فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رونمایی از پوسترهای جدید «بتمن در برابر سوپرمن»



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بتمن در برابر سوپرمن

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» به زودی روی پرده می رود و حالا از پوسترهای اکران IMAX فیلم هم رونمایی شده است.

«بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» برای نخستین بار پس از سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان قرار است بار دیگر بتمن را به پرده نقره ای سینماها برگرداند. فیلمی به کارگردانی زک اسنایدر، کارگردان فیلم ضد ایرانی 300 که در آن چهره هایی چون بن افلک، هنری کویل، جسی آیزنبرگ و... بازی می کنند. این فیلم آغاز دنیای سینمایی دی سی و برادران وارنر هم خواهد بود.

اخیرا همراه با آخرین تریلر فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» از سه پوستر جدید این اثر سینمایی هم رونمایی شده که در ادامه مشاهده می فرمایید. این فیلم قرار است روز ششم فروردین ماه 1395 و همزمان با آغاز بهار در سینماهای جهان اکران شود.

به جز «سپیده دم عدالت» کمپانی های برادران وارنر و دی سی امسال یک فیلم ابر قهرمانی دیگر هم دارند که برای اکران در تابستان آماده می شود و «جوخه انتحار» نام دارد. فیلمی پر ستاره که باز برای اولین بار از سال 2008 جوکر را به پرده نقره ای باز می گرداند.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بتمن در برابر سوپرمن

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بتمن در برابر سوپرمن

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بتمن در برابر سوپرمن

 
اخبار فرهنگی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
تغییر لباس سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوسترهای دیده نشده از بتمن علیه سوپرمن


به تازگی پوسترهای استفاده نشده در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) منتشر شده‌اند که در آنها می‌توانیم هنری کاویل و بن افلک را در نقش‌های بتمن و سوپرمن ببینیم.

وب‌سایت زومجی: به تازگی پوسترهای استفاده نشده در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) منتشر شده‌اند که در آنها می‌توانیم هنری کاویل و بن افلک را در نقش‌های بتمن و سوپرمن ببینیم. با ما همراه باشید.

پوسترهای استفاده نشده در تبلیغات فیلم بتمن علیه سوپرمن منتشر شدند

سوپرمن بودن برای هیچکس راحت نیست، به خصوص نسخه‌ای از سوپرمن که در دنیای گسترش یافته دی سی می‌بینیم و هنری کاویل نقشش را بازی می‌کند. گرچه سوپرمن در انتهای فیلم مرد پولادین (Man of Steel) جلوی حمله اهالی سیاره کریپتون را گرفت، اما اولین نبرد بزرگش خسارات زیادی به همراه داشت و همه درباره اینکه آیا او ناجی بشر است و یا یک بیگانه خطرناک، با یکدیگر بحث می‌کردند.

اتفاقات پس از نبرد سوپرمن و جنرال زاد تبدیل به بن‌مایه اصلی بتمن علیه سوپرمن، ساخته زک اسنایدر شد و بروس وین جزو آن دسته از افرادی بود که فکر می‌کرد باید جلوی سوپرمن را گرفت. فیلم فروش متوسطی در باکس آفیس داشت و در مجموع با واکنش‌های منفی مواجه شد. با این حال کمپانی برادران وارنر در تبلیغات فیلم سنگ تمام گذاشتند، به گونه‌ای که تمرکز اصلی آخرین تریلر فیلم بر روی صحنه‌های اکشن و لحظه‌های باحال آن بود. به تازگی پوستر‌های جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده که در زمان تبلیغات مورد استفاده قرار نگرفته‌ بودند.

پوسترهای استفاده نشده در تبلیغات فیلم بتمن علیه سوپرمن منتشر شدند

در حالی که پوستر مربوط به بتمن تقریبا همان چیزی است که ما از شوالیه تاریکی انتظار داریم (به ویژه در فیلم اسنایدر که در آن بتمن بعد از بیست سال مبارزه با جرم و جنایت در گاتهام خسته و سرخورده شده و به دنبال رویارویی با سوپرمن است)، پوستر سوپرمن تصویری که اسنایدر از این شخصیت به نمایش گذاشته را زیر سوال می‌برد. مرد فولادی در حالی دیده می‌شود که لیزرهای چشمم در حال درخشش هستند و بیشتر شبیه به آنتاگونیست فیلم‌های ترسناک شده است تا یک ابرقهرمان.

پوسترهای استفاده نشده در تبلیغات فیلم بتمن علیه سوپرمن منتشر شدند

از آن‌جایی که سوپرمن در فیلم استفاده زیادی از لیزر چشم‌هایش نمی‌کند، این پوستر بیشتر به صحنه کابوس بروس وین که در آن سوپرمن یک شخصیت منفی است، شباهت دارد. اگر در فیلم‌های آینده به این موضوع اشاره شود (مثلا در فیلم‌های لیگ عدالت)، شاید جنبه منفی سوپرمن را نیز مشاهده کنیم.

بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت قرار است تابستان امسال با کیفیت بلوری منتشر شود. جوخه انتحار (Suicide Squad) در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۵ شهریور ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و پس از آن زن شگفت انگیز (Wonder Woman) در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده می‌رود. لیگ عدالت: قسمت اول در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و پس از آن فیلم سینمایی فلش (The Flash) در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶)، آکوامن (Aquaman) در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)، یک فیلم بدون نام از مجموعه فیلم‌های دی سی در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷)، شزم (Shazam) در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) و لیگ عدالت: قسمت دوم در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران می‌شوند. یکی دیگر از فیلم‌های مجموعه دی سی نیز در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آبان ۱۳۹۸) به نمایش درمی‌آید و سایبورگ (Cyborg) در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) و لشکر مامورین فانوس سبز (Green Lantern Corps) در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) اکران خواهند شد.