فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساخت سریال «ماتادور» با موضوع قتل‌های زنجیره‌ای



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد نجفی پس از انصراف علیرضا امینی سریال می‌سازد

ساخت سریال «ماتادور» با موضوع قتل‌های زنجیره‌ای

 سریال «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با موضوع قتل های زنجیره‌ای جلوی دوربین می‌رود.

 سریال «ماتادور» که پیش از این قرار بود علیرضا امینی آن را جلوی دوربین ببرد، به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی توسط فرهاد نجفی کارگردانی می‌شود تا مجموعه برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده شود.

«ماتادور‌» داستان قاتل حرفه‌ای است که برای انجام دادن یک سری قتل‌های زنجیره‌ای اجیر شده است‌.

فرهاد نجفی پیش از این «حرکت اول» و «چهارسو» را جلوی دوربین برده است که به زودی فیلم «چهارسو» وی اکران می‌شود. قراربود«کبریت» را جلوی دوربین برده و به جشنواره فجر برساند.


ویدیو مرتبط :
برخی قربانیان قتل های زنجیره ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موضوع مذاکره تهران و 1+5، توانایی ایران برای ساخت بمب اتمی است



 

 

موضوع مذاکره تهران و 1+5، توانایی ایران برای ساخت بمب اتمی است

 

کاترین آشتون مسئولی عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توانایی وقدرت ایران برای تولید سلاح هسته ای موضوع اصلی دستور کار  نشست آینده ایران و  1+5 خواهد بود.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، آشتون همچنین گفت این نشست در ماه دسامبر آینده و در شهر ژنو برگزار خواهد شد.

ایران پیش از این، شهر استانبول ترکیه را برای میزبانی مذاکرات هسته ای ایران و  1+5 پیشنهاد کرده بود که با مخالفت اروپایی ها روبه رو شد.

مقامات ایرانی نیز قبل از این درباره دستور کار نشست آینده مذاکرات با  1+5 مطالب متنوعی را گفته بودند.

آشتون اضافه کرد: اروپایی ها منتظر پاسخ رسمی ایران درباره مذاکرات هسته ای هستند و تاریخ احتمالی برگزاری این نشست نیز پنجم دسامبر خواهد بود.

این مذاکرات به گفته این مقام اروپایی، دو روزه خواهد بود.

برخی منابع غیررسمی نیز گفته اند که برخلاف اروپا ، ایران خواهان انجام مذاکرات در یک روز است.

مسئولی عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: در این مذاکرات، توانایی و قدرت ایران برای تولید سلاح هسته ای مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. البته موضوعات دیگری نیز در این مذاکرات مطرح می شوند اما هدف از این نشست می بایست موضوع هسته ای باشد.

این برای نخستین بار است که یک مقام بین المللی به صراحت اعلام می کند که موضوع مذاکرات با ایران "توانایی این کشور برای تولید سلاح هسته ای "  و نه  منازعه هسته ای یا غنی سازی اورانیوم است.

احمدی نژاد پیش از این گفته بود: موضوع مذاکرات آتی جمهوری اسلامی با گروه  1+5 موضوع هسته ای ایران نخواهد بود چرا که این مسئله حل شده و در این مورد با کسی گفتگو نداریم".

وی اضافه کرده بود: "بارها گفته ایم كه ملت ایران در مورد حقوق اساسی خود با هیچ كس مذاكره نخواهد كرد؛ مذاكرات در مورد همكاری برای رفع مشكلات و دغدغه های جهانی و كمك به صلح و امنیت جهانی خواهد بود و در شرایط برابر."

ایران و گروه  1+5 حدود یک سال پیش در مذاکرات در ژنو، موضوع مبادله اورانیوم کم غنی شده ایران با سوخت هسته ای را به بحث گذاشتند که این موضوع به نتیجه نرسید. 


گروه 1+5متشکل از پنجم کشور عضو دائم شورای امنیت (چین، آمریکا، روسیه، فرانسه و انگلیس) به علاوه آلمان است که پیگیری برنامه هسته ای ایران را برعهده دارد../عصر ایران