فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساخت «پایتخت ۴» برای ماه رمضان



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت ۴

طبق تصمیم‌گیری‌های اخیر مدیران تلویزیون، «سیروس مقدم» سریال «پایتخت ۴» را برای ماه مبارک رمضان می‌سازد.

به گزارش فارس، طی جلسه اخیر محمودرضا تخشید مدیر کل امور نمایش سیما با سیروس مقدم، قرار شد سریال پایتخت 4 ویژه ماه مبارک رمضان ساخته شود.

بنا بر این گزارش، این مجموعه در 26 قسمت تولید خواهد شد و تولید سریال «علی‌البدل» که پیش از این اعلام شده بود برای ماه رمضان ساخته می‌شود، به دلیل گستردگی حجم دکور به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی پایتخت تا به حال در 3 سری ویژه نوروز تولید و پخش شده و توانسته مخاطبان بسیاری را باخود همراه کند.

این سریال تلویزیونی با داستان‌هایی از محسن تنابنده ساخته شده و تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر و دوقلوهای سارا و نیکا فرقانی بازیگران اصلی سریال «پایتخت» هستند.

 

اخبار فرهنگی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پایتخت 4 در ماه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات کاهش ساعت کاری ادارات در ماه رمضان/ کاهش یک ساعته طرح ترافیک در پایتخت



 ساعت کاری ادارات در ماه رمضان

معاون استاندار تهران خبر داد:

جزئیات کاهش ساعت کاری ادارات در ماه رمضان/ کاهش یک ساعته طرح ترافیک در پایتخت

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طبق روال هر ساله در ماه رمضان یک ساعت از ساعت کاری ادارات کاسته می‌شود که پس از مصوبه هیات دولت اعلام خواهد شد.

مهندس محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر ساعات کاری ادارات در ایام ماه مبارک رمضان افزود: هر ساله یک ساعت از ساعت کاری ادارات کاسته می‌شود که اجرای آن منوط به مصوبه هیات دولت است و چنانچه امسال نیز هیات دولت آن را تصویب کند ساعت اداری دستگاه‌های دولتی از ساعت 8:30 تا 13:30 خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه این تغییر ساعت شامل همه دستگاه‌های دولتی سراسر کشور از جمله تهران خواهد بود، گفت: پس از تصویب هیات دولت تغییر ساعت اداری در ماه رمضان اعلام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره تغییر ساعات محدوده طرح ترافیک نیز گفت: ساعت اعمال محدودیت طرح ترافیک نیز در پایتخت یک ساعت در ماه رمضان کاهش خواهد داشت./ایسنا