فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا کیانیان در تلویزیون


«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند./ مرتضی تفرشی مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.

«راه طولانی خانه» نام سریالی به کارگردانی رضا کریمی است که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان خود را طی می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان اواسط بهار امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 70 درصد آن تصویربرداری شده است.



ویدیو مرتبط :
شکایت رضا کیانیان در تلویزیون ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا کیانیان و افسانه بایگان به تلویزیون می‌آیند (+عکس)



 

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.....

پخش مجموعه تلویزیونی «راه طولانی خانه» ساخته رضا کریمی با حضور رضا کیانیان، افسانه بایگان و پرویز پورحسینی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه ایران، با پایان مجموعه مناسبتی «لبه آتش» سریال «راه طولانی خانه» از شنیه هفته آینده (22 بهمن‌ماه) روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزاد کمال‌زاده، خاطره حاتمی، مهروز ناصرشریف، پرویز پورحسینی، صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیرصادقی و بیژن بنفشه‌خواه ایفای نقش‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارند.

«راه طولانی خانه» را رضا کریمی کارگردانی کرده است؛ فیلمسازی که فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب» ، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد و پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی "فاکتور هشت"، "مرده متحرک" و "شبی از شب‌ها" را نیز تجربه کرده است.

این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی ساخته شده و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است. مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسؤولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ... .

«راه طولانی خانه» از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بود اما به دلیل آنکه سازندگان آن به فرصت بیشتری نیاز داشتند کنار گذاشته شد و در نهایت «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان جایگزین آن شد... /  inn.ir