فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساخت نسخه سینمایی "کلاه قرمزی" قطعی شد



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,کلاه قرمزی

تهیه کننده کلاه قرمزی گفت: در حال حاضر مراحل پیش تولید نسخه سینمایی "کلاه قرمزی" را پشت سر می گذاریم.»

حمید مدرسی تهیه کننده کلاه قرمزی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ساخت نسخه سینمایی "کلاه قرمزی" به شکلی متفاوت و ویژه تر از قبل قطعی است.

وی افزود: در حال حاضر مراحل پیش تولید نسخه سینمایی "کلاه قرمزی" را پشت سر می گذاریم.

تمام دکورها را ساخته ایم، عروسک ها را آماده کرده ایم و اتفاق جدیدی که قرار است در نسخه سینمایی آن بیفتد و برای آن زحمات زیادی کشیده شده این است که در آن یک انیمیشن رئال نیز گنجانده ایم و روی آن بسیار کار کرده ایم.

وی در خصوص حضور "کلاه قرمزی" در تلویزیون برای نوروز 95 خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول پیگیری هستیم به زودی خبر حضور یافتن یا حضور نیافتن"کلاه قرمزی" در  نوروز 95 در تلویزیون  را خواهم داد.

اخبار فرهنگی - میزان


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«کلاه قرمزی 93» مجوز ساخت گرفت



ساخت کلاه قرمزی 93,کلاه قرمزی 93,شبکه دو

«کلاه قرمزی 93» مجوز ساخت گرفت

مدیر شبکه دو از صدور مجوز ساخت کلاه قرمزی 93 خبر داد و گفت: ایرج طهماسب و همکارانش در حال تدارک ساخت مجموعه کلاه قرمزی برای پخش در نوروز سال آینده هستند.

به گزارش شبکه ایران، علی بخشی زاده به روابط عمومی شبکه دو گفت: کلاه قرمزی از شخصیت های دوست داشتنی حوزه کودک است که سال هاست توانسته محبوبیت خود را نه تنها بین بچه ها بلکه بین خانواده های ایرانی حفظ کند.
وی افزود: ایرج طهماسب و عوامل سازنده این برنامه از حالادر حال تدارک برنامه های سال 93 هستند تا علاوه بر نوروز در تمام اعیاد سال 93 نیز شاهد پخش این برنامه پرمخاطب باشیم.


بخشی زاده با اعلام این که نشان کلاه قرمزی به طور اختصاصی در اختیار سازمان صدا و سیماست، تصریح کرد: این عروسک در انحصار سازمان است، همکاری تنگاتنگ با تیم سازندگان این کلاه قرمزی و ارادتی که به این گروه داریم، باعث شده بعضی اوقات امتیازاتی به آنها بدهیم. وی افزود: شبکه دو تا امروز دو شخصیت آشنا و دوست داشتنی کلاه قرمزی و سنجد به مخاطبان شبکه تقدیم کرده است، اکنون نیز قرار است دو شخصیت جدید «کارا و کوشا» به جمع شخصیت های دوست داشتنی این شبکه اضافه شود.


بخشی زاده گفت: اتاق فکر شبکه مدام در حال طراحی شخصیت های جدید هستند، هر چند معتقدم حفظ شخصیت های گذشته هم بسیار مهم است که خوشبختانه دوستان اهتمام لازم را در این زمینه دارند./شبکه ایران