فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساحل هفت رنگ کیش



 

کشتی یونانی، برای تمام گردشگرانی که به کیش سفر می کنند یک جاذبه فراموش نشدنی است. کشتی به گل نشسته ایکه در روز چهارم مردادماه سال 1345 در نزدیکی روستای باغو زمین گیر شد تا امروز یکی از بهترین منظره های تماشای غروب خورشید را در جزیره کیش رقم بزند.

 

 

ساحل هفت رنگ کیش

 

 

 

 

ساحل هفت رنگ کیش

 

 

 

 

ساحل هفت رنگ کیش

 

 

 

 

ساحل هفت رنگ کیش

 

 

 

 

ساحل هفت رنگ کیش

 

 


ویدیو مرتبط :
نورپردازی در ساحل کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساحل جزیره کیش



ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.

یكى از شگقتیهاى جزیره مرجانی كیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.

 جزیره کیش,ساحل جزیره کیش

خاك كیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌كننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا كه از ماسه خاكستری پوشیده شده اند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می توان كف دریا را به راحتی تماشا كرد. كارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند كه مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.

   جزیره کیش,ساحل جزیره کیش

 كیش به نسبت وسعت خود دارای یكی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا كمتر ساحلی را می توان یافت كه به وسعت سواحل كیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

    جزیره کیش,ساحل جزیره کیش

ماهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل كیش، استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌روند. ماهی‌های تزیینی و بسیار زیبا كه در آب‌های حاشیه كیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌كنند، از جاذبه‌های استثنایی كیش به حساب می‌آیند و می‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم كنند. در عین حال مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراكی كشور نیز در همین سواحل توسط شركت صید كیش و بومیان ماهیگیر صید می شود. علاقمندان به ماهیگیری می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند.

   جزیره کیش,ساحل جزیره کیش

 ساحل كیش از كم خطرترین سواحل دنیاست. آب‌های ساحلی كیش فاقد كوسه خطرناك بوده و استفاده از آب دریا كاملا بی خطر است. لازم به یادآوری است، كوسه‌هایی كه بعضا در ساحل كیش دیده می شوند از ماهی های كوچك تغذیه می‌كنند و برای شناگران خطری ندارند. ساحل كیش از آن نوع سواحل استثنایی است كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد وامكان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است.

منبع:hellokish.com