فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

زمانی اسکار و آمریکا تحریم شد که 160 نفر هیئت عالی رتبه دولت در آمریکا بودند!



امیرحسین علم الهدی عنوان کرد:

تا نام «یه حبه قند» بیرون آمد، اسکار شد مظهر همه پلیدی ها

واقعاً نمی دانم و شاید طی چند روز و یا چند ماه و چند سال دیگر اصل قضیه روشن شود که چی بود و چی شد که تا نام «یه حبه قند» سید رضای عزیز از کمیته انتخاب بیرون آمد، آمریکا و اسکار شد مظهر همه پلیدی ها و پلشتی ها؟

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیرحسین علم الهدی مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره در بخشی از تازه ترین یادداشت خود که در «بانی فیلم» منشر شده با نگاهی طعنه آلود به ابن مساله اشاره کرده که چطور شد بعد از معرفی «یه حبه قند» برای شرکت در اسکار به ناگاه اسکار شد مظهر تمامی پلیدیها. این یادداشت را در ادامه می خوانید:

در رابطه با نحوه انتخاب فیلم برای اسکار و تحریم آن پس از رای هیئت انتخاب و نه قبل از برگزاری جلسات این هیئت، نیاز به گذشت زمان است و لازم است تاریخ حقایقی را روشن نماید! روزنامه اطلاعات را دیده اید که ستونی دارد که معروف است به اتفاقات تاریخی 40 سال پیش! نمی دانم کی واقعیت ماجرا شفاف می شود و آیا40 سال دیگرهستیم یا نیستیم؛ واقعاً نمی دانم و شاید طی چند روز و یا چند ماه و چند سال دیگر اصل قضیه روشن شود که چی بود و چی شد که تا نام «یه حبه قند» سید رضای عزیز از کمیته انتخاب بیرون آمد، آمریکا و اسکار شد مظهر همه پلیدی ها و پلشتی ها؟

و از زمین و زمان در پیاده رو و تلویزیون و شبکه رسمی نمایش خانگی و … فیلم های آمریکایی از سروکولمان بالا می روند و نه آمریکا بد است و نه اسکار و حال که یک فیلم خوش ساخت و ایرانی متعلق به یک فیلمساز مسلمان خوش قریحه می خواهد برود درکشوری که سینمایش فرهنگ ساز جهان لقب گرفته است، ناگهان تحریم اسکار جدی می شود!

ای کاش الان 40 سال دیگه بود!

اتفاقاً در زمانی اسکار و آمریکا تحریم شد که 160 نفر هیئت عالی رتبه دولت در همان کشور در حال برگزاری جلساتی بودند که حتماً لازم بود شرکت در جلسات این کشور اسکاری!/شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
صدای آمریکا: از هر 8 اعدامی در آمریکا یک نفر بی گناه است!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد دولت اوباما از تحریم جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران



اخبارسیاسی,تحریم جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران

انتقاد دولت اوباما از تحریم جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره آغاز به کار حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران هم گفت: دولت آمریکا امیدوار است روحانی وارد مذاکرات هدفمند برای دست یابی به راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته ای ایران شود.

دولت اوباما از تحریم های جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران ابراز نگرانی کرد.


به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از تصویب طرح جدید تحریم علیه صادرات نفت ایران و روابط بازرگانی این کشور در مجلس نمایندگان آمریکا انتقاد کرد.
عملی شدن این تحریم نیازمند تصویب آن در مجلس سنا و در نهایت امضا توسط رئیس جمهور آمریکاست.

براساس این طرح، دولت آمریکا باید از طریق تحریم ها، صادرات نفت ایران را در مدت یک سال به میزان یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد. صادرات نفت ایران هم اکنون حدود یک میلیون بشکه در روز است که این طرح تشدید تحریم ها، به معنی صفر کردن صادرات نفت ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه به وقت محلی گفت: دولت اوباما به اعمال تحریم های همه جانبه علیه تهران متعهد است. نگرانی هایی درباره بخش های مشخص در مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا برای افزایش تحریم ها علیه ایران وجود دارد.

خانم ماری هارف افزود: دولت اوباما در حال حاضر در حال رایزنی در زمینه بررسی این طرح در کنگره آمریکاست.
وی ادامه داد: هر تحریمی باید به شیوه مسؤولانه ای عملی شود. کار با کنگره را برای مشخص کردن بهترین شیوه برای اعمال تحریم های بیشتر احتمالی علیه ایران ادامه می دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین درباره مراسم رسمی آغاز به کار حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران در روز شنبه هم گفت: دولت آمریکا امیدوار است روحانی وارد مذاکرات هدفمند برای دست یابی به راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته ای ایران شود./عصرایران