فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

زوج های عجیب و غریب هالیوودی +عکس



این زوج های عجیب و غریب هالیوودی با تفاوت بسیار زیاد در سن، ظاهر، شغل و روش زندگیشان در زمان خود حسابی خبرساز شدند.

قطب های مخالف همدیگر را جذب می کنند. این زوج های عجیب و غریب هالیوودی با تفاوت بسیار زیاد در سن، ظاهر، شغل و روش زندگیشان در زمان خود حسابی خبرساز شدند، ولی تعجبی نداشت که این روابط خیلی طول نکشیدند و به زودی رو به سردی گذاشتند، چرا که طرفین اصلا بهم نمی خوردند.

1. با «شر» و «تام کروز» شروع می کنیم. آنها یکی از عجیب ترین زوج های ممکن بودند، اما این داستان حقیقت دارد. زمانی که در دهه هشتاد آنها رابطه خود را شروع کردند شر 16 سال از تام بزرگتر بود. شر در سال 2008 در برنامه «اوپرا وینفری» به اوگفت: «او واقعا بینظیر بود و من دیوانه وار دوستش داشتم. او پسری خجالتی بود و هیچ پولی نداشت».

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

2. «ساندرا بولاک» و «رایان گاسلینگ» سال 2001 ، زمان بازی در فیلم «جنایت با اعداد» با هم آشناشدند و با وجود 16 سال اختلاف سنی رابطه خوبی را با هم آغاز کردند. هرچند که این رابطه چندان دیری نپایید و تا سال 2003 تمام شد.

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

3. «جولیا رابرتز»، هنرپیشه زیبای هالیوودی با آن لبخند مشهورش، تنها سه هفته پس از آشنایی با «لایل لاوت»، خواننده سبک کانتری،  در سال 1993 با او ازدواج کرد. اما آنها به خاطر شغل هایشان اغلب جدا از هم بودند و تنها 21 ماه پس از ازدواجشان از هم جدا شدند.

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

4. تابستان 2014، وقتی عکس های تعطیلات «میشل رودریگز»، هنرپیشه فیلم های «تند و سریع» و «رزیدت ایول»، همراه با «زک افرون»، هنرپیشه خوش چهره سینما، همه جا پخش شد همه حسابی تعجب زده شدند، چرا که نه تنها میشل حدود ده سال از زک بزرگتر بود، بلکه تمایلات همجنس گرایانه نیز از خود نشان داده بود. البته با تمام شدن تابستان عشق این دو نیز به پایان رسید.

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

5. حتی اگر ازدواج ناگهانی «کمرون دیاز» با خواننده راک، «بنجی مدن» شما را به اندازه کافی تعجب زده نکرده است، دانستن این که او یک رابطه عاطفی 4 ساله با «شان دیدی کامز»، خواننده سرشناس رپ، داشته است حتما شما را متعجب خواهد کرد. این دو از سال 2008 تا 2012 بارها با هم دیده شده اند. شان دیدی در سال 2014 با ناراحتی به دوستانش گفته بود: «اگر می توانستم زمان را به عقب بازگردانم همه چیز عوض می شد».

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

6. زمانی که خبر رابطه «چلسی هندلر»، کمدین و مجری تلویزیونی، با «فیفتی سنت»، خواننده معروف رپ، منتشر شد همه فکر کردند که این یک شوخی است. اما در حقیقت رابطه آنها که در سال 2009 و با مهمان شدن فیفتی سنت در برنامه تلویزیونی چلسی شروع شد خیلی هم عجیب نبود. چلسی در برنامه اوپرا وینفری به او گفت: «شخصیت واقعی او با این چیزی که روی صحنه دیده می شود کاملا فرق می کند. او خیلی دوست داشتنی است».

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

7. «ایوان ریچل وود» در 19 سالگی و در حالی که «مریلین منسون»، خواننده راک و متال، هنوز از «دیتا ون تیز»، هنرپیشه، جدا نشده بود، رابطه خود را با او آغاز کرد. پس از یک جدایی کوتاه مدت این دو بهم بازگشته و نامزد کردند، ولی در سال 2010 برای همیشه از هم جدا شدند. ایوان در مورد رابطه خود با مریلین منسون گفته است: « انسان ها مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند، آنها اشتباه می کنند. آنها گاهی در مسیر زندگی راه درست را انتخاب نمی کنند».

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

8. تنها عشق عجیب و غریب «شر» رابطه او با «تام کروز» نبوده است. او با «ریچی سامبورا» گیتاریست گروه «بون جووی» که 13 سال از او کوچکتر است نیز در اواخر دهه هشتاد و اوایل نود یک رابطه عاطفی جنجالی داشته است. ریچی که این روزها برند تولید لباس خودش را دارد در مصاحبه ای در سال 2011 گفته بود: «آشنایی با شر در 28 سالگی نقطه عطفی در زندگی من بود. او خیلی چیزها درباره مد می داند و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. این که لباس ها را چطور با هم ترکیب کنم و چی را با چی بپوشم. او یک خانم تمام عیار است».

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

9. رابطه «بروک شیلدز» و «مایکل جکسون» رابطه عجیبی بود و هیچ جنبه جنسی نداشت. این دوست های قدیمی تنها دست در دست هم می گشتند. بروک پس از مرگ سلطان پاپ در سال 2009 گفت که ما بیش از هر چیز دیگری با هم دوست بودیم. اما این بدین معنی نیست که او عاشق بروک نبود، مایکل گاهی حتی از او خواستگاری هم می کرد. بروک شیلدز در مصاحبه با مجله «رولینگ استون» گفته است که من در جواب او می گفتم: «من همیشه در کنارت خواهم بود، نیازی نیست که با هم ازدواج کنیم. من به زندگی ام ادامه می دهم، ازدواج می کنم و بچه دار می شوم، ولی همیشه در کنارت خواهم بود». و این حرف او را آرام می کرد!

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

10. عجیب تر از خواستگاری های «مایکل جکسون» از بروک شیلدز ازدواج ناگهانی او با «لیزا ماری پریسلی»، دختر «الویس پریسلی» است. آنها سال 1994، سه ماه پس از جدایی لیزا از همسر اولش با هم ازدواج کردند. لیزا حتی در ویدئو کلیپ « You Are Not Alone» با هم حضور پیدا کردند. ولی در سال 1996 لیزا درخواست طلاق داد.

زوج های عجیب و غریب هالیوودی

اخبارفرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
12 عکس عجیب و غریب از اینستاگرام فوتبالیست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب و غریب یک زوج جوان پس از بارداری +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "آدریان" و "اما" زمانی که فهمیدند قرار است به زودی بچه دار شوند به همه اعضای خانواده تلفن زدند و این مضوع را اطلاع دادند . اما خوشحالی آنها در حدی بود که تصمیم گرفتند کاری فراتر از ایمیل و تلفن انجام دهند.

 

عجیب و غریب ها,اخبار گوناگون

 

آنها خانواده و دوستان خود را دعوت کردند و سپس یک اسکن سونوگرافی  فرزندشان را به بزرگی یک صخره نشان همه دادند. این تصویر توسط یک پرژکتور بزرگ روی یک صخره ساحلی به نمایش در آمد.

آقای بردبری 30 ساله میگوید:" با کمک دوستان و خانواده و با استفاده از تجهیزات لازم این اقدام صورت گرفت. این کار حدود یک ساعت زمان برد. ما از این صحنه عکس گرفتیم و آن را روی صفحه فیس بوکی که برای فرزندمان ساخته ایم قرار دادیم. او میگوید از زمانی که دیده است همسرش شروع به یادداشت خاطرات روزانه دوران بارداری اش کرده است تصمیم گرفته است حرکتی جالب در این زمینه برای فرزندش انجام دهد.

آنها تصمیم دارند با پس انداز کردن مقداری پول یک سونوگرافی چهار بعدی انجام داده و حرکت خلاقانه دیگرشان را روی آن پیاده کنند و گفته اند تا شروع آن کار به کسی در مورد جزئیاتش چیزی نخواهند گفت..... /  خبرگزاری : گروه خبری پرداد