فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا کیانیان و راه طولانی ستارگان


رضا كریمی نامی شناخته شده در سینما و تلویزیون است و در حال حاضر سریال جدید او در حال ساخت است. حضور رضا كیانیان، افسانه بایگان، پیام دهكردی، مریم كاویانی، خاطره اسدی و... نشان می‌دهد كه علاقه‌مندان ستارگان حتما به تماشای این مجموعه خواهند نشست.




ویدیو مرتبط :
درددل رضا کیانیان با امام رضا در فیلم فرش باد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا کیانیان با "راه طولانی خانه" می آید


مجموعه تلویزیونی "راه طولانی خانه" از سه شنبه 16 خردادماه مهمان خانه بینندگان شبکه یک می شود.

خبرگزاری مهر: مجموعه تلویزیونی "راه طولانی خانه" از سه شنبه 16 خردادماه مهمان خانه بینندگان شبکه یک می شود.

 این سریال 30 قسمتی که داستانی خانوادگی و اجتماعی دارد درباره مردی است که تلاش می کند به هر نحو ممکن خواسته های سه فرزندش را برآورده کند اما بدلیل مشکلات مالی از عهده این امر برنمی آید و تصمیم می گیرد در ازای برعهده گرفتن یک تصادف رانندگی پولی به دست بیاورد.



 رضا کیانیان، افسانه بایگان، مهروز ناصرشریف،  خاطره حاتمی و شهرزاد کمالزاده از بازیگران اصلی این سریال هستند که سه شنبه ساعت 22:15 قسمت نخست آن به مدت 45 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

 سریال "راه طولانی خانه" به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی رضاکریمی کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک است که توسط علیرضا مسعودی و مصطفی زندی  در 30 قسمت نوشتند. سریال تلویزیونی "راه طولانی خانه" که این پس شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 22:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

 سایر عوامل سازنده سریال "راه طولانی خانه" عبارتند از مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تصویربرداری: علیرضا وداد تقوی، صدابردار: جواد مقدس، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر تدارکات: مهرداد زحمتکش، عکاس: مریم تخت کشیان، روابط عمومی: افسانه فراهانی.