فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس...



 

ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع

 

ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع . اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع توسط معاونت میراث فرهنگیاداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ساماندهی می شود .

اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع توسط معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ساماندهی می شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب به میراث آریا(chtn)،گفت: این اقدام یکی از برنامه های جامع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای سال جاری است .

حسن سپهرفر درباره موزه ارومیه افزود: این موزه از دو بخش باستان شناسی و مردم شناسی تشکیل شده است که در آن آثاری از دوران مختلف تاریخ این سرزمین به خصوص اشیاء بسیار قدیمی مربوط به ماقبل تاریخ نگهداری می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این موزه لباس های محلی زری دوزی ،مخمل های قلاب دوزی، کتاب های خطی و کارهای ظریف مینیاتوری و غیره به نمایش گذاشته شده است.

سپهرفر اضافه کرد: اقدامات دیگری نیز در این راستا در برنامه های معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی قرار گرفته است ... / خبرگزاری میراث آریا


ویدیو مرتبط :
کندن تونل برای رسیدن به اموال موزه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر معتاد به اموال معلمان هم رحم نكرد



دختر معتاد پس از اخراج از مدرسه، برای تامین هزینه اعتیاد خود، اموال و پول ۳۴ مدیر و معلم ۵ مدرسه دخترانه شهرستان قم را به سرقت برد.


چندی قبل مدیر یكی از مدارس دخترانه به اداره آگاهی شهرستان قم مراجعه و از سرقت اموال و كیف‌های خود و همكارانش خبر داد.



پس از این شكایت، پرونده قضایی تشكیل شد و ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.



در بررسی از محل سرقت معلوم شد سارق مرموز در غیاب مدیر وارد اتاق كار او شده و كیف و اموال كاركنان مدرسه را به سرقت برده است.



پس از این سرقت، تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا كرد تا این كه مدیر و معلمان چهار مدرسه دخترانه دیگر هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.



ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، محل‌هایی را كه احتمال تردد سارق وجود داشت نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این كه اوایل هفته جاری معلم یكی از مدارس دخترانه شهر با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از دستگیری یك دختر سارق در محل كارش خبر داد.



ماموران پس از این تماس، به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی قضایی وارد مدرسه دخترانه شدند و سارق نوجوان را تحویل و به مركز پلیس انتقال دادند. دختر ۱۷ ساله مورد بازجویی‌‌های پلیس قرار گرفت و به ۳۴ فقره سرقت به دلیل اعتیاد از مدارس اعتراف كرد.