فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سال تحویل در شبکه پنج آهنگ جدیدم را می خوانم


کمتر کسی است که صدای فریدون آسرایی را شنیده باشد و علاقه مند نشود. این خواننده موسیقی پاپ، همکاری خوبی نیز با صداوسیما دارد.

تماشا: کمتر کسی است که صدای فریدون آسرایی را شنیده باشد و علاقه مند نشود. این خواننده موسیقی پاپ، همکاری خوبی نیز با صداوسیما دارد. فریدون آسرایی درباره تازه ترین کارهای خود گفت: «کار انتخاب آهنگ در آلبوم جدیدم به اتمام رسیده و در مرحله تنظیم است که ان شاءالله اوایل سال آینده به دنبال کار مجوز آن می رویم».



او افزود: «دوست داشتم آلبوم جدیدم را روز تولدم (15 مرداد) منتشر کنم، اما فکر می کنم سال آینده، سالروز تولدم مصادف با ماه مبارک رمضان باشد و اگر نشود برای عید فطر انتشار می یابد».

آسرایی در مورد کارهای نوروز خود گفت: «یکی از ترانه های آقای کاکایی را که قبلا خوانده بودم در برنامه ای از شبکه 4 پخش خواهد شد».

او ادامه داد: «برای سال تحویل به شبکه پنج می آیم و از همین شبکه هنگام تحویل سال نو یک آهنگ جدید از من پخش خواهد شد که تنظیم بهروز صفاریان و ترانه ساری آن شاید روزبه بمانی یا دوستان دیگر باشند».

این خواننده تصریح کرد: «تا پایان سال فعلا اجرایی نخواهم داشت، اما در 24 اسفند یک برنامه سازمانی دارم و برای نوروز هم 12 فروردین در کیش و به احتمال زیاد 6، 5 و 7 فروردین در اصفهان و 9، 10 فروردین هم در اراک اجرا خواهم داشت».


ویدیو مرتبط :
دعای تحویل سال با صدای استاد شجریان و آهنگ تحویل سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجریان برنامه تحویل سال 92 شبکه تهران چه کسانی هستند؟



مجریان برنامه تحویل سال 92 شبکه تهران چه کسانی هستند؟

مردم هنرمندان عرصه موسیقی و بازیگری تلویزیون را با ارسال پیامک تا 28 اسفند برای برنامه تحویل سال 92 در شبکه تهران خودشان انتخاب می‌کنند.

مصطفی شریفی تهیه کننده برنامه ویژه تحویل سال نو شبکه پنج  گفت: برنامه ویژه تحویل سال 92 شبکه تهران با عنوان (باغ ایرانی) در ادامه محتوای جشن بچه های دیروز از ساعت 8 صبح تا 17 به روی آنتن می رود.

وی افزود: کارگردانی این برنامه برعهده سیاوش صفاریان پور، محمد فواد صفاریان پور و مصطفی شریفی است.

شریفی تصریح کرد: ویژه برنامه سال تحویل نو شبکه تهران با شبکه های دیگر متفاوت است و مجری محور نیست و بیشتر بر برنامه های تولیدی تکیه دارد.

تهیه کننده برنامه (باغ ایرانی) بیان کرد: برنامه های تولیدی پرمحتوا و جذاب بوده و درباره چهره های بزرگ هنر موسیقی تلویزیون ایران و بازیگران تلویزیونی ساخته شده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

وی اظهار داشت: این برنامه چهار مجری دارد که دو مجری آن احسان کرمی و بهروز رضوی بوده و برای غافلگیر کردن مردم نام دو مجری دیگر را تا لحظه تحویل سال اعلام نمی‌کنیم.

شریفی تصریح کرد: مهمانان برنامه را مردم خودشان انتخاب می‌کنند و از شنبه 19 اسفند تا 28 اسفند فرصت دارند تا با ارسال پیامک بازیگران و هنرمندان تلویزیونی مورد علاقه شان را به باغ ایران دعوت کنند.

تهیه کننده باغ ایرانی افزود: آنونس برنامه ویژه تحویل سال نو شبکه پنج از روز 19 اسفند به روی آنتن می رود.

گفتنی است، تهیه کنندگان برنامه ویژه تحویل سال نو برعهده مصطفی شریفی و محمد فواد صفاریان پور است./باشگاه خبرنگاران