌گانه مردان است. او در سال ۲۰۱۵ طی یک مصاحبه رسماً اعلام کرد که یک تراجنسیتی است و در حال طی کردن مراحل تغییر است. این تغییرات بزرگ در زندگی او، تیتر بسیاری از مجلات و سایت ها را به خود اختصاص داد.

7. وان دایرکشن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
وان دایرکشن یک گروه پاپ راک پسرانه بریتانیایی- ایرلندی است که در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد. در سال 2015 زمانی که زین مالک گروه وان دایرکشن را ترک کرد، موجب تعجب و ناراحتی بسیاری از هواداران اش شد.

از طرف دیگر لوئی تاملینسون عضو دیگری از این گروه، زمانی که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» در آگست 2015 اعلام کرد که به زودی پدر خواهد شد و مادر فرزندش برایانا جانگویرف است، بار دیگر توجه هات را به سمت این گروه جلب کرد.

آخرین خبر داغ این بود که این گروه 4 نفره اعلام کرد پس از انتشار آخرین آلبوم خود، به طور موقت از هم جدا خواهند شد.

8. سوزانا رید

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
سوزانا رید میزبان برنامه «Good Morning Britain» بود که با شوخی ها و طنزهای خود در آن طرافداران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود جلب کرد.

عوامل دیگری مانند همکاری با پیرز مورگان، برنده بهترین سخنگوی سال و مصاحبه جذابش با دیوید بکهام منجر به موفقیت و شهرت بیشتر او در سال 2015 شد.

9. جرمی کلارکسون

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
جرمی کلارکسون تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، مجری و روزنامه‌نگار بریتانیایی است. او که مجری برنامه «تخت گاز» بود، رسما از سمت خود اخراج شد.

این خبر به صورت رسمی توسط تونی‌ هال به عنوان یکی از مدیران ارشد بی‌‌بی‌سی اعلام شد. هال در سخنان خود متذکر شد که کلارکسون پای خود را از گلیم اش فراتر گذاشته و رفتار زشت وی قابل تحمل نیست.

 بر اساس تحقیقات عوامل برنامه تخت گاز، آنها به نواحی شمالی یورک ‌شایر رفته بودند که مشاجره ای میان کلارکسون و تایمون در هتل سیمون‌استون در حضور عوامل برنامه‌ و مهمان‌های هتل صورت گرفت. در این مشاجره، کلارکسون برای مدتی عوامل تخت گاز و شخص تایمون را به باد ناسزا گرفته بود.

البته گفته می‌شود که کلارکسون بعد از مدتی به خود آمده و بابت این رفتار ناشایست از عوامل برنامه و تایمون عذر خواهی کرد. اما کار از کار گذشته و تونی هال به عنوان مسئول بررسی این مشاجره اعلام کرد که علی‌رغم اینکه ایفای نقش کلارکسون در برنامه تخت گاز را قبول دارد اما این بدین معنی نیست که وی اجازه داشته هر کاری دلش بخواهد انجام دهد. تونی هال در پایان صحبت‌های خود اعلام کرد که برنامه تخت گاز ادامه خواهد داشت، اما به طور قطع شاهد تغییراتی خواهد بود.

پس از آن ماجرا، کلارکسون اعلام کرد که در برنامه جدیدی در آمازون شرکت خواهد کرد.

10. کیت میدلتون

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیتی پرایس

 
جای تعجبی ندارد که دوشس کمبریج یکی از اعضای این لیست باشد. کیت میدلتون یکی از داغ ترین سوژه های رسانه ها در سال 2015 بوده است. او امسال فرزند دیگری به نام شاهدخت شارلوت را در ماه می، درست 2 سال پس از تولد شاهزاده جورج، به خانواده سلطنتی انگلستان هدیه کرد.

این ستاره 33 ساله جزو یکی از خوش پوش ترین اعضای خانواده سلطنتی شناخته شده است. به دلیل سلیقه خوبش در مد نیز مورد تحسین کارشناسان و در لیست «خوش‌پوشان» قرار گرفته است.

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
فیلم لوگوی گوگل در آغاز سال 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موهای ستاره ها در سال 2015


تنها چند ماه از آغاز سال 2015 می گذرد ولی ستاره های بسیاری در این مدت با تغییر در رنگ و مدل موهای خود خبرساز شده اند.