فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا رویگری بشه خاطر بازی در اخراجی ها از مردم عذرخواهی کرد؟



 

رضا رویگری بشه خاطر بازی در اخراجی ها از مردم عذرخواهی کرد؟

 

«اگر من نقشی بازی کردم و در کاری بودم که مردم و یا عده ای آن را دوست نداشتند یا اینکه دوست نداشتند آن نقش را من بازی کنم، فقط یک جمله می گویم: انسان جائز الخطاست و من هم یک انسانم...»

 

روز ۵شنبه، ویدئویی از رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در شبکه های اینترنتی منتشر شد که عذرخواهی این بازیگر در خصوص برخی نقش ها و کارهایش را شامل می شد.

به گزارش جهان رسانه های ضدانقلاب با پوشش گسترده این فیلم کوتاه و اظهار نظر مبهم رضا رویگری نوشتند که وی از بازی کردن در فیلم اخراجی ها پشیمان شده است...../جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی رضا رویگری از مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا رویگری: به خاطر صدایم وارد بازیگری شدم


با وجود اینکه حدودا دوماه ازانتشار آلبوم «کازابلانکا» رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتروتلویزیون می گذرد سرانجام نشست خبری این آلبوم امروزصبح چهارشنبه 20 شهریورماه به همت باشگاه هوادارن برج میلاد در این مکان برگزار شد.

شبکه ایران: با وجود اینکه حدودا دوماه ازانتشار آلبوم «کازابلانکا» رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتروتلویزیون می گذرد سرانجام نشست خبری این آلبوم امروزصبح چهارشنبه 20 شهریورماه به همت باشگاه هوادارن برج میلاد در این مکان برگزار شد.

زمانی که مسافرت بودم به من اطلاع دادند این آلبوم منتشر شده

در ابتدای برنامه رضا رویگری خواننده این آلبوم علت تاخیر در برگزار شدن این نشست خبری را نامعلوم بودن زمان انتشار آلبوم عنوان کرد و افزود: من دلم می خواست قبل از اینکه این آلبوم منتشر شود این نشست برگزار می شد ولی متاسفانه چون زمان انتشار این کار معلوم نبود این برنامه به تعویق افتاد تا اینکه زمانی که مسافرت بودم به من اطلاع دادند این آلبوم منتشر شده و خودم هم در جریان این کار نبودم.

بخاطر صدایم وارد بازیگری شدم


این هنرمند درپاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر تجربه و فعالیتی که درخوانندگی و بازیگری دارد کدامیک دغدغه این روزهای او به شمار می رود گفت: من بخاطر صدایم وارد بازیگری شدم. سال 47 در تئاتری به نام «عبادتی بر مصیبت حسین به حلاج »کار خانم خجسته کیا شرکت کردم و اینجا اولین جایی بود که ازمن استفاده هنری شد. در این نمایش کسی را می خواستند که بخواند و من هم در آنجا با شعر«سمن بویان غبارغم چـــــو بنشینند...»حافظ را در درآمد ترک خواندم. در این نمایش علاوه بر خواندن دیالوگ، کاراصلی ام آواز خواندن بود.



بازیگری من را تا جایی کشاند که از صدایم غافل شدم

وی ادامه داد: من بخاطر صدایم وارد عرصه بازیگری شدم اما بازیگری من را تا جایی کشاند که از صدایم غافل شدم. البته ناگفته نماند من قبلا از اینها چون پدرم مذهبی بود در جلسات قرآن و یا برسر صف های مدرسه قرآن می خواندم.

این بازیگر اظهار داشت: پیش از این در تئاترهایی چون «حالت چطوره مش رحیم»، «گلدونه خانم»، «جمعه کشی» و ... آوازمی خواندم تا اینکه قبل از انقلاب دو ترک به تنظیم ناصر چشم آذر خواندم. اما قبل از اینکه انقلاب پیروز شود سال 57 آقای فریدون خشنود به من گفتند یک آهنگ دارم می خواهم برایم بخوانی. گفتم چه موقعی را برای خواننده شدن من انتخاب کردی الان در این اوضاع کسی آهنگ گوش نمی دهد.ایشان گفت این آهنگ برمبنای همین روزهای انقلاب است و سر انجام این کار از مسجد دانشگاه پخش شدو خیلی هم استقبال کردند.

بعد از 12 سال «کازابلانکا»را منتشر کردم


وی افزود: من 16 سال پیش اولین کاست مستقلم به نام «ازعشق گفتن» را منتشر کردم. این آلبوم جمع آوری کارهایم در تئاترها و داشته هایم بود که خواندم اما قبل ازانتشاراین آلبوم این قطعات را در کنسرتی در آمریکا اجرا کردم . بعد از 5-4 سال آلبوم «غوغا» را منتشر کردم و تا به امروز که حدود 12 سال می گذرد «کازابلانکا» منتشر شد.

رضا رویگری درباره حضور دوچهره مطرح موسیقی عماد توحیدی و حمید عسگری در این آلبوم گفت: برای ساخت این آلبوم اولین شعری که بدستم رسید شعر «کازبلانکا» یغما گلرویی بود. آن زمان من 8 شعر از ایشان خریداری کردم که فقط سه تای آن در این آلبوم وجود دارد. چون دیدیم شعر درمورد فیلم «کازبلانکا»است واین فیلمی است که بارها با آن زندگی کردم بنابراین این کار را باید یک بازیگری بخواند که عاشق سینماست. قطعه این کار را آقای عماد توحیدی ساختند.

من به جوانها اعتقاد دارم

وی ادامه داد: دلم می خواست با جوانها کارکنم برای همین هم کار با آقای توحیدی،عسگری و دیگر دوستان را انتخاب کردم.من به جوانها اعتقاد دارم و به نظرم خلاقیت در جوانهاست. به نظر من در حال حاضرموسیقی پاپ که در بین مردم رشد کرده به این دلیل است که جوانها خیلی خلاقانه کارمی کنند. حتی به آن طرف خوراک می دهند. دلم می خواست در این 10ترک از دیگاه های مختلف استفاده کنم.البته دو قطعه این کار را خودم انجام دادم اما هیچ گاه خود را آهنگساز نمی دانم چون فقط از روی احساسم کار می کنم.

با حمید عسگری هیچ اختلافی ندارم

رضا رویگری خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل شیطنتی که یکی از خبرنگارها در طرح سوالش پیرامون کم کاری با حمید عسگری داشت، این شائبه ایجاد شد که من با ایشان مشکل دارم سوالشان در مورد نحوه شکل گیری قطعات که ایشان آهنگ سازی کردند، بود که من هم گفتم من در مورد ایشان صحبت نمی کنم این حرف من به معنای صحه گذاشتن بر روی توانایی ایشان بود اما متاسفانه ایشان به گونه ای این موضوع را تیتر کردند که یعنی من با این فرد مشکل دارم. در هر حال من از همکاری با ایشان بسیار لذت بردم چرا که فردی توانایی در عرصه موسیقی هستند و موسیقی در سطح بالایی قرار دارد.

می خواهم گزیده کار تر شوم

وی درباره کارهای اینده اش گفت: من هیچ گاه از بازیگری خسته و جدا نمی شوم اما می خواهم گزیده کار تر شوم . با اینکه 44 سال است که جلوی دوربین هستم هنوز هم هیجان دارم اما اول انتخاب نقش است بعد پول.

اجرای یک کنسرت بزرگ در تهران

تصمیم دارم قبل یا بعد از ماه محرم و صفر کنسرت بزرگی برگزار کنم. همچنین در سریال «معراجی ها » آقای ده نمی نیز بازی میکنم.

تصمیم داشتم شعر ترانه مکرم را در زمان دیگری منتشر کنم

رویگری در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف با ترانه مکرم پیرامون عدم انتشار ترانه او در آلبومش گفت: من به با ایشان و نه با هیچ کس دیگری مشکلی ندارم. ترانه ای که از ایشان خریداری کردم اثری بسیار موفق و خوب است. مکرم ترانه سرای قابلی است منتهی من در چیدمان قطعات آلبوم کازابلانکا به این نتیجه رسیدم که برخی از این افراد بهتر است در زمان دیگری منتشر شود به همین خاطر ترانه ای که از ایشان خریداری کردم را منتشر نکردم ظاهراً این موضوع باعث ایجاد سوتفاهم برای ایشان شد.

درست نیست هنرمندی که در رشته ای هنری خود موفق است دست به کاری بزند که ناموفق باشد


این بازیگر سینما درباره وسوسه ای که این روزها بازیگرها را به خوانندگی می کشاند گفت: در تمام دنیا این قضیه وجود دارد که خوانندگان بازیگر می شوند و یا بالعکس. به نظر من درست نیست هنرمندی که در رشته ای هنری خود موفق است دست به کاری بزند که ناموفق باشد اما خیلی خوب است که ما هنرمندان بازیگری داشته باشیم که صدا داشته باشند و بخواند .اما در حال حاضر کمتر می بینیم که بازیگر کاستی منتشر کرده باشد و بعد از آن این کار ادامه دهد و آلبوم های بعدی یا کنسرت برگزار کند. گویا این دوستان هم به مانند دو کار قبلی من فقط برای دل خودشان کار می کنند. اما اگر کاری قابل عرضه باشد خیلی خوب است و مشکلی نیست ولی اگر نا بجا باشد ممکن است به رشته قبلی اش هم صدمه بزند.

رویگری درپایان گفت: خوشبختانه آلبوم کازابلانکا با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد و به فروش نسبتاً خوبی دست یافت.