فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستاره هایی که «شاگرد درسخوان» بودند!



ستاره هایی که «شاگرد درسخوان» بودند!

این ستاره ها از اول شیک و پیک و بااستعداد نبودند و در مدرسه بیشتر تیپ "شاگرد درسخوان" مدرسه را داشتند و این موضوع از عکس های دانش آموزی آنها کاملاً پیداست.

مایلی سایرس
سال 2013 برای او سال موی بسیار کوتاه و جنجال رسانه ها و مطبوعات در مورد نامزدی و قهر و آشتی اش با لیام همس ورث و انتخاب های ریسک دار او در مورد لباس و فشن بود که باعث او امسال زیر میکروسکوپ رسانه ها باشد و آیکون استایل باشد. تصویر او را وقتی کوچک بود می بینید، خودتان این دو تصویر را مقایسه کنید.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

 

آوریل لاوین
از آلبوم های متعدد گرفته تا تورهای کنسرت، ترانه های پرطرفدار، رنگ موهای مختلف و حتی یک ازدواج، این خواننده/ترانه سرا/کارآفرین جوان از شاگرد درسخوانی عینکی تبدیل به خواننده راک ان رول شد.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

 

کانیه وست
این خواننده رپ که تصویر او را در کتاب سالانه مدرسه اش می بینید حالا دختری از کیم کارداشیان، ستاره دنیای تلویزیون دارد. او خودش می گوید که ترک تحصیل کرده و راهی طولانی را تا تولید تک آهنگ های پرطرفدار برای هنرمندان بزرگی همچون Common و آلیشیا کیز در شیکاگو پیموده است.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

 

جان مه یر
جان که در تصویر او را در سال های مدرسه می بینید، حالا برای خودش آلبوم پشت آلبوم منتشر می کند و تورهای کنسرت هایش متوقف نمی شوند. البته باید یادآور شویم که دوباره با کیتی پری آشتی کرده است.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

 

تیلور سوئیفت
تیلور بااستعداد که بخاطر ترانه های توصیفی اش مشهور است و آلبوم هایش بیشتر درباره عشق و شکست عشقی است، درس هایی از زندگی گرفته و از موسیقی کانتری به پاپ رو آورده است. همانطور که در آلبوم "قرمز" سال 2012 خود می گوید 22 سالگی این سن "فلاکت بار و جادویی" است و تک آهنگ پرطرفدار او به نام "می دونستم دردسری" اخیراً جایزه بهترین موزیک ویدئوی خواننده زن را در MTV VMA برده است.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

 

جاستین تیمبرلیک
جاستین جوش های صورتش را درمان کرد و برای خودش همسری به زیبایی جسیکا بیل اختیار کرد و چندین و چند تک آهنگ منتشر کرد و البته پیشرفت حرفه بازیگری او را نباید فراموش کرد.

شاگردان درسخوان,عکس های دانش آموزی

منبع:برترین ها

 

 


ویدیو مرتبط :
چگونه می توان کودک باهوش و درسخوان داشت ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاگرد برانکو رفتنی شد؛ ستاره پرسپولیس به دنبال لژیونرشدن



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رضاییان

رامین رضاییان در لیگی که گذشت یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس بود که گل های حساسی هم به عنوان یک مدافع برای این تیم به ثمر رساند.

به گزارش نامه،از طرفی حسین ماهینی مدافع پرسپولیس که برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود به این تیم باز خواهد گشت که دست بر قضا با رضاییان هم پست است.

 

این موضوع باعث شده تا رضاییان به مدیر برنامه هایش اصرار کند تا شرایطی را فراهم کند که او بتواند به خارج از ایران ترانسفر شود تا رقابت سنگینی با حسین ماهینی نداشته باشد.
 
رضاییان جزو معدود فوتبالیست هایی است که به زبان انگلیسی هم مسلط است و در صورتی که ترانسفر شود با مشکل ندانستن زبان روبرو نخواهد شد.