فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساخت «کوروش کبیر» با روش‌های نو حدود 4 ماه طول می‌کشد / رامبد جوان: بالاخره دل همه را خوش می‌کنیم



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,خندوانه

شرح ساخت «کوروش کبیر» با تکنیک‌های جدید و ایستاده با طنز سربازی رضا شفیعی‌جم از وقایع «خندوانه» شب قبل بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رامبد جوان در ابتدای «خندوانه» شب گذشته یادآور شد که با ورود به فصل سوم این برنامه همه متوجه شدیم که چه قدر شاد بودن و خندیدن واجب است. وی همچنین در پاسخ به این که برخی‌ها می گویند اِی بابا دلتان خوش است، گفت: بله دل ما خوش است و بالاخره در روزی، شبی یا زمان دیگری آن‌هایی که دلخوش نیستند را هم شاد می‌کنیم.

پس ازاین هم او از امنیت که عامل پیش‌نیاز این شادی‌هاست گفت و به همین بهانه شادی برنامه را به همه ارتشی‌های سراسر کشور و خانواده‌هایشان تقدیم کرد.

اما مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان کشورمان، مهمانی بود که بعد از یک رفت و آمد به جمع اضافه شد و در بدو ورودش حرف به کار جدید این هنرمند یعنی «کوروش کبیر» رسید.

جوزانی در خصوص این فیلم که با سرمایه‌گذاری مردم ایران و در واقع بخش خصوصی ساخته می‌شود، درباره شیوه نوین تولید کار بیان کرد: هنگام ساخت فیلم‌های بزرگ و پرهزینه ابتدا آرت بوک یا به گونه‌ای نقشه راهی را برای آن‌ها طراحی می‌کنیم، نقشه‌ای که در آن فیلمنامه آماده و به زبان‌های مورد نظر ترجمه می‌شود، از لباس تا طراحی گیریم شخصیت‌ها توسط برنامه‌ای سه بعدی سازی می‌شود. بعد سکانس‌های اصلی فیلم نیز به گونه‌ای طراحی می‌شود تا بدین طریق استوری برد و در واقع مسیر کار تجسم شود که این روش‌ها موجب منظم بودن کار و پایین‌آمدن هزینه‌های اقتصادی می‌شود. در مورد فیلم «کوروش کبیر» هم زمان ساخت آن با چنین روشی، حدود 4 ماه خواهد بود.

در ادامه این کارگردان خاطره‌ای از فیلم «جاده‌های سرد» تعریف کرد و از علاقه‌اش به کارهای وودی آلن گفت و اظهار داشت که ما باید هر سال کمدی‌هایی داشته باشیم که مردم بپسندند تا سینما هم جزو سبد کالا شود.

گپ و گفت درباره آب و صرفه‌جویی در مصرف آن در عرصه‌های اجتماعی، از موارد دیگری بود که در این بین مطرح شد.

پس از رفتن جعفری جوزانی و یک تنفس، کمدین رضا شفیعی جم به روی صحنه آمد و بلافاصله بحث سربازی را شروع کرد. از سرها و شکل‌هایی که بعد از زدن موها ظاهر می‌شد، ته دیگ‌های وسیع آسایشگاه که به مدت 45 دقیقه همه آن‌ها، در حین خوردنش به هم نگاه می‌کردند گفت تا ماشین آخرین سیستم برگشت به خانه‌شان و ... .

در آخر هم رامبد برنامه را با شعر «ایران» و این جمله که «دل ما خوش است و آن هایی که خوش نیستند را هم روزی دلخوش می‌کنیم» به پایان رساند.

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سوال سخت رامبد جوان از رهبر کبیر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رامبد جوان مشغول ساخت تیزر فیلم موردعلاقه اش +عکس



رامبد جوان مشغول ساخت تیزر فیلم موردعلاقه اش +عکس

رامبد جوان ساخت تیزر فیلم «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی را تا چند روز دیگر به اتمام می رساند. او این فیلم را دوست داشتنی می داند چون فیلم روان و سالمی است.

رامبد جوان ساخت تیزر فیلم "خسته نباشید" به کارگردانی محسن قرایی را تا چند روز دیگر به اتمام می رساند.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون کشورمان که ساخت تیزر فیلم سینمایی "خسته نباشید" را در دست تولید دارد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره این فیلم گفت: فیلم خسته نباشید را دوست دارم زیرا فیلم روان و سالمی است. همچنین به محسن قرایی و افشین هاشمی علاقه زیادی دارم.

جوان با اشاره به اینکه برای فیلم "خسته نباشید" علاوه بر آنونس سینما، تیزر تلوزیون هم می سازد، افزود: مدت زمان آنونس سینمایی دو دقیقه و نیم و تیزر تلوزیونی در حدود 15 ثانیه خواهد بود.
این کارگردان کشورمان ادامه داد: ساخت تیزر را شروع کرده ام و فکر می کنم نهایتا تا ده روز دیگر کار را آماده و تحویل دهم.

رامبد جوان , اخبار فرهنگی و هنری

رامبد جوان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قبلا ساخت تیزر تبلیغاتی داشته است، گفت: من تا کنون ساخت بالای 600 تیزر سینمایی را در کارنامه خود داشته ام.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» از جمله فیلم های تولید شده توسط حوزه هنری است. محسن قرائی کارگردان و رضا میرکریمی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است که قرار است در نیمه دوم امسال اکران شود. این فیلم درباره‌ زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافی با یکدیگرند و در میانه سفرشان در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی‌خورند. مستخدم اخراجی هتلی که آنها در آن ساکن شده‌اند برایشان نقشه می‌کشد و …
غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی فرید، فرزاد باقری، رویا افشار، ‌نگار حسن‌زاده، یدالله شادمانی، ‌بونا الخاص، علی نفیسی و‌ دانیال محمودی‌آبادی بازیگران این اثر سینمایی هستند که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر در بهمن سال گذشته به نمایش درآمد.

منبع:inn.ir