فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

زیباترین ستاره زن سال 2014 معرفی شد



اخبار,اخبار فرهنگی ,زیباترین ستاره زن

 

اخبار فرهنگی - مجله «پیپل» انتخاب كرد
زیباترین ستاره زن سال 2014 معرفی شد

بر این اساس معیارهای زیبایی برای انتخاب در مجله پیپل جذابیت و چهره ای بدون آرایش است.

بازیگر برگزیده اسكار فیلم 12 سال بردگی بار دیگر سورپرایز شد. مجله معروف پیپل (People) همزمان با بیست و پنجمین سال نشر، عنوان زیباترین زن سال 2014 را به لوپیتا نیونگو داد تا این بازیگر سیاه پوست بعد از دریافت اسكار بهترین بازیگر زن، اینبار با عنوان زیباترین زن سال شگفت زده شود.

نیونگو در حالی این عنوان را دریافت كرده است كه گوئینث پالترو بازیگر نقش زن فیلم مردآهنی سال گذشته این عنوان را از آن خود كرده بود.

بر این اساس معیارهای زیبایی برای انتخاب در مجله پیپل جذابیت كلی و چهره ای بدون آرایش است.

بازیگر 31 ساله فیلم 12 سال بردگی كه انتظار چنین عنوانی را نداشت، گفته خیلی خوشحالم كه دختران جوان زیادی می توانند تصویر مرا روی مجله ببینند!!! وی افزود: در نهایت حرفهای مادرم مبنی بر این كه من زیبا هستم به حقیت پیوست.

نیونگو در مكزیك متولد و در كنیا بزرگ شده است. وی فعالیت خود را با تبلیغات مواد بهداشتی-آرایشی در تلویزیون آغاز كرد و مدتی به فعالیت در انجمن سرطان آفریقا پرداخت. در نهایت پس از بازی در چند مجموعه كوتاه در فیلم استیو مك كویین خوش درخشید.

كری راسل، جنا دیوان تیتوم، میندا كالینگ، پینك، امبر هرد،  گابریل یونیون، مولی سیمز ، استیسی كایبلر و كری واشنگتن در رتبه های دوم تا دهم این فهرست قرار دارند.

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
زیباترین بازیگران زن کره جنوبی-2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین بازیگران زن سال 2014 معرفی شدند +تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 

اخبار فرهنگی - پردرآمدترین بازیگران زن سال 2014 معرفی شدند +تصاویر

در بررسی جدید پایگاه رتبه سنجی فوربس كه از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 انجام شد، «ساندرا بولاك» با 51 میلیون دلار عنوان ثروتمندترین بازیگر زن سال را از آن خود كرد.

 «ساندرا بولاك» عنوان پردرآمدترین بازیگر زن سال 2014 را بدست آورد.


در بررسی جدید پایگاه رتبه سنجی فوربس كه از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 انجام شد، «ساندرا بولاك» با 51 میلیون دلار عنوان ثروتمندترین بازیگر زن سال را از آن خود كرد.فوربس با بررسسی مجموع درآمد و فروش فیلمهای بازیگران زن این فهرست را تهیه كرده است.

ساندرا بولاك؛ 51 میلیون دلار
«بولاك» در سال گذشته بازی در فیلم «جاذبه» را كه بیش از 600 میلیون دلار فروش كرده در كارنامه دارد. اوهمچنین از تهیه كنندگان مطرح سینماست كه چند فیلم كمدی را در كارنامه دارد. او به زودی در فیلم«تاپر ویر» مقابل دوربین می رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن


جنیفر لارنس؛ 34 میلیون دلار
بازیگر 23 ساله فیلم «بازیهای گرسنگی» علاوه بر دریافت 3 جایزه اسكار،‌ همواره با فروش موفق فیلمهایش مواجه است. او در فیلم های بازی های گرسنگی، زد و بند آمریكایی و مردان ایكس ظاهر شده و یكی از قدرتمندترین بازیگران هالیوود هم است. لارنس سال گذشته نیز در جایگاه دومین بازیگر زن پردرآمد هالیوود قرار داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
جنیفر انیستون؛ 31 میلیون دلار
اگر چه او در دهه 40 قرار دارد ولی فیلمهای كمدی او همچون «رؤسای ترسناك» و «خانواده مایلرز» در گروه كمدی های پرفروش قرار دارد. ستاره سریال «دوستان» بخشی از درآمد خود را از برندهای مطرح كه خود موسس آنهاست بدست می آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
گوئینت پالترو؛ 19 میلیون دلار
«پالترو» همچنان در آمد سرشار خود را مدیون بازی در فیلم «مردآهنی 3» است. او سال گذشته از طریق برندهای تجاریش درآمدزایی داشته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
آنجلینا جولی؛ ‌18 میلیون دلار
«جولی» سال گذشته در رتبه اول فهرست قرار داشت. این در حالی است كه او در سال 2014 فقط یك فیلم «خبیث» را داشته  بیشتر وقت خود را به حضور فعال در كمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل سپری كرده است. او اواخر امسال فیلم «شكست ناپذیر» را كه دومین تجربه كارگردانی اوست را روی پرده می برد و قرار است در فیلم «لب دریا» با همسرش «برد پیت» بازی كند.

كامرون دیاز؛ 18 میلیون دلار
فیلمهای «دیاز» در سال گذشته بیش از 216 میلیون دلار فروش داشته است. او در سال 2014 فیلم «زن دیگر» را به اكران رسانده و هم اكنون فیلم «نواررسوایی» را روی پرده دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
اسكارلت جوهانسون؛ ‌17 میلیون دلار
از سال 1998 جوهانسون در فهرست سلبریتی 100 قرار داشته است ولی در فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» و با ایفای نقش بیوه سیاه به شهرت رسید. او بازیگری است كه با فیلمهای اكشن شناخته می شود و این روزها فیلم «لوسی» را پیش رو دارد. فیلمهای درام او نیز به زودی روی پرده سینماها می رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
امی آدامز؛ 13 میلیون دلار
«آدامز» موفقیت خود را مدیون فیلمهای «جولی و جولیا» و «استاد» است. او در سال گذشته پنجمین نامزدی اسكار بهترین بازیگر مكمل زن را برای فیلم زد و بند آمریكایی بدست آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
ناتالی پورتمن؛ 13 میلیون دلار
پپورتمن تنها با بازی در فیلم «ثور2» كه فروشی بالغ بر 645 میلیون دلار داشته،‌ موقعیت خود را در این فهرست حفظ كرده است. او این روزها در صدد نگارش و كارگردانی اولین فیلم خودش است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
كریستین استوارت؛ 12 میلیون دلار
«استوارت» سال گذشته با فیلم «سفیدبرفی و شكارچی» به رتبه های بالاتر فوربس رسید. او اواخر امسال فیلمهای «فرا تر از آمریكا»، «كمپ اشعه ایكس» و «آلیس همیشگی» را روی پرده می برد.
اخبار فرهنگی - سینما خبر