فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رکوردشکنی یک فیلم در بازار جهانی



فیلم سینمایی,فیلم سینمایی سریع و خشمگین

رکوردشکنی یک فیلم در بازار جهانی
تازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی اکشن «سریع و خشمگین» سریع‌تر از هر فیلم دیگر شرکت یونیورسال از ابتدای تاسیس تاکنون از مرز 500 میلیون دلار فروش گذشت.
«سریع و خشمگین 6» (Fast & Furious 6) به کارگردانی جاستین لین دو هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم بازار آمریکای شمالی بود و در هفته اول اکران در تعطیلات یادبود قربانیان جنگ بیشترین فروش افتتاحیه فیلمی از شرکت یونیورسال را جابجا کرد.
این فیلم با بازی وین دیزل، پل واکر، دواین جانسن و میشل رودریگز تاکنون 180.3 میلیون دلار در بازار داخلی و 342.2 میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورده است.
عملکرد فوق‌العاده «سریع و خشمگین 6» در گیشه‌های فروش باعث شد درآمد یونیورسال از ابتدای سال 2013 تاکنون در روز 31 مه از مرز یک میلیارد دلار بگذرد.در فیلم جدید «سریع و خشمگین»، هابز (جانسن) از دامینیک (دیزل) و برایان (واکر) می‌خواهد گروه را جمع کنند تا مغز متفکر یک سازمان متشکل از رانندگان مزدور در سراسر 12 کشور را از پا درآورند.
لین تاکنون چهار قسمت از فیلم‌های «سریع و خشمگین» را ساخته است. قسمت هفتم به کارگردانی جیمز وان 11 ژوئیه 2014 اکران می‌شود.مجموع فروش پنج فیلم قبلی «سریع و خشمگین» در سطح جهان بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلار بود..../khabaronline.ir

 


ویدیو مرتبط :
گزارشی درباره بازار جهانی نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار فیلم جشنواره كن امسال رشد داشت



 

 

بازار فیلم جشنواره كن امسال با رشد ۵ درصدی مواجهه شد

 

بازار فیلم جشنواره بین‌المللی كن فرانسه، امسال با رشد ۵ درصدی تعداد آثار نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی مواجه شده است.


بازار فیلم این رویداد سینمایی معتبر امكان مناسبی در جهت بازاریابی و فرش در اختیار تهیه‌كنندگان آثار سینمایی از سراسر جهان قرار می‌دهد و هرسال محل تجمع‌ سرشناس‌ترین كارگردانان، تهیه‌كنندگان و مدیران شبكه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و كابلی از سراسر جهان است.



بنابر اعلام اسكرین دیلی، امسال حدود ۶۵ فیلم در قالب سه‌بعدی در این بازار عرضه می‌شوند و سینمای آمریكای لاتین با رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته از جمله سینماهایی به شمار می‌رود كه حضور پررنگی خواهند داشت.



بنابراین گزارش، امسال برای نخستین‌بار آثاری از كشورهای قطر، نیجریه، اتیوپی، موازمبیك و جمهوری دومنیكسن در بازار فیلم كن عرضه خواهد شد.



بازار فیلم كن از ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) گشایش می‌یابد و تا ۲۲ می به عرضه و نمایش آثار حاضر می‌پردازد.



امسال در مجموع چهارهزار فیلم در این بازار سینمایی عرضه می‌شوند كه ۲۳۰۰ فیلم تكمیل و آماده نمایش هستند و ۱۷۰۰ فیلم در مراحل پایانی ساخت قرار دارند.



بازار فیلم فستیوال كن، از سال ۲۰۰۰ میلادی راه اندازی و تاسیس شده و امروزه به یكی از پربیننده‌ترین بخشهای این فستیوال تبدیل شده است.



بازار فیلم این فستیوال فیلم اروپایی كه امسال به شكل گسترده برپا خواهد شد، علاوه بر سرویسهای آن‌لاین از شیوه «پرنیت دی وی دی» جهت عرضه‌ی آثار استفاده می‌كند.



بخش سینمای مستند نیز هرسال با حضور كارگردانان، تهیه‌كنندگان و توزیع‌كنندگان بین‌المللی فیلم‌های ژانر غیرداستانی در این بازار حضور دارد.



هر سال بیش از ده هزار كارشناس خبره‌ دنیای فیلم از حدود ۱۰۰كشور جهان برای حضور در بازار فیلم كن ثبت‌نام می‌كنند.



خریداران فیلم در بازار كن در سال گذشته نیز نسبت به دوره مشابه گذشته به ۹۱۳ نفر افزایش یافته بود و تعداد شركت‌های فیلم‌سازی حاضر در كن نیز از ۲۶۳ به ۲۹۸۲ و تعداد مجوزهای حضور از ۶۷۱ به ۶۲۵۶ افزایش یافته بود..../خبرگزارى ايسنا