فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روابط نامشروع رئیس‌جمهور محبوب با بازیگران



اخبار فرهنگی - روابط نامشروع رئیس‌جمهور محبوب با بازیگران

روابط جنسی جان اف. کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، همواره موضوع بحث های داغ و ادعاهای فراوانی بوده است، ولی خانواده کندی هیچیک از آنها را تأیید نکرده و بسیاری از خود این ستاره ها نیز در مورد این ادعاها نظری نداده اند. در زیر به چند ستاره ای که شایعاتی در مورد رابطه آنها با JFK شنیده شد اشاره کرده ایم.

مرلین مونرو: شایعات زیادی در مورد رابطه این ستاره مشهور با کندی شنیده شد. سیمور هرش، گزارشگر پژوهشی و نویسنده کتاب "روی تاریک کملوت" می گوید که مونرو یکی از چندین زنی است که از او به عنوان معشوقه کندی نام می برند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مرلین مونرو

 
بلیز استار: این رقاص مشهور در سال 1989 به مجله People گفت که قبل از اینکه کندی رئیس جمهور بشود، رابطه کوتاهی با او داشته است.

مارلنه دیتریش: ماریا ریوا، دختر این هنرپیشه آلمانی در سال 1993 کتابی منتشر کرد و فاش کرد که مادرش ملاقات کوتاهی با کندی در کاخ سفید داشته و رابطه ای طولانی با پدر رئیس جمهور یعنی جو کندی داشته است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مارلنه دیتریش

 
پاملا ترنر: می گویند وقتی ترنر به عنوان منشی بانوی اول ایالات متحده، ژاکلین کندی، کار می کرده، با جی اف کی رابطه داشته است. این موضوع در کتاب لری جی. ساباتو با عنوان "نیم قرن با کندی" اشاره شده و در مجله فوربس نیز مقاله ای از همین نویسنده در مورد این رابطه چاپ شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پاملا ترنر

 
جودیث اکسنر: اکسنر در مصاحبه ای با مجله Vanity Fair در سال 1997 اعلام کرد که در اوایل سال 1963 رابطه دو ساله اش با کندی را قطع کرد. او همچنین ادعا کرد که در همان زمان، بچه اش را سقط کرده است. می گویند اکسنر با مافیا نیز در ارتباط بوده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,جودیث اکسنر

 
میمی الفورد: الفورد که در زمان ریاست جمهوری کندی، کارآموزی در کاخ سفید بوده، در کتاب خود، "روزی روزگاری یک راز: رابطه من با رئیس جمهور کندی و پس از آن" که در سال 2012 چاپ شد، جزئیات رابطه جنسی 18 ماه اش با کندی را آورده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,میمی الفورد

 
پریسیلا ویر: لری ساباتو، سیمور هرش و بسیاری از نویسندگان و گزارشگران دیگر، در مورد رابطه کندی با این منشی کاخ سفید که نام مستعارش "فیدل" بوده، گزارش هایی نوشته اند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پریسیلا ویر

 
ژیل کاون: یک منشی دیگر کاخ سفید که این یکی نام مستعارش "فادل" بوده نیز با کندی رابطه داشته و شایعات در مورد او نیز زیاد است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ژیل کاون

 
گونیلا وون پُست: این چهره مشهور سوئدی در زندگی نامه خود "عشق، جک" در مورد رابطه شش ساله اش با کندی که از سال 1953 شروع شد، وقایع نگاری کرده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,گونیلا وون پُست

 
مری پینچوت مه یر: کتاب "یک زن رازدار" نوشته نینا برلیف به رابطه مه یر با جان اف. کندی و مرگ اسرارآمیز او اختصاص دارد. مه یر که قبلاً همسر مأمور سی آی ای بود، یک سال پس از قتل مرموز کندی، به ضرب گلوله کشته شد و گمانه زنی ها در مورد اینکه او بخشی از نمایشی برای پوشاندن راز قتل کندی بوده را داغ تر کرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مری پینچوت مه یر

 اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
محبوب ترین رئیس جمهور جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور آلمان! + عکس



اخبار بین الملل - پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور! + عکس

شارلوت روخه، نویسنده کتاب آلمانی “فویشته گبیته”، به کریستین وولف رییس جمهور آلمان پیشنهاد کرد در صورتی که قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه های هسته ای را نپذیرد، می تواند با وی رابطه نامشروع داشته باشد!

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

 

به نظر می رسد که همسر این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی که یکی از مجری های تلویزیونی است، با این اقدام وی موافق باشد.


این نویسنده ۳۲ ساله آلمانی گفت: با همسرم در این مورد صحبت کرده ام و وی موافق است و اکنون تنها بانوی اول آلمان یعنی همسر وولف باید با این مسئله موافقت کند!


وی گفت: وولف باید سال جاری در مورد این مسئله تصمیم گیری کند که آیا قانون اتمی این کشور قانونی است و خیر؛ و آیا اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و دموکرات های آزاد می توانند بدون موافقت مجالس ایالتی این قانون را عملی کنند یا نه؟ روخه به عنوان یکی از مخالفان انرژی اتمی محسوب می شود. وی یکی از سردمداران اعتراض به حمل زباله های هسته ای به آلمان بود.

 

اخبار بین الملل,اخبار,رابطه نامشروع رئیس جمهور

اخبار بین الملل - نامه نیوز