فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رقابت احسان علیخانی و علی ضیا در لحظه تحویل سال



رقابت احسان علیخانی و علی ضیا در لحظه تحویل سال

اخبار,احسان علیخانی,علی ضیا

احسان علیخانی مانند سال گذشته اجرای ویژه برنامه شبکه دو را به عهده دارد و سید‌علی ضیا مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه است.

ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های سیما از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان بسیاری با آن همراه می‌شوند تا دقایق پایانی سال را همراه با شبکه‌های سیما و دیدن چهره‌های محبوبی که معمولا مهمان این برنامه‌ها هستند، سپری کنند.

به گفته علی دارابی معاون سیما امسال 400 چهره از میان اهالی فرهنگ، ورزش و خانواده شهدا مهمان برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های سیما خواهند بود.

در این میان رقابت بین شبکه‌های سیما برای دعوت از مهمانانی که چهره‌های کمتر‌دیده‌شده‌ در تلویزیون هستند، داغ است.

امسال شبکه اول سیما با دو ویژه‌برنامه به استقبال سال نو می‌رود. ویژه‌برنامه «فصل نو» هر روز با اجرای یکی از مجریان شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و ویژه‌برنامه «هفت سین» روز تحویل سال نو با اجرای امیرحسین مدرس و محمد سلوکی پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما نیز مثل سال گذشته احسان علیخانی را برای اجرای ویژه‌برنامه تحویل سالش در نظر گرفته است. علیخانی بعد از اجرای ویژه‌برنامه سال گذشته به مدت چند ماه ممنوع التصویر بود تا اینکه اجرای ویژه‌برنامه شب یلدا شبکه سه سیما به او سپرده شد. او مدتی قبل نیز برنامه «پشت صحنه» شبکه سه را اجرا کرد و قرار است امسال ویژه‌برنامه سال تحویل را در پنج قسمت از روز شنبه 26 اسفند ماه اجرا کند. این برنامه  هر شب پس از گفت‌وگوی ویژه خبری تا ساعت یک بامداد به روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه در شب عید تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت و روز عید نیز از ساعت 11 صبح تا اذان مغرب به روی آنتن می‌رود و قرار است میزبان هنرمندان و ورزشکاران باشد.

شبکه سه سیما نیز اجرای ویژه برنامه تحویل سالش را به سیدعلی ضیا سپرده است. ضیا طی یکسال گذشته اجرای برنامه‌های «ماه عسل» و «ویتامین 3» شبکه سه سیما را بر عهده داشت و ظاهرا قرار است با دعوت از چهره‌های عرصه ورزش و هنر از ساعت 8 تا 16 بینندگان تلویزیون را غافلگیر کند.

سال گذشته فرزاد حسنی اجرای ویزه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما را بر عهده داشت و امسال نیز خبرهایی مبنی بر حضورش در رسانه ملی و اجرای ویژه برنامه سال تحویل بود که منتفی شد.

شبکه چهار سیما نیز که سال گذشته ویژه برنامه «باد صبا» را با اجرای پریچهر بهراوان، سیاوش صفاریان‌پور، بهروز رضوی، احسان کرمی و صدرالدین شجره روی آنتن فرستاد، قرار است ویژه‌برنامه‌ای برای لحظات پایانی سال آماده کند، اما مجریان این ویژه‌برنامه هنوز مشخص نشده‌اند.

کرمی مجری رادیو و تلویزیون ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران را از ساعت 8 تا 16 بر عهده خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» شبکه آموزش هفته آینده سه‌شنبه شب با ویژه‌برنامه‌ای به استقبال نوروز خواهد رفت. نیما کرمی مجری ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه خواهد بود که از 10:30 تا 16:30 بعد‌از‌ظهر روی آنتن می‌رود.

به گفته معاون سیما شبکه جام جم نیز یکی از طولانی‌ترین ویژه برنامه‌های تحویل سال را خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید ویژه برنامه‌های نوروزی سیما می‌تواند نظر مساعد بینندگان رسانه ملی را جلب کنند یا خیر؟/خبرانلاین

 


ویدیو مرتبط :
بخشی از برنامه ی سال تحویل علی ضیا با حضور احسان حدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آن چه می‌خواهید درباره برنامه افطار امسال شبکه سه بدانید: علی ضیا با "با اجازه خدا" جایگزین احسان علیخانی و "ماه عسل" شد



برنامه افطار امسال,برنامه افطار سال 91,برنامه افطار


جنگ گفت وگو محور شبکه سوم سیما ویژه پخش در ماه مبارک رمضان امسال در نبود احسان علیخانی با حاشیه های متعددی همراه شده است.

 

به گزارش شبكه ایران به نقل از بانی فیلم، شبکه سه که پیش از این در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را در حال پخش داشت، قصد دارد این برنامه را در سال جاری با تغییراتی گسترده روی آنتن ببرد.

 

ضیاء آمد، علیخانی رفت!

«با اجازه خدا» نام جدید این برنامه خواهد بود که طبق شنیده ها با اجرای علی ضیاء در غیبت اجباری «ماه عسل» علیخانی، در باکس پیش از اذان برای جذب مخاطبان روزه دار تلاش خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نام ماه عسل به عنوان یک برند پرمخاطب و محبوب سال هاست بینندگان ثابت خود را حفظ کرده است. در صورتی که تغییر نام برنامه قطعاً می تواند بدون تغییر نام از ریزش مخاطبان برنامه جلوگیری کنند، اما احتمالاً کنار گذاشتن علیخانی سبب شده ترجیح دهند نام برنامه را نیز ناگزیر عوض کنند.

 

جزئیات برنامه جدید

این برنامه برخلاف «ماه عسل» فضایی شاد خواهد داشت و آیتم های آن نیز همچنان به دلیل عدم انتخاب تهیه کننده در دست بررسی است. با توجه به فضای شاد برنامه «نیمروز»، علی ضیاء این انتظار از برنامه مناسبتی ماه رمضان نیز می رود که فضای آن تغییر زیادی داشته باشد.

 

ضمن اینکه طبق شنیده ها، علی ضیاء در حال حاضر برای قبول اجرای این برنامه تحت فشار قرار گرفته و مشکلاتی را در قبول اجرای برنامه پیش روی خود می بیند.گروه تولید این برنامه قصد دارد ترانه تیتراژ آغازین برنامه را به عهده بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی را به طور مشترک به محسن یگانه و محسن چاووشی بگذارند و حتی مذاکراتی نیز با این خوانندگان داشته اند.

 

در طول اجرای برنامه نیز قرار است چند کشور اسلامی از جمله تاجیکستان و... با امضای قراردادی با شبکه سوم سیما لحظاتی از برنامه «با اجازه خدا» را پخش کنند و شبکه سه نیز قسمت هایی از برنامه های این شبکه ها را پوشش دهد.

 

همچنین قرار است یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به مدت 30 شب مناجات خوانی این برنامه را برعهده بگیرد.برخی از مهمانان نیز از بازیگران و چهره های مطرح و افراد معمولی و خاص انتخاب می شوند، با این حال موضوع گفتمان برنامه برای تمام این مهمانان مشترک خواهد بود.ضمن اینکه دکور برنامه نیز فضایی متفاوت دارد و در دست ساخت است.

 

علیخانی دلخور

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که احسان علیخانی از اتفاقات به وجود آمده برای «ماه عسل» از مسوولان شبکه سه دلخور است و حتی این شرط را مطرح کرده که در صورت ادامه یافتن برنامه، نام آن باید تغییر کند. حتی شنیده می شود او از دوستان و همکاران خود نیز خواسته به احترام او پیشنهاد اجرای این برنامه را با نام ماه عسل قبول نکنند. توصیه‌ای حرفه‌ای و زیرکانه که فقط می‌تواند از سوی یک مجری حرفه‌ای مطرح شود و علیخانی نیز پس از سال ها اجرای موفق قطعاً قواعد این حوزه را به خوبی می شناسد و الفبای آن را بلد است. البته باید علیخانی را در این باره تا حدود زیادی محق دانست، چرا که این اقدام مسوولان شبکه سه در حالی صورت می گیرد که او نوروز امسال یکی از پرمخاطب ترین ویژه برنامه های تحویل سال را برای شبکه سه تدارک دید. برنامه ای که با وجود استقبال و رضایت فراوان مردم، ناخواسته زمینه حذف مقطعی او را به دلیل طرح برخی مسائل در این برنامه فراهم کرده است.

 

منبع:caffecinema.com