فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روحیه یک بازیگر مبتلا به سرطان!



اخبار,اخبار فرهنگی ,سر جان هارت

بازیگر کهنه‌کار فیلم‌هایی همچون «مرد فیل‌نما» و سری فیلم‌های «هری پاتر»، اعلام کرد که به سرطان لوزالمعده مبتلا شده است.

سر جان هارت بازیگر 75 ساله بریتانیایی اعلام کرده که به سرطان لوزالمعده مبتلاست، اما علیرغم آگاهی از این بیماری بسیار به آینده خوشبین است و به کار خود ادامه خواهد داد.

بی‌گمان طرفداران رایت حضور او را در فیلم علمی تخیلی «بیگانه» به کارگردانی ریدلی اسکات، به خاطر دارند. هارت دو بار برای بازی در فیلم‌های «مرد فیل‌نما» و «قطار سریع‌السیر نیمه‌شب» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

رایت با اشاره به اینکه به سرطان لوزالمعده مبتلاست، گفت: «بیماری من در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد. من درمان این بیماری را آغاز کرده‌ام و نسبت به نتیجه‌بخش بودن درمان بسیار خوشبین هستم.» او در ادامه گفت :«من همچنان سعی می‌کنم تا تمرکز خودم را روی کارم حفظ کنم.» او اخیراً مشغول بازی در فیلم تازه «تارزان» است، هارت در این فیلم به همراه ساموئل ال‌جکسون و مارگوت رابی به ایفای نقش می‌پردازد.

سر جان رایت سال گذشته به پاس خدماتش از طرف ملکه بریتانیا لقب شوالیه را دریافت کرد. رایت علاوه بر تسلط کافی بر فن بازیگری، صدای متمایزی و گیرایی هم دارد، همین امر سبب شده در آثار بسیاری به عنوان راوی داستان، شاهد هنرنمایی این بازیگر توانا باشیم.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
روحیه دادن به دختر مبتلا به سرطان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مشهور هالیوودی به سرطان مبتلا شد


داستین هافمن به بیماری سرطان مبتلا شده است.

کافه سینما: داستین هافمن به بیماری سرطان مبتلا شده است.

کارگزار او  این خبر را به طور رسمی تایید کرد و افزود که بیماری در مرحله اولیه تشخیص داده شد و داستین هافمن تحت عمل جراحی قرار گرفت.




اما کارگزار نوع بیماری و زمانی را که داستین هافمن تحت معالجه قرار گرقته بود ،افشا نکرد و اعلام کرد که حال عمومی داستین هافمن خوب است و باید تحت نظر باشد.

داستین هافمن برنده دو تندیس اسکار(کریمر علیه کریمر و رین من) 75 سال دارد و سال گذشته با «کوراتت» برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی نشست.

این بازیگر اسطوره ای با نقش بنجامین برداک در فارغ اتحصیل به شهرت دست یافت.در کارنامه ی او فیلم های خوبی به چشم می خورد.

وی قرار است در فیلم کمدی سرآشپز در کنار رابرت داونی جونیر،اسکارلت ژوهانسن و جان فاورو نقش آفرینی کند.