فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روناک یونسی: من ناتاشا نیستم!


بسیاری معتقدند که روناک یونسی بعد از سریال رستگاران انتخاب های خوبی نداشته، به خصوص سریال های سقوط آزاد و تارهایی که اخیرا با بازی او روی آنتن رفته اند، این بازیگر در این گفت وگو با به دفاع از کارهایش پرداخته است.

هفت صبح : بسیاری معتقدند که روناک یونسی بعد از سریال رستگاران انتخاب های خوبی نداشته، به خصوص سریال های سقوط آزاد و تارهایی که اخیرا با بازی او روی آنتن رفته اند، این بازیگر در این گفت وگو با به دفاع از کارهایش پرداخته است.

روناک یونسی که ابتدا با فیلم «گرگ و میش» قاسم جعفری وارد عرصه بازیگری شد، با دو سریال موفق و پرمخاطب «گل های گرمسیری» و «رستگاران»، در تلویزیون مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما در چند سال اخیر سریال «خانه بی پرنده» و فیلم سینمایی 18-  او چندان نتوانست به اندازه کارهای قبلی اش مخاطبان را راضی کند تا اینکه امسال در هفته نیروی انتظامی شاهد پخش سریالی پلیسی با نام  «سقوط آزاد» از این بازیگر بودیم: سریالی که با وجود سر و صدای فراوانی که به پا کرد، با حواشی بسیاری رو به رو شد. یونسی و دیگر بازیگران آن سریال، در آن مقطع ترجیح دادند در مقابل انتقاد رسانه ها نسبت به کارشان سکوت کنند و درباره علت حضورشان در این کار مطلبی به زبان نیاورند.


ویدیو مرتبط :
روناک یونسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روناک یونسی در قرن ششم هجری+عکس



روناک یونسی در قرن ششم هجری+عکس

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود.

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده در حالی که صداگذاری این فیلم چندی پیش آغاز شده بود بهزاد عبدی ساخت موسیقی آن را در اوکراین به پایان رسید.

موسیقی «عقاب صحرا» توسط ارکستر ناسیونال اوکراین به رهبری ولادیمیر سیرنکو در سالن خانه ضبط صدا در کیف ساخته شده است. به تازگی نیز مهرداد خوشبخت به اوکراین سفر کرده تا از نزدیک‌ در جریان ساخت موسیقی فیلمش توسط عبدی قرار بگیرد. همزمان با آهنگسازی، صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان انجام می‌شود تا به زودی نسخه نهایی آن آماده نمایش شود.

قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر باشد. «عقاب صحرا» یک فیلم تاریخی است که سال قبل در شهرستان بافق جلوی دوربین رفت. داستان فیلم از سال‌های ششم تا هشتم هجری و از صلح حدیبیه تا فتح مکه رخ می‌دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روناک یونسی در نمایی از «عقاب صحرا»/عکس:بانی فیلم

سیدجلال‌الدین دری و ساسان فتاح بازنویس این فیلمنامه بودند و بازیگرانی چون کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علی کمالی‌نژاد، شهرزاد کمال‌زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروری، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان‌نسب در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم محصول فارابی است و تهیه‌کنندگی آن را عباس اکبری برعهده دارد./شبکه ایران