فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رژیم لاغری که خانم بازیگر به شما توصیه می کند! +عکس



لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش یک رژیم لاغری را برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

 رژیم لیلا اوتادى تقدیم به شما

 لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش یک رژیم لاغری را برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته و نوشته است:


اخبار,اخبار فرهنگی, لیلا اوتادى


 خیلى از ما به هزار و یك دلیل شاید انگیزه یا قدرت كافى براى یك رژیم طولانى و سخت رو نداشته باشیم ولى امروز میخوام به شما عزیزانم یك رژیم عالى هدیه بدم كه به خیلى از همكارا و دوستانم گفتم و اونها هم همگى بعد از انجامش كلى تشكر كردن و دعاى خیر برام كردن.بخصوص دیروز به یك همكار و دوست عزیزم كه به تازگى دخترزیباش رو به دنیا آورده پیشنهاد كردم اونهم كلى خوشحال شد.امیدوارم مورد استفاده شما عزیزانم باشه . در این رژیم نوشیدن چاى و قهوه بدون شیر و شكر بمیزان آزاد میباشد،این رژیم رامیتوان بین رژیم هاى دیگر اجرا نمود بخصوص وقتى بدن در مقابل كاهش وزنتون مقاومت میكنه،انجامش بسیار راحت امكان پذیره زیرا از غذاى روز به (هر میزان ) كه میل داشتید میتوانید استفاده كنید،فقط همون مواد رو در روز بخورید بمیزان دلخواه ،این رژیم رو بصورت چرخشى و به مدت بیشتر از ٩روز بسته به نیازتون به كاهش وزن میتونین انجام بدین،هر ٩روز ٥ كیلو و حدود یك الى ٢سایز كاهش سایز.


***************************************

دوستون دارم و دوست دارم ایرانیان رو همیشه جزء سالمترین ،خوش پوش ترین و زیباترین هاى روزگار ببینم،منتظر نتیجه هاتون هستم.

 

به نام پروردگار

٣روز اول(سیب زمینى+گوجه)

٣روز دوم(تخم مرغ +گوجه)

٣روز سوم(سینه مرغ +گوجه)

موفق باشین دوستان گلم

 

اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
‫رژیم لاغری کاشا / لاغری بدون کاهش ویتامین‌های مورد نیاز بدن ( رژیم لاغری به سبک روسی)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های خانم بازیگر از ارتباط هایش با پسرانی جوان تر+ عکس



کیم کارداشین,همسر کیم کارداشیان,عکس کیم کارداشیان

 

 کیم کارداشیان این روزها رابطه ای جدید را با کین وست شروع کرده و بیشتر زمانش را در طول روز با معشوق جدیدش سپری می کند. کیم به برنامه تلویزیونی اوپرا وینفری رفته و در آنجا درمورد ارتباط جدیدش صحبت کرده است.

 

کیم گفت: از زمانی که به یاد دارم همیشه من از دوست پسرهایم از نظر سنی بزرگتر بوده ام. معمولا من با هر شخصی که دوست می شدم او 5 سال از من کوچکتر بود. مثلا همسر سابقم کریس که بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدیم. او 25ساله بود اما من 30سال سن داشتم.

 

کیم اضافه کرد: الان شرایط خیلی فرق کرده است چرا که کین وست، از من 5سال بزرگتر است و تازه میفهمم شرایط خیلی متفاوت است زمانی که شما باشخصی بزرگتر از خود در ارتباط هستید. من به وضوح احساس میکنم که در کنار او در حال رشد هستم. واقعا شرایط فعلی خیلی خوب است و دوست دارم که یک زندگی جدید را شروع کنم.... / روزگارنو