فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رفع‌ مشکل ممنوع الکاری بازیگر شبیه احمدی‌نژاد در دیدارش با رییس جمهور



حاشیه‌های دیدار رئیس جمهور با هنرمندان

رفع‌ مشکل ممنوع الکاری بازیگر شبیه احمدی‌نژاد در دیدارش با رییس جمهور

در این مراسم چند تن از اهالی سینما از احمدی‌نژاد خواستند مشکلات «محمود بصیری» - بازیگری که گفته می‌شود به‌دلیل شباهت با رئیس جمهور ممنوع‌الکار شده - حل شود. بصیری در این مراسم حضور داشت.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دیدار رئیس جمهور با هنرمندان حاشیه‌های مختلفی داشت؛ از حضور بازیگر شبیه احمدی‌نژاد و دفاع کارگردان فیلم مساله‌دار «خصوصی» از فیلم جنجالی «لاله» گرفته تا خوش‌اشتهایی مهران رجبی برای خانه‌دار کردن بازیگران.

شب گذشته جمعی از هنرمندان سینما در دفتر ریاست جمهوری با «محمود احمدی‌نژاد» دیدار کردند.

در این مراسم هنرمندانی چون اسدالله نیک‌نژاد، علی رویین‌تن، زیبا بروفه، احمد نجفی، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محسن علی‌اکبری، محمدحسین فرح‌بخش، عبدالله علیخانی، مهران رجبی، نسرین مقانلو، روناک یونسی، حسین محب‌اهری، رضا ایرانمنش، مسعود اطیابی، محمد خزاعی، عباس بابویهی، مرتضی شایسته، میلاد کی‌مرام، جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، جهانگیر الماسی، سیروس مقدم، سیدضیاء هاشمی، امین حیایی، کامران قدکچیان، مجیدحاجی‌زاده، بهنوش بختیاری، مسعود ده‌نمکی، داریوش اسدزاده، پروانه معصومی، مجید مشیری، محمود فلاح، صبا کمالی، رز رضوی، الناز شاکردوست، نیوشا ضیغمی، ماه‌چهره خلیلی، سید جمال ساداتیان، حبیب کاوش و تعدادی دیگر از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون حضور داشتند.

 

این مراسم با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در ادامه می‌آید:

- «محمدحسین فرح‌بخش» کارگردان فیلم مساله‌دار «خصوصی» که اکران نوروزی سینماها را با حاشیه همراه کرد، در این جلسه به دفاع از پروژه میلیاردی «لاله» به کارگردانی اسی نیک‌نژاد پرداخت و این پروژه را یک پروژه انقلابی خواند که بازتاب خوبی در جهان دارد.

- «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون پیشنهاد داد برای حل مشکل مسکن بازیگران، به هر بازیگر مبلغ 500 میلیون تومان داده شود!

- «سیدضیاء هاشمی» رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان درخصوص مسائل مربوط به صنوف و مالیات و ارائه بن‌ به اهالی سینما صحبت کرد که خبر ارائه بن به اهالی سینما با اعتراض آن‌ها روبه‌رو شد و اعلام کردند بن‌ها به دست‌شان نرسیده است.

- در این مراسم چند تن از اهالی سینما از احمدی‌نژاد خواستند مشکلات «محمود بصیری» - بازیگری که گفته می‌شود به‌دلیل شباهت با رئیس جمهور ممنوع‌الکار شده - حل شود. بصیری در این مراسم حضور داشت.

- «نسرین مقانلو» از حضورش در فیلم جنجالی «لاله» خبر داد و گفت به من گفتند برای حضور در این پروژه باید زبان انگلیسی بلد باشم. این صحبت مقانلو با اعتراض «مسعود اطیابی» - تهیه‌کننده و کارگردان سینما که قرار است فیلمی با موضوع فیلم لاله بسازد - همراه شد و گفت این پروژه باید تعطیل شود.

- «عبدالله علیخانی» تهیه‌کننده و سینمادار، نسبت به عدم حضور سینماداران در این جلسه اعتراض کرد.

- «احمد نجفی» عضو شورای عالی سینما اظهار امیدواری کرد مشکلات در جلسات شورای عالی سینما حل شود.

- رئیس جمهور درخصوص حل مسائل و حاشیه‌های مربوط به خانه سینما پیشنهاد داد مشکل اساسنامه این تشکل حل شود.

- نقد برخی از حاضرین نسبت به عملکرد حوزه هنری و نیروی انتظامی، وضعیت اقتصادی مردم و ... از دیگر حاشیه‌های این جلسه بود. منبع: خبرگزاری فارس

انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با رییس جمهور - آقای احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی رییس جمهور است نه احمدی نژاد/ "شهروند امروز" و "روزگار"، در انتقاد از دولت زیاده روی کردند



 

 

مشایی رییس جمهور است نه احمدی نژاد/ شهروند امروز و روزگار ، در انتقاد از دولت زیاده روی کردند

 

روزنامه گاردین در گزارشی تحت عنوان "توقف روزنامه ایرانی در میان قیل و قال ها بر سر طنز در مورد احمدی نژاد" و با انتشار تصویر صفحه نخست نشریه "شهروند امروز" نوشت: این تصویر به مانند یک مینیاتور قرن 16 ایرانی می ماند. مردی دانا در سمت راست در حال سخنرانی برای یارانش هست که جلوی او دو زانو نشسته اند و در حال گوش دادن به سخنان او هستند.

گاردین با بیان این که "تصویر این هفته نامه، طنری از رهبران سیاسی کشور است"، می نویسد: اما در این میان یک چیز درست نیست. اگر نگاهی دیگر بیاندازیم، مشخص می شود که همه ی شخصیت ها در واقع برای ایرانی ها امروز قابل تشخیص هستند.  در واقع خردمند و دانای این تصویر، کسی جز معتمد احمدی نژاد، اسفندیار رحیمی مشایی نیست. درواقع این مشایی است که رئبس جمهور به حساب می آید.

این عکس بر روی صفحه ی رو جلد مجله ی شهروند امروز در حدود یک ماه پیش چاپ شد. اما به نظر می اید که دولت ایران از این موضوع به شدت ناراحت شده و درواقع، این عکس دلیل پشت پرده توقیف این مجله در روز دوشنبه بوده است.

"شهروند امروز" پیش از این نیز توقیف شده بود اما به تازگی انتشارش از سرگرفته شده بود. همچنین روزنامه روزگار هم در روز دوشنبه بسته شد.

این تصویر نگرانی در بین اصولگرایان را در مورد افزایش نفوذ سیاسی مشایی به تصویر می کشد. اصولگرایان بر این باورند که مشایی که دخترش با پسر احمدی نژاد ازدواج کرده، می خواهد با روحانیون مبارزه کند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛  مخالفان مشایی می گویند که او رئیس جمهور را طلسم کرده است و گروه او را متهم به فساد و جادو کرده اند. همچنین چندین نفر از نزدیکان مشایی تاکنون دستگیر شده اند.

حمایت تزلزل ناپذیر احمدی نژاد از مشایی باعث عصبانیت اصولگرایان شده است.  تحلیلگران معتقدند که احمدی نژاد در حال اماده کردن مشایی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری در دو سال اینده است اما اکنون این پیش بینی، کمی بعید به نظر می رسد.

مخالفان  معتقدند که احمدی نژاد با تمرکز بر روی مشایی و اعتقادات لیبرالی اش، در حال جذب رای و حفظ قدرت رو به کاهشش است.

گاردین در پایان می نویسد: اکنون به نظر می رسد که شهروند امروز و روزنامه روزگار خیلی در انتقاد از دولت زیاده روی کرده اند. در این عکس، مشایی که به نظر می اید در لباس دوره ی صفویه است، در کنار بقایی نشسته است..../تحلیل:انتخاب