فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ریحانا محبوبترین ستاره فیس بوک شد!



ریحانا محبوبترین ستاره فیس بوک شد!

ریحانا از امینم پیشی گرفت و عنوان دوست داشتنی ترین ستاره فیس بوک را از آن خود کرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در ماه ژوئیه تعداد دوستداران امینم در شبکه اجتماعی فیس بوک به ۶۰ میلیون نفر رسید و او اولین نفری بود که به این رکورد دست یافت اما بنا به گزارش خبرگزاری ون ، روز یکشنبه ریحانا از او پیشی گرفت.

در زمان انتشار این خبر، ریحانا به رقم ۶۱،۶۱۷،۴۶۸ رسید و امینم با فاصله بسیار کم و با رقم ، ،۶۱،۲۶۹،۲۱۰ در مکان دوم قرار گرفت ، شکیرا با ۵۴.۸ میلیون طرفدار در فیس بوک در مکان سوم و لیدی گاگا با ۵۳.۵ میلیون طرفدار در ردیف چهارم قرار گرفت در حالیکه خواننده درگذشته ، مایکل جکسون با ۵۱.۹ میلیون طرفدار در این شبکه اجتماعی جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد./پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجالی ترین رویداد جام جهانی/ ستاره مکزیکی در فیس بوک غوغا به پا کرد



اخبار,اخبارورزشی,جنجالی ترین رویداد جام جهانی


 اخبار ورزشی - جنجالی ترین رویداد جام جهانی/ ستاره مکزیکی در فیس بوک غوغا به پا کرد

با نزدیک شدن جام جهانی به مراحل پایانی، فیس بوک و توییتر در گزارشی اعلام کردند که 200 میلیون نفر در سراسر دنیا از رویداد جهانی متاثر شند و این تاثیر را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

تیم اطلاعاتی بزرگترین شبکه اجتماعی یعنی فیس بوک اعلام کرد که بین 12 تا 26 ژوئن، مهمترین رویداد این شبکه، موضوعات مربوط به جام جهانی بوده است.
 
حدود 200 میلیون نفر در سراسر دنیا نظرات خود را در مورد مسابقات، عملکرد بازیکنان و داوران در این شبکه مجازی منتشر کرده اند که 815 میلیون واکنش مختلف شامل پست های فردی(individual posts)، تفسیر (comment) و اعلام نظر موافق (like) را دربرداشته است.
 
در ادامه این گزارش آمده است که جنجالی ترین رویداد فیس بوک در طول جام جهانی، سومین گل مکزیک به کرواسی بود که توسط خاویر هرناندز “Javier Hernández” دروازه کرواسی را برای سومین بار باز کرد و مکزیک را راهی مرحله یک هشتم پایانی کرد.
 
تیم مکزیک در بامداد سه شنبه با نتیجه سه بر یک کرواسی را پشت سر گذاشت و راهی مرحله بعدی شد.
 
اسطوره فوتبال برزیل، نیمار، دومین ستاره ای بود که در فیس بوک غوغا به پا کرد. برخی از رسانه ها این مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل را تاثیرگذارترین ستاره های جام جهانی 2014 برزیل نامیده اند.
 
در پایان دیدار برزیل و کامرون و برزیل و کرواسی، نیمار به عنوان بهترین بازیکن این دیدارها معرفی شد.
 
در این گزارش آمده است که به ترتیب دیدار های برزیل در مقابل کرواسی، آلمان در مقابل پرتغال و کامرون در برابر برزیل، بیشترین نظرات را در فیس بوک به همراه داشته است.

از میان کاربران سراسر دنیا، برزیلی ها هیجان بیشتری داشتند و نظرات خود را در این شبکه به اشتراک گذاشته اند. کاربران ایالات متحده، انگلستان، اندونزی، هند، مکزیک، فرانسه، ونزوئلا، آرژانتین و آلمان به ترتیب رتبه 2 تا 10 را به خود اختصاص داده اند.
 
اطلاعات کاربران فیس بوک نشان می دهد که نیمار 22 ساله، محبوب ترین از دید کاربران است. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و لوییس سوارز بد دندان نیز به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
آمار توییتر نشان می دهد که از آغاز جام تاکنون بیش از 300 میلیون توییت در مورد پیش بینی بازی ها، نحوه عملکرد بازیکنان و موارد دیگر ارسال شده است‎؛ این در حالیست که در طی 16 روز المپیک تابستانی لندن 2012، فقط 150 میلیون توییت ارسال شد.
 
بر اساس آمار های توییتر، بازی برزیل در مقابل کروواسی با 12.2 میلیون توییت، محبوب ترین بازی گزارش شده است و پس از آن دیدار مکزیک و برزیل با 8.95 توییت در رتبه دوم قرار دارد.
 
بحث انگیز ترین رویداد توییتر، گل مارسلو به تیم خودی بود. مدافع تیم ملی فوتبال برزیل نخستین گل جام جهانی 2014 را به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد.
 
با این گل هزاران هوادار برزیل در سکوت فرو رفتند و تعداد اندکی از هواداران کرواسی به شادی پرداختند.
 
برخلاف فیس بوک، مسی محبوب ترین از دید کاربران توییتر بود. نیمار، لوییس سوارز، کریستیانو رونالو، وین رونی و اسکار به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
جام جهانی 2014 برزیل از 12 ژوئن تا 13 ژوئیه در برزیل برگزار می شود. جام بیستم دومین میزبانی برزیل برای بزرگترین رویداد ورزشی دنیاست.
  اخبار ورزشی - ایرنا