فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستاره هایی که دل جاستین بیبر را شکستند!



جاستین بیبر در کارنامه خود، علاوه بر موفقیت هایی که در دنیای موسیقی کسب کرده، خرابکاری هایی نیز در روابط اش با دیگر ستارگان داشته است. او در تلاش برای جلب توجه زنانی که با آنها در ارتباط بوده، گاهی دست به هر کاری زده است.

جاستین بیبر در کارنامه خود، علاوه بر موفقیت هایی که در دنیای موسیقی کسب کرده، خرابکاری هایی نیز در روابط اش با دیگر ستارگان داشته است. او در تلاش برای جلب توجه زنانی که با آنها در ارتباط بوده، گاهی دست به هر کاری زده است. شاید در بسیاری موارد موفق شده باشد اما در برخی از آنها شکست بدی خورده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


در اینجا نام ستاره هایی را که پیشنهاد دوستی جاستین بیبر را رد کرده اند، برایتان آورده ایم.

1. آریانا گراندی

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


جاستین بیبر هم مانند بسیاری از ستاره های هم سن و سال خودش، زمان بسیاری را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کند. او به تازگی ویدیویی از آریانا گرانده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده تا با این کار نشان دهد که او چقدر خوب و جذاب است.

 «آریانای لعنتی! تو واقعا زیبایی» اما گویا با عکس العمل منفی آریانا گرانده مواجه شد. البته قبل از این که آریانا عکس العملی نشان دهد، نامزد او دست به کار شد و در جواب جاستین نوشت: «من قبلا هم به تو گفتم که او چقدر زیباست پس حواست به کار خودت باشد». پس از این ماجرا، آریانا نیز در جواب جاستین در توییتر خود این گونه نوشت: «بهتر است این داستان را تمام و من را به حال خودم رها کنی.»

2. ریحانا

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


شوخ طبعی جاستین بیبر گاهی گل می کند! او یک بار پستی درباره یکی از پیشنهادهای رد شده اش گذاشت تا هوادارانش را شاد کند. او عکسی از خود و ریحانا را که در کنار یکدیگر نشسته اند، منتشر کرد و زیر آن نوشت: جاستین-«آیا می توانم شماره تلفن شما را داشته باشم؟» ریحانا- «خیر» تعجبی هم ندارد که ریحانا به او جواب منفی بدهد زیرا که 6 سال از جاستین بزرگ تر است. اگر چه برای جاستین اختلاف سنی هیچ اهمیتی ندارد اما گویا ریحانا به این موضوع اهمیت زیادی می دهد.

3. چلسی هندلر

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


چلسی هندلر، هنرپیشه 40 ساله آمریکایی، اعتراف می کند که بدترین مصاحبه ای که داشته، با جاستین بیبر بوده است. چرا؟ زیرا جاستین در طول صحبت هایش مدام سعی می کرد که به او نزدیک تر شود و این اصلا برای چلسی جذابیت نداشت. چلسی می گوید: «من هنگام صحبت کردن با او احساس خوبی نداشتم زیرا فکر می کردم که با من مثل یک نوجوان برخورد می کند. این اتفاق مربوط به سال 2011 است، زمانی که او تنها 16 سال داشته است.»

4. لارا استون

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


آیا تبلیغات کلوین کلاین را که جاستین بیبر در آن حضور داشت، به یاد می آورید؟ در این تبلیغ، لارا استون به عنوان مدلی مشهور و زیبا هنرنمایی می کرد. او می گوید: «جاستین بیبر در طول فیلمبرداری سعی داشت به من نزدیک شود و با من ارتباط صمیمانه تری برقرار کند» اما گویا لورا او را با این جواب ناامید کرد: «من ازدواج کرده ام و فرزند هم دارم. به نظرم مادر خوبی هم برای تو نخواهم بود.» بله، او 10 سال از جاستین بیبر بزرگ تر است.

5. جنیفر لارنس

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


جنیفر لارنس به دلیل جذابیت اش، خواهان زیادی دارد که یکی از آنها جاستین بیبر بوده است. یک بار که جاستین بیبر در مسابقه رادیویی بریتانیایی با نام «بله یا خیر» شرکت کرده بود، از او در مورد علاقه اش به رابطه با جنیفر لارنس پرسیدند، او نیز در جواب گفت: «مطمئنا  جواب من بله است. او بسیار زیبا و منحصر بفرد است.» بعدها که در این مسابقه از جنیفر لارنس نیز در مورد جاستین بیبر سوال کردند، او در جواب گفت: «من خیلی قاطع می گویم که نه»

6. مایلی سایرس

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


آن زمان که رابطه جاستین بیبر با مایلی سایرس خوب بود، آن دو یک موزیک ویدیوی مشترک به نام « Overboard» منتشر کردند. در طی این موزیک ویدیو، جاستین بیبر مدام تلاش می کرد که به مایلی سایرس نزدیک شود اما او تنها می خندند و دست جاستین را پس می زند. در کنسرت زنده آنها نیز مایلی سایرس به طور علنی جاستین را از خود دور می کرد. جاستین بیچاره! بار دیگر هم شکست خورد.

7. لئوناردو دی کاپریو

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,ستاره ها


مراسم کن همیشه پر از ماجراست. یک بار در این مراسم هنگامی که جاستین بیبر در حال خوشگذرانی بود، چشمش به لئوناردو می افتد که پشت میزی در بخش وی آی پی نشسته بود. بنابراین تصمیم می گیرد به سمت او آید تا با او نیز کمی خوش و بش کند اما گویا لئوناردو به او نگاه می کند و تنها سر تکان می دهد و حتی اجازه نمی دهد که جاستین از مرز بادیگاردهایش تجاوز کند. به نظر می آید که نه تنها زنان هالیوودی که برخی از مردان هالیوودی هم تمایلی به برقراری ارتباط با جاستین بیبر ندارند.

اخبار فرهنگی - برترین ها


ویدیو مرتبط :
جاستین بیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاستین بیبر یک ستاره اکشن می شود!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جاستین بیبر یک ستاره اکشن می شود!         

جاستین بیبر خیلی دوست دارد ستاره فیلمهای اکشن شود.

این خواننده نوجوان خیلی تلاش می کند که بتواند در یک فیلم اکشن بازی کند و برای رسیدن به این هدف از تهیه کننده و بازیگر مشهور هالیوود ، ماک والبرگ ، کمک می گیرد و سعی می کند از او تقلید کند .

یکی از نزدیکان بیبر گفت:"جاستین واقعا" دلش می خواهد وارد صنعت سینما شود اما دوست دارد پروژه ای را انجام بدهد که متعلق به خودش باشد ."

"او فیلمهای اکشن را خیلی دوست دارد و یکی از طرفداران بزرگ مارک است. از نظر جاستین مارک بهترین بازیگر اکشن است و جاستین خیلی دوست دارد بتواند یک روز مانند او شود مخصوصا" که مارک نیز ماند جاستین فعالیت هنری خود را به عنوان یک خواننده پاپ آغاز کرده است."

"متاسفانه فیزیک بدنی جاستین هنوز مناسب فیلمهای اکشن نیست. البته او با مربی خصوصی اش به سختی تمرین می کند اما هرچه قدر بیشتر تمرین می کند وعضلانی تر می شود ، لاغرتر می شود."/پرتال آفتاب