فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رپ خوانی بازیگر سینما و تلویزیون!! میخواهم یک رپر باشم! (+عکس)



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,افشانی

محسن افشانی بازیگر جوان کشورمان, به تازگی وارد دنیای موسیقی شده و قصد دارد به عنوان یک رپر فعالیت کند!

قطعه «بارون دیوونگی» با صدای «محمدحسام» و حضور «محسن افشانی» به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. این بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین تجربه هنری خود بخش‌های رپ این قطعه را با تکست «رضایا» که خود از رپرهای معروف است اجرا کرده است. ترانه بخش پاپ این قطعه توسط «حمید فریزند» سروده شده و ملودی هم اثری از «مهدی آذر» است. «مسعود جهانی» تنظیم، میکس و مسترینگ قطعه بارون دیوونگی را انجام داده و ضبط هم در استودیو «رضا شیری» انجام شده است.

این بازیگر جوان درباره حضورش در کنار محمدحسام و اجرای بخش رپ این کار گفت:«من با پروژه فیلم‌سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» قرارداد بستم اما به دلایلی آن قرارداد فسخ شد. نقش من در آن فیلم قرار بود به گونه‌ای باشد که رپ بخوانم. چند تکست رپ هم آماده کرده بودم اما شرایط همکاری فراهم نشد. از همان زمان دوست داشتم که در این سبک هم کاری را بخوانم. حدود یک سال قبل «مهدی کرد» با من تماس گرفت و نزد او رفتم و کار محمدحسام را گوش کردیم. به او گفتم اگر می‌خواهید از این پسر حمایت کنید چیزی به کار او اضافه کنید.

 

پیشنهاد دادم که در این قطعه تکست رپ بخوانم و محمدحسام هم بخش پاپ را اجرا کند. حدود یک سال گذشت و مهدی کرد مجددا با من تماس گرفت و از من برای اجرای بخش رپ این کار دعوت کرد. هنگام نوشتن تکست رپ در کنار رضایا حضور داشتم و بخش مربوط به من حدود سی درصد کل کار است. بیش از نود درصد این بخش را رضایا سرود و فقط چند واژه را با همفکری هم تغییر دادیم.»

 

کاور آهنگ محسن افشانی

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,افشانی

 

وی ادامه داد: مدتی است که در فکر کارهای رپ هستم و حتما این سبک را دنبال می‌کنم. روحیه من با موسیقی رپ عجین است و این سبک را بیشتر دوست دارم. من صدای خواندن پاپ را ندارم و از سوی دیگر هم احساس می‌کنم جوانان ما این نوع موسیقی را بیشتر می‌پسندند. همین دلایل باعث شد که به سمت رپ بیشتر گرایش پیدا کنم و فعلا اولین تجربه رسمی من در همکاری با محمدحسام منتشر می‌شود. فعلا به انتشار آلبوم فکر نمی‌کنم و می‌خواهم چند تک قطعه در این ژانر ارائه کنم. با چند خواننده پاپ صحبت خواهم کرد تا همکاری داشته باشیم و در تک قطعه این دوستان رپ بخوانم. خودم از نتیجه همکاری با محمدحسام و مهدی کرد در این تک قطعه راضی هستم و امیدوارم مورد پسند مخاطبان هم قرار بگیرد و در ادامه هم بتوانم فعالیت‌هایی در این سبک داشته باشم.»

 

اخبار فرهنگی و هنری - موسیقی ما


ویدیو مرتبط :
بیتا عالمی (حافظ خوانی) بازیگر تاتر سینما تلویزیون اینستاگرام bitaalemi

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران