فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ریحانا یک باشگاه انگلیسی مطرح می خرد!



اخبار ,اخبار فرهنگی ,باشگاه انگلیسی ریحانا

اخبار فرهنگی - ریحانا یک باشگاه انگلیسی مطرح می خرد!

ورود یک خواننده زن سرشناس به دنیای فوتبال جنجالی بزرگ به همراه خواهد داشت.

"ریحانا" نامی شناخته شده در دنیای هنر و موسیقی است. این خواننده پرحاشیه قصد دارد گام به دنیای پرحاشیه فوتبال بگذارد تا حتی بیشتر درگیر حاشیه های مختلف بشود.

این هنرمند اظهار داشته که در باربادوس می خواهد یک مدرسه فوتبال راه اندازی کند و علاوه بر آن در انگلیس نیز یک باشگاه مطرح بخرد. این خواننده بسیار ثروتمند است اما مشخص نیست که این ثروت به او اجازه خرید یک باشگاه انگلیسی را می دهد یا خیر چرا که برای اینکار حداقل 200 میلیون پوند پول لازم است. این باشگاه مطرح نامش چیست؟ منچستریونایتد؟ لیورپول؟ آرسنال؟ تاتنهام؟

حتی تصور اینکه ریحانا مالک یکی از این باشگاه ها شود باور نکردنی است!
اخبار فرهنگی - سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
Rihanna (ریحانا) خواننده ی مطرح هالیوودی اهل باربادوس در شبکه 3 صدا و سیما !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

او تحت تعقیب است اما باشگاه می‌خرد!/ معامله عابربانك با گهر دوباره جوش خورد



اخبار,اخبار ورزشی,خبر ورزشی

 احتمالا خیلی‌ها شبی كه حسین هدایتی میهمان تلفنی برنامه 90 بود را با سلام و علیك عجیب او با داماد علی پروین روی خط برنامه به‌خاطر می‌آورند. و البته با اظهار نظرهای جالبش كه در نهایت عادل فردوسی‌پور را به جایی رساند كه اعتراف كند: «شما خیلی آدم عجیبی هستید آقای هدایتی!»

و حالا مالك باشگاه استیل‌آذین روز به روز صحت گفتار عادل در مورد خودش را بیشتر اثبات می‌كند. حسین هدایتی هفته پیش باشگاه گهر را خرید، روز بعد خبر بازداشتش پیچید، یك روز بعد آفتابی شد و خبر بازداشت را تكذیب كرد، یك روز بعدتر از خرید باشگاه گهر منصرف شد و دیگران دلیل این انصراف را اظهارنظرهای نماینده دورود در مجلس دانستند؛ و حالا دوباره تصمیم گرفته باشگاه گهر دورود را در اختیار بگیرد! حالا باید كاملا باور كرد هدایتی آدم خیلی عجیبی است. چون آدم‌های معمولی برای این‌كه این‌ همه اتفاقات ریز و درشت در زندگی‌شان بیفتد 30- 40 سال وقت لازم دارند نه یك هفته!

امروز خبرگزاری فارس خبر داد كه جلسه‌ای با حضور قاید رحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، نماینده دادستان و نماینده حسین هدایتی برگزار و در نهایت تصمیم گرفته شد هدایتی اداره باشگاه گهر را در اختیار بگیرد.

هدایتی پیش از این قرارداد اجاره‌ای به شرط تملیک و سه ساله با قوه قضائیه برای در اختیار قرار گرفتن باشگاه گهر امضا کرده بود اما روز گذشته از اداره این باشگاه انصراف داده بود. گویا نماینده مردم دورود در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تایید کرده است.

داشت یادمان می‌رفت. به همه اتفاقات خاص پیرامون آقای عابربانك این نكته را هم اضافه كنید كه امروز سخنگوی قوه قضائیه اعلام كرد او از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب است. ما توضیح دیگری نداریم. نامه تمام!... / سایت گل