فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا عطاران در سیرک خلیل عقاب



ادامه فیلمبرداری «آینه شمعدون»؛

رضا عطاران در سیرک خلیل عقاب

به دلیل برخی مسائل و مشکلات نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی از همکاری با «آینه شمعدون» سرباز زده اند و به جای آنها رعنا آزادی ور و شقایق فراهانی به گروه بازیگران پیوسته اند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی بهرام بهرامیان با عنوان «آینه شمعدون» در حالی ادامه دارد که بر طبق تازه ترین اخبار ارائه شده به شبکه ایران تیم تولید این کار این روزها در سیرک خلیل عقاب به سر می برند تا آخرین سکانسهای مربوط به بازی رضا عطاران را فیلمبرداری کنند.

گویا بازی عطاران امروز به پایان رسیده و از هفته آتی ادامه فیلمبرداری با حضور سایر بازیگران ادامه می یابد. دیگر خبر جذاب مربوط به این پروژه آن است که گویا به دلیل برخی مسائل و مشکلات نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی از همکاری با این پروژه سرباز زده اند و به جای آنها رعنا آزادی ور و شقایق فراهانی به گروه بازیگران پیوسته اند.

فیلمبرداری «آینه شمعدون» که بعد از «آل» و «پریناز» سومین فیلم بلند بهرامیان است تا اواسط دی ماه به طول انجامیده و بعد از آن امور فنی فیلم انجام می شود تا فیلم برای نمایش در سی و یکمین جشنواره فجر آماده شود./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
سیرک خلیل عقاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیرک پهلوان خلیل عقاب +عکس


پهلوان خلیل عقاب در سال ۱۳۷۰ به دعوت دولت وقت ایران، به کشور بازگشت از آن سال سیرکی در ایران افتتاح و در تمامی استانهای کشور به اجرای برنامه پرداخت. اولین بار در ایران سیرکی به مدیریت وی، با ۶۰ هنرمند از ایتالیا، رومانی و پرتغال به اجرای نمایش پرداخت.

خبرگزاری فارس: پهلوان خلیل عقاب در سال ۱۳۷۰ به دعوت دولت وقت ایران، به کشور بازگشت از آن سال سیرکی در ایران افتتاح و در تمامی استانهای کشور به اجرای برنامه پرداخت. اولین بار در ایران سیرکی به مدیریت وی، با ۶۰ هنرمند از ایتالیا، رومانی و پرتغال به اجرای نمایش پرداخت. از آن پس فرزندان پهلوان خلیل به اجرای نمایش پرداختند و هنرمندان زیادی را به عرصه هنر آموزش و تحویل دادند.